't Was leuk om dit verhaal te lezen, en te zien dat er mensen moeite beginnen doen om 33's van reeks 1&2 te bewaren. Ik ben zelf al 10 jaar met rare blikken als mensen te weten kwamen wat voor kosten ik aan mijn serie 2 33 heb gedaan om het beestje op straat te houden.
Maar ik vind dat ie er best aardig uitziet om nooit gerestaureerd geweest te zijn..
Enfin, alles is altijd hersteld zodra het zich voordeed: roest onderaan, roze lak, waxoil, enfin, ik durf de facturen van 14 jaar alfa 33 niet bij elkaar tellen
Maar ik ben er trots, vandaag heb ik haar nog eens gewassen en grondig warm gereden.'t Was koud maar droog buiten, en al 1 maand geleden dat ik mee had gereden.. Aahhh. altijd leuk.. de brom van het boxertje, het weggedrag...
Oh, om het te laten aansluiten op dit topic, ik schaamde me even toen ik al de foto's zag van de restauratie van de SW. Ik heb 2 weken geleden een SW gesloopt voor spare parts voor mijn 33. Nu ja, rot was ie wel, de A-stijl was op 1 plaats zelfs compleet doorgeroest, om van de bodem maar te zwijgen.
De sw zit knus in de kelder, de herbruikbare onderdelen toch

De pininfarina-badges staan in de kast