Gisteren even met kleppendeksel en lmm bezig geweest, ook 'power'filter gemonteerd

Nu injectorrail (of hoe noem je dat) en gaskleppenhuis nog even onder handen nemen... en alle schuuraanslag wegpoetsen

Het is al geschreven, maar ik wil nog wel eraan toevoegen dat de distributie van de 16V op zich geen probleem is, maar wel (ruim) op tijd vervangen dient te worden en men erg bedacht moet zijn op olielekkages bij de distributie, want dan wordt het opeens wel een zorgenkindje! Wat mij meer zorgen baart is het grote aantal uitgelopen lagers tot en met compleet vermorzelde drijfstangen en zuigers die door het blok naar buiten zijn gekomen aan toe!Dit hoor ik trouwens ook vaker... zelfs mijn beun die geen Alfa fan is, maar er wel veel ervaring mee heeft, zegt dat dit een super goed blok is. Waar is dat op gebasseerd?En prijs je gelukkig met die motor, dat is de beste die er is. Kan nog veeeeeeeeeeel meer km's aan hoor!
Hoe is t met oen scheuriezer dan? Hold die olle kit die skirts?Eeh olle beunertt wat n ralle bak onnie dan.. Dat oranje kleurngie van oe sloat alles.. ik groet oe!
Tinus & waltie baltie
succes met afbouwenkoes