Als tie straks klaar is moet ik hem toch echt effe zien !
Ik ben nog informatie aan het inwinnen wat voor straalmiddel ik moet gebruiken.met wat voor grid ga je daar mee stralen ?zand, glas, lasslak,ijs,enzenz?
Ja ik oowkAls tie straks klaar is moet ik hem toch echt effe zien !
Moet ik straks dranghekken meenemenWowWat ziet dat er toch schitterend uit zeg !!!
Ja ik oowkAls tie straks klaar is moet ik hem toch echt effe zien !
Als je goed kijkt, logisch nadenkt en gedult hebt, kun je vaak meer dan jezelf denktIk ben zelf zo a-technisch als de neten maar.......................... ik kan wel zien dat er hier allemaal dingen gebeuren uit liefde voor de Alfa.
Het ziet er allemaal errug goed uit hoor!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Moet ik straks dranghekken meenemen![]()
![]()
Geintje, iedreen krijgt m wel te zien hoor.
Die dranghekken ga ik wel mee lopen slepen op het Spettacolo bij het Concorso di Tuning e CorsaMoet ik straks dranghekken meenemen![]()
![]()
Geintje, iedreen krijgt m wel te zien hoor.
Bedankt voor het adresEven terugkomen op het polijsten van dat kleppendeksel, voor de liefhebbers heb ik hier het adres van HATO
Zeehoeveweg 27a
3233 XK Oostvoorne
tel: 0181-483657
fax: 0181-485971
Jaren geleden ben ik er eens geweest want ze hebben/hadden een sloperij en daar stond toen nog een Sud ti met goed interieur. Even later niet meer want toen had ik het.
En ikkeBedankt voor het adresEven terugkomen op het polijsten van dat kleppendeksel, voor de liefhebbers heb ik hier het adres van HATO
Zeehoeveweg 27a
3233 XK Oostvoorne
tel: 0181-483657
fax: 0181-485971
Jaren geleden ben ik er eens geweest want ze hebben/hadden een sloperij en daar stond toen nog een Sud ti met goed interieur. Even later niet meer want toen had ik het.![]()
Ik dacht al dat deze firma niet meer bestond.
Vroeger zag je ze op zowat elke beurs maar de laatste tijd niet meer.![]()
Jaren geleden heb ik daar mijn eerste polijstset gekocht.
Ben er altijd tevreden over geweesd.