romeogt
Newbie
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: wo feb 26, 2020 17:50

spiegels alfa gt

ma mar 02, 2020 16:55

Hi, in de manual staat dat de spiegels ingeklapt kunnen worden, moet je dat dan handmatig doen, het lijkt wel of er veel kracht voor nodig als het handmatig moet althans lijkt het.... of heb ik ergens een knopje overzien? Bedankt! grtjs

Tonio
Guru
Guru
Berichten: 1728
Lid geworden op: za nov 25, 2006 08:34

Re: spiegels alfa gt

ma mar 02, 2020 20:03

De spiegels van een GT zijn denk ik hetzelfde als bij een 147? Want bij die staat in de manual ook dat ze ingeklapt kunnen worden, maar niet hoe. Ik heb het in de 14 jaar dat ik AR 147 reed zelf nog nooit gedaan.
Spiegel zomaar naar binnen drukken gaat volgens mij niet. Maar dat weet je zelf ook al omdat daar erg veel kracht voor nodig lijkt.

Lukt het misschien wel wanneer je het spiegelhuis met twee handen vastpakt; ietsje omhoog proberen te halen en dan naar binnen draaien?
Het kan zijn dat er in het draaipunt een kleine nok of ribbel zit waar het spiegelhuis overheen getild moet worden.

(Deze tip is zonder garantie hè; je moet stoppen met trekken en duwen net vóórdat de boel afbreekt. :lol: .)

romeogt
Newbie
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: wo feb 26, 2020 17:50

Re: spiegels alfa gt

wo mar 04, 2020 18:15

dank!!! daar ga ik aankomend weekend ff mee in de weer:-)

romeogt
Newbie
Newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: wo feb 26, 2020 17:50

Re: spiegels alfa gt

zo mar 08, 2020 10:57

helaas geen beweging in te krijgen, ga er maar van uit dat ze niet inklapbaar zijn, in tegenstelling tot wat in de manual vermeld staat

Terug naar “Algemene Technische vragen”