Ik zou toch wel even checken of de remmen goed functioneren, uit ervaring met wisselen HRC weet ik dat het eerder tegenvalt dan meevalt. Anyway succes bij RDW, persoonlijk zou ik alleen een kenteken keuring laten uitvoeren.
En voor de APK zou ik naar een voor jou bekend adres gaan, daar heb je nog 3 maanden de tijd voor na afgifte kenteken. Dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
Arthur
GT 1300 Junior '67
Nuova Super 1.3 Twin Spark '77
166 TS "Pekel racer"
Gisteravond speciaal voor Arthur nog even een kort rondje gedaan om te checken of de remmen goed ontlucht waren. Het ietsjes scheef remmen is gebleven. De linker klauw voor blijft iets hangen en grijpt daardoor iets later aan. Kort scheef remmen dus en daarna recht. Remklauw revisie staat dus toch weer op het lijstje.
Ik was wat onzeker of dit een APK puntje zou worden.....maar te laat om de afspraak te wijzigen.
Onderweg naar rdw nog eens functionaliteit check. Wil de ruitensproeier (electrische pomp) niet leveren
Waarschijnlijk een luchtbel. Op een parkeerplaats net voor de RDW staan priegelen en hij doet het weer dus. Eens kijken hoe ik dat betrouwbaarder krijg nog. Misschien 1 weg ventiel eruit en een doorstroombeperking erin om te voorkomen dat we de wolken vullen in plaats van de ruit nat maken.
Lekker gekeuveld met de keurmeester, die uiteindelijk voor wat betreft de invoer als de APK zijn goedkeuring heeft gegeven. Het beetje en kortdurende verschil in vertraging links en rechts was niet meetbaar op apk snelheid, dus no problem.
Joris
1750 Berlina 1971
Gehad: Alfetta 2000 Lusso 1983, Giulia 1300 Super + 1974, Giulietta TI+ 1962,
Berlina 1750+ 1969, Giulia 1.6+ Lusso 1977 en 146 1.6+ i.e. 1996
Proficiat ! Mooie auto man... Schitterende kleur voor een Berlina.
Ik ben van plan ook eens een pitstop te gaan maken bij de RDW voor mijn race-Giulietta-116. Nog geen NL kenteken, wel belgische papieren, deze al gemaild en op basis daarvan is een NL kenteken geen probleem. Hoop dat mijn keuring nét zo'n "walk in the park" wordt als bij jou, met rolkooi, straf onderstelleke, één stoel, en last but not least de 3.2 Busso ( waarvan ik de herkomst kan aantonen) op Extreme Tuning side-uitlaat die er in zit...
De mannen vóóraan verdelen de punten ! <Allard Kalff>
Zet er een tweede stoel in.. Anders 1 persoons op kenteken straks en mag je niemand meenemen. Een losse achterbank erin als je ooit nog met meer als twee personen wilt kunnen rijden.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.