Zit er in de tank van een 75 ts ook een brandstof pomp of toch alleen er buiten.
Mvg patrick
Euhm, ik heb beide versies gehad, gebroken bout en gewoon de carrosserie afbreken/ afscheuren. Geen beloftes hierBedankt heren.
Knapt de bout stuk (en wordt het dus boren/tappen)? Of breken de punten op het chassis af omdat ze rot zijn?
Ik ga eerst eens dubbelchecken of de pomp werkt. De normale pomp (buiten de tank, naast het filter) werkt al niet op contact, die moet ik extern op spanning zetten. Zal het (blijkbaar bekende) relais zijn. Dat moet ik nog permanent oplossen.
De auto loopt niet heel lekker en 1 van de mogelijke oorzaken is het niet functioneren van deze opvoerpomp. Ik ga hem eerst eens controleren. Mocht hij niet werken dan overweeg ik de tank er onderuit te halen. Ondanks dat ik een brug heb en de pomp er dus wel uit moet kunnen krijgen zonder de tank te verwijderen, ook een optie. Maar de tank ziet er niet al te mooi meer uit, dus goed schoonmaken van binnen en behandelen van buiten kan de moeite wel eens waard zijn.
Hoe werkt het trouwens met het aansluiten van een 2e relais voor de brandstofpomp? Ik heb hier over gelezen, maar nog geen details kunnen vinden. Moet dat dezelfde relais zijn als die oorspronkelijk onder de motorkap zit? Zitten beide pompen hierop aangesloten?
ik zie wel wat ik tegenkom. In elk geval volspuiten met WD40 dus, en preventief verhitten.Euhm, ik heb beide versies gehad, gebroken bout en gewoon de carrosserie afbreken/ afscheuren. Geen beloftes hier
Het kan nog vanalles zijn op dit moment. De auto heeft 19 jaar stilgestaan en ik ben nog niet door mijn lijstje heen.Loopt niet lekker? Ontstekingen werken beiden? Benzinefilter heb ik ook eens verstopt gehad, liep ie ook raar van (niet doortrekken).
Moet dit hetzelfde relais zijn als erin zat? Iemand enig idee waar je die voor een schappelijke prijs nieuw kunt aanschaffen?Ik zou dan één nieuw relais over contact maken en beide pompen hierop zetten. Maar alleen als ik het origineel niet meer werkend krijg.