Wat je moet doen bij (extreem) verlagen om zeker te zijn is de auto op bokken, veren verwijderen, en vervolgens mbv krik de wielophanging op (gewenste) rijhoogte zetten, met wielen en banden gemonteerd. En vervolgens volledig laten zakken en omhoog pompen. Dan kan je zien wat er gebeurd en of er niks in de knel komt. In het geval van voorwielen ook testen met volledige stuuruitslag.
De aanslagrubbers zijn juist bedoeld om te voorkomen dat er in die situaties iets knijp loopt.
Wat je vervolgens ook nog even moet checken als je de veerweg vanaf rijhoogte tot volledig ingeveerd weet is kijken of de vrije ruimte tussen de windingen van de veren groter is dan de veerweg. (minimale vrije ruimte tussen windingen = veerweg+10%)
Maar het zal heus wil in orde zijn, anders had je het allang een keer gemerkt, te zien aan de manier waarop je me tijdje terug voorbij kwam in de bert op weg naar ZV...
En verlagingsveren voor bertone worden ook al tijdje gemaakt....
Gr DJ