Vandaag de bougies van de achterste cilinderbank gecontroleerd.
Inlaatspruitstuk had heel iets 'mayonaise' maar ook veel condens, dus voorlopig geloof ik nog niet in een lekke koppakking.
Bougiegat nr. 3 was inderdaad volgelopen met koelvloeistof bij het wisselen van het reservoir.
Dit droog gemaakt, en de verwachting was dat de motor weer goed zou lopen.
Helaas... De motor slaat nog steeds erg over en P0300, P0304 etc worden nog steeds gegenereerd.
Af en toe knallen in de uitlaat en de uitlaatgassen ruiken ook niet naar wat het moet zijn.
Distributietiming lijkt goed te staan.
Mij viel op dat als ik de benzineleiding afkoppel (grijze snelkoppeling op de injectorrail), er soms wel en soms geen benzine uit spuit.
Kan ik een brandstofdrukprobleem hebben, bijv. door een slechte elektrische verbinding naar de pomp? Daardoor 'lean mixture misfiring'? Waar kan ik de pompaansluitingen meten?