Momfer
Newbie
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo jun 26, 2013 20:48
Locatie: Venlo

geen remlichten meer **OPGELOST**

do sep 28, 2017 23:47

Vrienden

Ik heb een 156 2.0 TS SW uit 2000 waarmee ik deze week al achteruit rijdend tegen een andere auto heb aangereden. Gedeukte bumper en achterklep als gevolg. Sindsdien doen mijn remlichten het ook niet meer, maar de knipperlichten, stadslicht, achteruitrijlicht, mistachterlichten en de kentekenplaatverlichting doen het allemaal nog gewoon.
De multimeter erbij gepakt en ik heb nog spanning na de remschakelaar maar niet bij de units aan de achterkant. Ik heb uiteraard de lampjes zelf gecheckt, daar is niks mis mee. Zekeringen gecheckt, geen enkele kapot. Remschakelaar nagekeken, niks mis mee. Zit er nog ergens een zekering die ik over het hoofd zie of moet ik het toch meer richting een kabelbreukje zoeken? De massa lijkt in ieder geval prima aangezien de rest van de verlichting het wel nog gewoon doet.
Wie weet raad?
Laatst gewijzigd door Momfer op za sep 30, 2017 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
It looks gorgious and it sounds amazing..and on top of that: it's an Alfa Romeo (J.Clarkson)

Sudman
Newbie
Newbie
Berichten: 32
Lid geworden op: zo sep 03, 2017 19:26

Re: geen remlichten meer

vr sep 29, 2017 09:38

Heb je niet een trekhaak, meschien dat dan de stekker van de caravan aansluiting in elkaar is gedrukt, en sluiting maakt,

Momfer
Newbie
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: wo jun 26, 2013 20:48
Locatie: Venlo

Re: geen remlichten meer

vr sep 29, 2017 17:32

Nee ik heb geen trekhaak
It looks gorgious and it sounds amazing..and on top of that: it's an Alfa Romeo (J.Clarkson)

Terug naar “Algemene Technische vragen”