Blijkt er hier ook gewoon een papieren exemplaar te slingeren... word er alleen niet heel erg veel wijzer van...
Dit is het hoekje van het schema met de vlotter in het remolietankje:
Na wat gespeur in de legenda kom ik tot de volgende conclusies:
H17 = Brake Fluid Minimum Level Check Switch (de vlotter)
I14 = Brake Fluid Automatic Warning Lamp Control Relay
G103 = Connector for grounds and brake fluid tank
Draadkleuren:
N= zwart
HN = Grijs Zwart
C = Oranje
S = Roze
G103 lijkt te bestaan uit de 2 individuele doorverbindingen in de grijze en oranje draad die bij Earl zo mooi te zien zijn?
Zwart moet 2 x aan de vlotter...
Dus wat Dominic zegt klopt: Earl is correct aangesloten...
Het kan zeer zeker zo zijn dat het bosje-zonder-stekkertjes het resultaat is van een
O.P.I.U.M. want er heeft wel eens (meerdere keren???) een dashboardwissel plaatsgevonden en als dit bosje daarmee verbonden is, zou dat wel e.e.a. verklaren.
Blijft het probleem staan dat mijn handboek van 1985 is en er toen nog geen Toerrrbo bestond en ik dus niet weet wat die gele draad nou is... en wat het risico is als ik die verbind met oranje...
Patina: Roest, gezien door ogen van iemand met poetsfobie...