Jacco Groothuis
Newbie
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: za jun 20, 2009 10:40
Locatie: Bornerbroek

Goed adres voor lederen bekleding GT

za dec 01, 2012 12:47

Hallo,

Ik ben van plan een GT aan te schaffen. Alleen nou worden er veel auto's aangeboden met zwart leer, waarbij ik absoluut rood of beige leer wil. Weet iemand een adres waar ik een los lederen interieur zou kunnen kopen? Ik heb A37 auto's al gebeld, maar zij hebben ook enkel zwart leer op voorraad.

Groeten, Jacco Groothuis.

Gebruikersavatar
@PM
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2990
Lid geworden op: vr mar 24, 2006 01:37
Locatie: IRL

RE: Goed adres voor lederen bekleding GT

za dec 01, 2012 15:26

Tja de gebruikte-onderdelen-markt is verder nogal beperkt voor de GT. Ik had hetzelfde "probleem", behalve dat ik per se rood leer wou, ik heb uiteindelijk ingebonden op de carrosseriekleur en toch maar een zwarte auto gekocht (wou eigenlijk een blauwe, maar ook een V6 en alle opties). Met beige leer is de markt al een stuk ruimer, die is ook wel te vinden in blauwe of (donker)rode GT's. Zeker als je op zoek bent naar een vier-pitter en minder hoge eisen stelt aan de verdere uitvoering. Overigens waren er toen ik nog op zoek was ook twee blauwe vier-cilinders te koop in NL met rood leer.
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Gebruikersavatar
hoornstra
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 979
Lid geworden op: di jul 10, 2007 13:20
Locatie: Steenwijk

RE: Goed adres voor lederen bekleding GT

zo dec 02, 2012 13:08

Ik weet niet wat je voor GT zoekt, maar op marktplaats staan er genoeg met een interieur in diverse kleuren.
Er wordt nooit zoveel gelogen als na een jachtpartij, tijdens een oorlog en voor een verkiezing.

verleden:diverse sud, sud 5m, sud ti, 33, 33qv, 33 sw, 164, 146, GTV2.0, 75TS, 166V6

Scarb 0142

Terug naar “Algemene Technische vragen”