peter rijken
Junior Member
Junior Member
Berichten: 87
Lid geworden op: zo okt 25, 2009 09:37
Locatie: bennekom

75 TS

vr sep 03, 2010 16:13

KAN IEMAND MIJ ADVIES GEVEN DE MOTOR LOOPT ONREGELMATIG STATIONAIR EN SOMS SLAAT HIJ AF EN START NIET MEER HIJ VONKT WEL EVEN WACHTEN EN DAN LOOPT HIJ WEER SOMS WEKEN GOED EN DAN WEER NIET KAN IEMAND WAT TIPS GEVEN WAAR IK HET KAN ZOEKEN HET PROBLEEM IS OP BENZINE MAAR OOK OP LPG gr peter

Gebruikersavatar
Frits
Guru
Guru
Berichten: 1083
Lid geworden op: do feb 10, 2005 21:54
Locatie: Delft
Contacteer: Website

RE: 75 TS

vr sep 03, 2010 17:52

PROBEER EENS WAT LEESTEKENS, ZOALS EEN PUNT . OF EEN KOMMA , WANT ZO IS JE VRAAG EEN GROTE BREI AAN LETTERS EN EIGENLIJK NIET TE LEZEN OF SOMS WEL MAAR NIET ALTIJD.
En gewoon in kleine letters typen, met aan het begin van de zin een hoofdletter, helpt ook wel voor de leesbaarheid. ;-)
http://www.alfa90register.info" onclick="window.open(this.href);return false;

DJ
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4365
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 13:04
Locatie: Rotterdam

RE: 75 TS

vr sep 03, 2010 18:35

Gasklepschakelaar (aan de onderkant van de gasklep) en stationairregelaar (zijkant inlaatmanifold) controleren.
Werkplaatshandboek kopen of downloaden.

Mzzl
DJ

matthijs
Full Member
Full Member
Berichten: 452
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 22:04
Locatie: Houten
Contacteer: Website

RE: 75 TS

vr sep 03, 2010 19:37

Hallo DJ

Wat jij misschien niet weet is dat hoofdletters op internet geïnterpreteerd worden als schreeuwen. Een erg handige website hierover is http://nl.wikipedia.org/wiki/Nettiquette

Maar nu jouw probleem.
Deze symptomen heb ik precies zo gehad als dat jij dat omschrijft. Ik heb mij helemaal suf gezocht, van bdp sensor tot draadbreuken in de elektriciteit. Wat ik expliciet niet deed was de bougiekabels controleren. Ik had immers een jaar ervoor een vreselijk dure set bij de dealer gekocht (rond de 200 euro meen ik me te herinneren), dat was niet zo handig. In een van de kabels zat een breukje en hoe jhet precies kwam weet ik niet maar hierdoor ging de bobine overslaan van de kabel naar de massa.

Probeer de auto koud te starten (dan blijf hij bij mij beter lopen) en haal (voor het starten natuurlijk) die kunstof kappen van de bobines af. Als je af en toe een vonkje ziet overslaan weet je waar het zit. Toen ik dit had was het vooral erg bij een warme motor.

Matthijs
Auto's... leuk, motorfiets, leuker!

Terug naar “Algemene Technische vragen”