Berlina addicted
Guru
Guru
Berichten: 1176
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 15:48
Locatie: almere
Contacteer: Website

RE: Progessie boringen Dellorto. De verschillen???

ma jun 20, 2005 20:45

Mag ik me even in deze discussie mengen, Misschien kan ik een tip geven.
Ik had een paar jaar geleden exact het zelfde probleem met de Giulia die ik toen had.
ik had toen ook Dellorto.s van een recentere Alfa gemonteerd.alles nagezien,steeds zonder resultaat.het probleem bleef.
De acceleratiesproeiers die er inzaten hadden gaatjes recht naar onderen,ik heb ze omgewisselt voor sproeiers die benzine horizontaal spoten (Meteen richting inlaatklep) probleem opgelost.
Er bestaan dus TWEE soorten acceleratiesproeiers ,met gaatje recht naar beneden, en met gaatje horizontaal richting inlaatklep . bij mij was dat de boosdoener misschien bij jou ook ? mvg.Rrichard.
:o
Een Berlinarijder doet het met een vette grijns.

Andretti Molletti

RE: Progessie boringen Dellorto. De verschillen???

ma jun 20, 2005 20:48

Dat klopt als een bus, maar ik heb daar nooit problemen mee gehad...
Wel t proberen waard!!!! :thumbs:

Gebruikersavatar
roel
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 763
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:18
Locatie: Meppel
Contacteer: Website

Re: RE: Progessie boringen Dellorto. De verschillen???

ma jun 20, 2005 21:06

De acceleratiesproeiers die er inzaten hadden gaatjes recht naar onderen,ik heb ze omgewisselt voor sproeiers die benzine horizontaal spoten (Meteen richting inlaatklep) probleem opgelost.
Er bestaan dus TWEE soorten acceleratiesproeiers ,met gaatje recht naar beneden, en met gaatje horizontaal richting inlaatklep
Dit was dus ook precies wat Gianni tijdens de laatste workshop gezegd had. Het moesten wel de horizontale boringen zijn, de verticale vond hij maar niets :!:

Misschien dus hierom!!!
http://www.1750gtv.com
SCARB nr. 03894
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

Re: RE: Progessie boringen Dellorto. De verschillen???

ma jun 20, 2005 22:30

Mag ik me even in deze discussie mengen, Misschien kan ik een tip geven.
Ik had een paar jaar geleden exact het zelfde probleem met de Giulia die ik toen had.
ik had toen ook Dellorto.s van een recentere Alfa gemonteerd.alles nagezien,steeds zonder resultaat.het probleem bleef.
De acceleratiesproeiers die er inzaten hadden gaatjes recht naar onderen,ik heb ze omgewisselt voor sproeiers die benzine horizontaal spoten (Meteen richting inlaatklep) probleem opgelost.
Er bestaan dus TWEE soorten acceleratiesproeiers ,met gaatje recht naar beneden, en met gaatje horizontaal richting inlaatklep . bij mij was dat de boosdoener misschien bij jou ook ? mvg.Rrichard.
:o
Webers spuiten idd horizontaal en Dello's Verticaal. Ik rij echter ook met Dello's(Verticale acc sproeiers) en heb echt geen greintje last met dezelfde sproeierbezetting, dan vind ik dan weer vreemd. Vlotterniveau is tot twee maal toe bekeken en gecorrigeerd. Staan nu psiestezelfde en geen resultaat. Bezinedruk (direkt aan carb) is 0.3 bar dus ook Ok.
Dus toch de membraamjes, :!: :?: want de sproeiersdoorblazen/bekijken is inmiddels een vast gebruik, want dat is tenslotte de zwakste schakel in het probleem dat "Hik" heet.. :?

Bougie's nieuwe BP 6 ES en op 0.7. We gaan nu maar een componenten uitwisselen..... [-o< VW Onsteking????

@Cor:

Ga eens rap die Gianini bellen voor horizontale sproeiers, of moeten we ze zelf omboren?? :schrik:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Gebruikersavatar
cor
Guru
Guru
Berichten: 1811
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:50
Locatie: Groningen

Re: RE: Progessie boringen Dellorto. De verschillen???

di jun 21, 2005 12:38


@Cor:

Ga eens rap die Gianini bellen voor horizontale sproeiers, of moeten we ze zelf omboren?? :schrik:
heb ik gedaan, die verkopen geen sproeiers.... :?
zelf omboren??? jij hebt de boortjes... :wink: :wink:
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Progessie boringen Dellorto. De verschillen???

di jun 21, 2005 13:02

@Cor: toch niet van die spotgoedkope prutsboortjes, hè? :biggrin:

Gebruikersavatar
cor
Guru
Guru
Berichten: 1811
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:50
Locatie: Groningen

RE: Progessie boringen Dellorto. De verschillen???

di jun 21, 2005 13:31

@Dink, ze waren behoorlijk aan de prijs :shock: :shock: :D :wink: , ze werden zelfs in een zwarte Spider bij me thuis afgeleverd :wink:
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

Terug naar “Algemene Technische vragen”