Gebruikersavatar
duke
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 619
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:13
Locatie: België

Inlaatspruitstuk Bertone

ma dec 27, 2004 12:17

Ik ben nog een leek op het vlak van Alfa techniek. Weten jullie of het inlaatspruitstuk van een 1300 Nord hetzelfde is dan van een 2000? Ik ben van plan om in de toekomst een 2 liter te plaatsen en had graag het inlaatspruitstuk van de 1300 gebruikt omdat deze nog geen thermostaat heeft.
Alfa Romeo: It sounds like a million dollars, and looks like ten million

Gebruikersavatar
Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 9683
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:11
Locatie: Ja :-)

ma dec 27, 2004 16:15

Het inlaatspruitstuk van een 1300 heeft vel nauwere kanalen t.p.v. de aansluiting op de kop. Dat gaat dus niet goed werken op een 2000! :!: :idea:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Andretti Molletti

ma dec 27, 2004 17:00

OW??

Dat is nieuw voor mij Allesandro?!
Zover ik weet zijn alle poorten(ook spruitstukken) beginnend op 40 den dan smaller wordend... de verschillen zitten in de kop, niet in het spruitstuk.

Ik frees ze trouwens altijd wat uit ...

Gebruikersavatar
duke
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 619
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:13
Locatie: België

uitlaatspruitstuk

ma dec 27, 2004 17:44