GelukkigJe bent niet alleen nee

GelukkigJe bent niet alleen nee
Je je bedoeld auto-style-tepper-joekie-joekie-plastic tuning .com???Ik vind de techniek wel mooi, zou het zelf nooit doen (veel te veel geld, en als je echt hard wil bouw dan een serieuze circuitauto op), maar het is allicht interessant om te zien hoe mensen het aanpakken.
Bovendien, alles beter dan tupperwaretjoening toch?
Of je met een turbo 100PK winst gaat boeken hangt denk ik helemaal af hoe je het gaat aapakken.Als je iets beters weet om er minimaal 100+ pk extra uit te halen???
Een compressor lijkt mij de enige mogelijkheid. Of is er ook een ordinaire turbo te krijgen dan? volgens mij niet...
Maar kan me vergissen...
Ben ook nog bezig met (en nu komen de reacties) een porsche 911 turbo uit 86 circuit klaar te maken.Ik vind de techniek wel mooi, zou het zelf nooit doen (veel te veel geld, en als je echt hard wil bouw dan een serieuze circuitauto op), maar het is allicht interessant om te zien hoe mensen het aanpakken.
Bovendien, alles beter dan tupperwaretjoening toch?
Bestaan er tubro's voor de 932A000 dan?Of je met een turbo 100PK winst gaat boeken hangt denk ik helemaal af hoe je het gaat aapakken.Als je iets beters weet om er minimaal 100+ pk extra uit te halen???
Een compressor lijkt mij de enige mogelijkheid. Of is er ook een ordinaire turbo te krijgen dan? volgens mij niet...
Maar kan me vergissen...
Als je voor een "forged bottom" gaat, kun je wel iets verder gaan dan de veilige 0,4 bar drukvulling.
Groetjes,
Marc
Lachgas injectie, of je 100 pk daarmee kunt halen weet ik niet, maar 50 moet er zeker wel inzitten, en vereist (veel) minder aanpassingen.Als je iets beters weet om er minimaal 100+ pk extra uit te halen???
Maar kan me vergissen...
Klopt. Ben de naam ff kwijt maar je kan idd voor iets van 900 euri's ofzo zo'n ECU aanschaffen die je met een laptop kan "betoveren" maar dat is dan wel iets dat ik even met de heren van Savali of Squarda doe denk ik.Die moet je aanpassen, maar dat is sowieso maatwerk.
Er zijn geen echte standaardpakketten te koop voor jou specifieke situatie.
Idealiter vervang je het hele motormanagement voor vrij programmeerbaar spul (dan kan je computer ook nog iets met gemeten laaddruk, etc., etc.)