Achterop ga je op de velgen rijden?En het is de Pirelli P Zero XL geworden... € 109,- p/s inclusief montage bij de plaatselijke bandenboer... Komen er 2 op de vooras van de 146. 205/40/17, 84v
Achterop ga je op de velgen rijden?En het is de Pirelli P Zero XL geworden... € 109,- p/s inclusief montage bij de plaatselijke bandenboer... Komen er 2 op de vooras van de 146. 205/40/17, 84v
Nog één met ervaringTyfoon banden ..... Totaal geen grip bij nat wegdek.
Helemaal met je eens.hele goede band! alleen bijna twee keer zo duur als waar je vraagstelling over ging....
appels met peren...
altijd de beste band (meeste grip) op de achteras monteren!Achterop ga je op de velgen rijden?En het is de Pirelli P Zero XL geworden... € 109,- p/s inclusief montage bij de plaatselijke bandenboer... Komen er 2 op de vooras van de 146. 205/40/17, 84v![]()
Achetrop zitten nog banden met goed profiel. Even vloeken in de kerk: Wanli...maar ja, ze zijn echt zgan, dus moet het er maar even meer doen...
Greetz,
Bas
+1Ik snap de keuze voor (een) Alfa Romeo. Ik snap de combi sportieve auto/mooie techniek en mennekes/vrouwkes met interesse/gevoel voor techniek en enthousiasme voor autorijden. De combi Alfa Romeo & "budgetband" is me een raadsel.
Ach, een setje Wanli's op de achteras van de 75 kan best.Ik snap de keuze voor (een) Alfa Romeo. Ik snap de combi sportieve auto/mooie techniek en mennekes/vrouwkes met interesse/gevoel voor techniek en enthousiasme voor autorijden. De combi Alfa Romeo & "budgetband" is me een raadsel.
Jij gaat t licht nog wel zien as je wat langer 20v diesel rijdt...Ik snap de keuze voor (een) Alfa Romeo. Ik snap de combi sportieve auto/mooie techniek en mennekes/vrouwkes met interesse/gevoel voor techniek en enthousiasme voor autorijden. De combi Alfa Romeo & "budgetband" is me een raadsel.
Was me nog niet eens opgevallen man..
Btw necropost van t jaar?
Grtz,fRank