ik zou dat ook geen probleem vinden als het binnen de restricties blijft. als het rijplezier er maar is !Ik zou de JTS absoluut niet laten staan vanwege een beetje olieverbruik. Als ik het van te voren had geweten had ik 'm ook gekocht. De motor is snel, soepel, trillingsvrij en klinkt ook nog eens goed. Het olieverbruik is overigens opmerkelijk constant, lange ritten, file, stad, het maakt niets uit. Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel JTS-en al een oplichtend oliedruklampje hebben gehad. Als je het niet weet is het toch wel een verassing
Waarom zou de viscositeit van onze 10W60 anders zijn dan die van loro in Italia?familie van mij is met de 147 naar italie geweest. Precies hetzelfde pm 1 op 5000. Volgens italiaanse monteurs probleem met de fiscositeit van ''onze'' olie..
Dan hoop ik dat je de volgende keer langer de auto tot je beschikking hebt... een kleine 3000 km in 24 uur rijden lijkt me geen pretjezal eens proberen op een 159, zodra ik nog een keer in eentje zitOnlangs er eentje ter evaluatie gehad voor 24u, maar ben er nog niet echt uit...
Vertel! Delen van kennis... forum ...... oplossing. ......?Ik lees nixxxxxx