ik vind het een beetje doorgeslagen geneuzel dat veel pk's niet op FWD kan, het filmpje bewijst dat je JUIST knetterhard ermee kan gaan (kijk ook eens WTCC en vooral als het gaan regenen)...
en juist met veel vermogen moet je kunnen rijden, als lampjes gaan branden geef je te veel gas (moet je dus een proberen met een niet van al die electrische zooi aftemmende RWD's.....

)
zeg dus niet dat je niet kan rijden, geef alleen even mijn mening... Komt er eindelijk weer iemand met een mooi project idee........
mijn 75QV in de regen was gewoon levens gevaarlijk, iets te veel gas en je ging dwars... ook op droog wilde hij wel eens een kontje omzetten en zeker op winterbanden

(okee, dat ik vind ik ook weer leuk, leuker dan onderstuur maar wel een stuk onveilger, mijn toenmalige vriendin mocht er dan ook niet in rijden)
Kijk jij snapt het.
Het gaat er niet om dat ik de snelste heb. RWD is uiteindelijk veel sneller te maken dan FWD maar jongens kom op... Over wat voor auto's met wat voor prijskaartjes praten we dan?
Ik voor vergelijken dat ik denk...
Ik hoor M3. M5 Mercedes SL, Porsche.
We vergeten geloof ik dat het een ALFA 166 is... en dat is juist het mooie!
Van een dikke sportbak verwacht je die prestaties... Niet van een 166.
En daar doe ik het voor!
Gewoon naast een dikke Audi S6 van meer dan een ton blijven rijden met je 166 en dan die kop zien van die Audi bestuurder...
Helemaal als je hem bij 200+ nog ff doorzet in zijn 6 en gewoon met dezelfde vaart door trekt.
(ff voor de oplettenden onder ons, dit speelde zich af op de Autobahn)
DAT is goud!
Zeg nou zelf:
Met je 1450 kilo wegende grote Alfa, marrokaantjes opdrukken in een Golf GTI... dat is leuk
Porsche pesten in het gooi... HEERLIJK
En dat het geluid van een Italiaan... Kat-back erop, dubbele sebring erachter en middendemper weghalen...
Klinkt in mij oren heftiger dan een BMW 6 of 8 pitter.
Het gaat hier om de lol. Ik ga er geen wedstrijden mee doen. Ik wil gewoonweg iets unieks bouwen wat een ander niet heeft en wat je gewoonweg niet verwacht.
En dan is dit toch een mooi project dacht ik zo?