Hierbij wat eerste foto's.
P.S. Ik heb me nu ook geregistreerd bij het Alfa 916 Register.
Ben alleen nog geen SCARB-lid.

Ik zie ze niet Hoor!
Jawel hoor
Wel pokke werkje die roosters, bestel dus de TB variant 2x open (24V is 1 dicht rooster en 1 open). Ik heb op het 916 forum een inbouwverslagje staan als je zoekt op de term GVT110.Oke jongens, goed dat het werd op gemerkt. Ik denk dat er wel een tijdje mee rond gereden is. Hoe lang weet ik niet... Ik was er zelf waarscheinelijk niet achter gekomen. Ik ga even bij Tuynder.nl kijken thx.
Oke ik ga even kijken. Ik heb me trouwens laten vertellen dat er het beste 20w50 Racing in kan...weet iemand hier meer van.Wel pokke werkje die roosters, bestel dus de TB variant 2x open (24V is 1 dicht rooster en 1 open). Ik heb op het 916 forum een inbouwverslagje staan als je zoekt op de term GVT110.Oke jongens, goed dat het werd op gemerkt. Ik denk dat er wel een tijdje mee rond gereden is. Hoe lang weet ik niet... Ik was er zelf waarscheinelijk niet achter gekomen. Ik ga even bij Tuynder.nl kijken thx.
Verder echt subliem die TB's, wel hopelijk 1 zonder achterstallig onderhoud daar kan je op leeglopen helaas. Zorg dat je op goede olie rijdt bijv. 10W60 AGIP racing.
ps. Mooi uitlaatje!!!