Helaas moet je uit het oogpunt van betrouwbaarheid toch met je tijd mee gaan.![]()

Ruim drie jaar storingsvrij in een 147. Welke 33 doet dat na?
Helaas moet je uit het oogpunt van betrouwbaarheid toch met je tijd mee gaan.![]()
meerdere denk ik zo.Helaas moet je uit het oogpunt van betrouwbaarheid toch met je tijd mee gaan.![]()
![]()
![]()
ikke in ieder gevalmeerdere denk ik zo.![]()
![]()
ik ben sowieso niet zo'n 16v liefhebber, die doen, zeker als ze gekieteld zijn, onder de 4000 toeren bedroevend weinig
de ideale motor om mee te starten is en blijft natuurlijk de 1.7 8v met carbs
120 in z'n 2...............................(rees sjipVoor rustig van A naar B te rijden was het 8v blok super, genoeg koppel en als het moest ging die als een speer wanneer je hem doortrok.
Voor het serieuzere scheurwerk kom je toch niet onder een 16v uit. Door het enorme toerenbereik krijg je gewoon en bak meer vermogen, en dit merk je met name op autosnelweg. chip erin en 190 in de 4 doortrekken.
idd kees120 in z'n 2...............................(rees sjipVoor rustig van A naar B te rijden was het 8v blok super, genoeg koppel en als het moest ging die als een speer wanneer je hem doortrok.
Voor het serieuzere scheurwerk kom je toch niet onder een 16v uit. Door het enorme toerenbereik krijg je gewoon en bak meer vermogen, en dit merk je met name op autosnelweg. chip erin en 190 in de 4 doortrekken.)