WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

RE: SCARB 2-3 juni: Nachtrit 'Regatta d'Olanda'.

di jun 05, 2012 08:23

Gelukkig hebben jullie een leuke rit gehad met z'n allen. Hopelijk ben ik er volgend jaar ook weer bij.

Gebruikersavatar
paulson
Junior Member
Junior Member
Berichten: 97
Lid geworden op: za mar 26, 2005 19:45
Locatie: 's-Gravenzande

RE: SCARB 2-3 juni: Nachtrit 'Regatta d'Olanda'.

di jun 05, 2012 19:27

zo ik ben ook weer een beetje bijgekomen, na vrijdag op zaterdag 4 uurtjes geslapen te hebben en zondag ochtend 3 uurtjes was ik het goed zat, maar....
het was het allemaal waard, het was weer geweldig, voor het eerst met de spider meegedaan en dat was maar goed ook, ik krijg nog een glimlach op me gezicht als ik terug denk aan het burllen door de tunnels. Amsterdam was ook geinig, behoorlijk veel positive opmerkingen gekregen tijdens het rijden door de stad, dat was erg leuk.
Het eerste gedeelte voor de stop hebben we voor ons doen ook zeer goed gedaan, alle plaatsen en cirkels gehad en we waren heel netjes op tijd bij de stop.
Daarna ging het niet zo soepel meer, wel alle cirkels nog aangereden, maar als het antwoord niet (naar ons zin) snel genoeg gevonden kon worden doorgereden.
We hebben de heren op de berg nog verblijd met ons bezoek maar aangezien er geadviseerd werd om via de tomtom naar het eindpunt te rijden en huiswaarts ook nog ruim anderhalf uur was toch maar besloten om daar het antwoord formulier in te leveren en huiswaarts te gaan.

Kortom, geweldige wegen bereden en zeer goed georganiseerd, heren bedankt
Op naar volgend jaar, ik zal er zeker bij zijn.

ps, kan ik de correcte antwoorden nog krijgen?, kan ik zelf even kijken hoeveel we er nu uiteindelijk goed hadden.
Alfa mogen kraken, piepen en kapot gaan, ze hoeven alleen mooi en snel te gaan

Gebruikersavatar
Huib
Guru
Guru
Berichten: 1019
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:52
Locatie: Westland

Re: RE: SCARB 2-3 juni: Nachtrit 'Regatta d'Olanda'.

vr jun 08, 2012 12:09

Afbeelding
Zoals jullie zien had ik de extra lampjes er weer niet voor niets opgezet :) Het was weer een erg leuke rit, blijft toch fantastisch om lekker over polderweggetjes te kunnen brullen. Ook de IJ-tunnel was fantastisch. Zeker toen we erachter kwamen dat we fout zaten, dus nog een keer door die tunnel galmen!

Wij zijn er rond half zes mee gestopt, hadden teveel tijd verloren bij de cirkels na de tussenstop om de rest nog fatsoenlijk te doen. Half zeven thuis en nog even een paar uurtjes slaap gepakt.

Ik ben net als Paulson ook wel benieuwd naar de goede antwoorden.

Paul, Ronald en Seekle: bedankt was super :thumbs:
33 Blue 16v carbs '89
Land Rover 109 300tdi '72
Audi A3 Sportback Quattro '14
BMW 325i touring '07

gehad:
een hele berg 33's type 1/ 2/ 3, GT1600 junior OMGWTF, Giulia Super 1750

Terug naar “Evenementen”