Gebruikersavatar
Rob GTV6
Member
Member
Berichten: 196
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:12
Locatie: Noord-Brabant

Re: RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

ma jan 17, 2011 20:08

De BLR zoals nu aangeboden blijkt hier nu voor veel BLR gangers van voorgaande edities te duur en te luxe. Welke groep mensen wil je bedienen? Greetz,
Bas
Welke: Ik denk iedereen dus ook eens de groep die een 8C kan betalen en dit wellicht een schijntje vindt (ik niet hoor :wink: ). En hoe kom je aan die wijsheid dat een grote (meerderheid?) groep BLR gangers dit te duur vind dan? En zo ja volgend jaar weer nieuwe kansen als een andere groep zal worden aangesproken neem ik aan?

ps. Uit voorgaande enquete bleek zelfs dat iedereen het luxe alpen hotel erg kon waarderen?
Ja dat snap ik,dat was uit m'n hoofd 1600,- euris voor 9 dagen !! en nou 900,- voor 3 dg.en natuurlijk kon iedreen dat hotel waarderen.

groet Rob GTV6.
'' Alfa Romeo '' op m'n lijf geschreven.

Gebruikersavatar
Giallo Zoe
Newbie
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: za sep 12, 2009 12:04
Locatie: De Leur of all places!
Contacteer: Website

RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

ma jan 17, 2011 21:29

Tja ik denk dat we er nooit uit gaan komen, iedereen heeft (misschien wel gelukkig) een andere mening!

Ik denk alleen terug aan de BLR, lang geleden,back to the roots, in Spa!
Dat was in mijn herinnering een van de mooiste BLR's die ik heb meegemaakt.
Ook nu weer wordt er gesproken over een startpodium (erruggg gaaaf!!)
Toen kregen we een lunchpakket mee op het startpodium en zaten we niet in een wellness hotel.
De tijden zijn dus wel degelijk veranderd of ligt het idd aan het feit dat tegenwoordig luxe meer gewenst wordt?
Ja je kan gaan kamperen, heb ik ook ooit eens gedaan met de VARLN (ahum :oops: ) , was anders maar ook leuk, maar zou mijn voorkeur nou ook niet zijn.

Ik denk dat het grootste deel van de contributeurs een middenweg zal aanspreken, betaalbaar Alfaplezier, er bestaat niet voor niets een Truus en Henk of Jan Modaal, het gros van de leden zal hier wel onder vallen!

Ja John je kan het wel aan de SCARB overlaten, maar volgens mij doen Gerrit en Nicole het al jaren goed met de BLR, ook toen we de eerste keer in Spa waren met de BLR en ja nogmaals petje af voor al het werk, ook van de EC en vrijwillgers!

Dit is dan ook mijn laatste post over dit onderwerp, wens iedereen die wel gaat veel voorpret en wie weet zien we elkaar nog wel in Spa, tis maar paar uurtjes sturen en dat is wat ik dit jaar graag ga doen, in mei naar de MM ...

En nu ga ik Juulke ff bellen :wink:


Ciao!

Bob
RZ no. 91 Giallo Squadra gechipt
Alfa MiTo JTDm '11 Bianco/Nero Squadra gechipt
916 Spider 3.0 V6 Lusso '99 Giallo Zoe

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1184
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

Re: RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

di jan 18, 2011 08:08

Die enquêtes? preken voor eigen parochie.
Elk geval wel grote parochie ruim onder 300 equips dus 600 mensen van de 4000 scarbleden :wink: plus geeft aan dat je elk geval wel waar voor je geld kreeg, gezien de normale prijzen hierboven.

Vind een goede discussie hierover prima, daar is toch een forum voor. Laat ik het anders stellen postbus31, als volgend jaar de rit 2000,00 Euro zou kosten wat mij te duur zou zijn (of moet weer 5 jaar sparen), maar er echter genoeg animo onder ook scarbleden is: Gun ik het hen van harte, en wacht ik rustig op een betaalbare variant later.

Mij betreft hoeven ze niet telkens Jan Modaal aan te spreken, er zijn niet voor niets nogmaals altijd beperkte plekken. Het moet niet zo zijn dat dat altijd zo is...eens

tot slot:
295 voor een zeer luxe diner met drank, DVD's, shirts, koffie/gebak startpodiumhuur en technische begeleiding, uitgewerkt routeboek, overig georganiseerde bezigheden: duur? Ook dat lijkt me discutabel. Probeer maar eens tegenwoordig te dineren onder de 100,00.
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
Erwinn
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 769
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 16:11
Locatie: Dedemsvaart

Re: RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

di jan 18, 2011 08:56

Die enquêtes? preken voor eigen parochie.
Elk geval wel grote parochie ruim onder 300 equips dus 600 mensen van de 4000 scarbleden :wink: plus geeft aan dat je elk geval wel waar voor je geld kreeg, gezien de normale prijzen hierboven.
Klopt, in dit geval is de parochie de club die destijds wel is gegaan. Onderzoekstechnisch is het 100% uitgesloten dat je voor alle SCARB leden conclusies mag trekken... zelfs indicatief zijn conclusies hoogst twijfelachtig.

De populatie bestaat uit SCARB leden die deelnemer van de BLR waren, die zijn dat niet voor niets. Een dergelijke enquete kan je beter beschouwen als 'klanttevredenheidonderzoek'. Bij een goede steekproef moet iedere lid evenveel kans hebben om deel te nemen aan de enquete. Dat is in dit geval niet zo ;)

In het geval van de SCARB zou ik bij ieder Klaverblaadje een persoonlijke code meesturen om deel te nemen aan een online enquete.
*Alfa Romeo GT JTD 16v 2004

Gebruikersavatar
kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3916
Lid geworden op: di dec 28, 2004 16:38
Locatie: Leidschendam

RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

di jan 18, 2011 13:05

Stel dat ze overal een enquete voor zouden hebben en iets meer dan 50% zou zeggen, "doe maar niet" dan zouden we in theorie het boek vereeuwigd kunnen mislopen. Ik heb zoiets, verras me maar en ik bepaal zelf waar ik aan meedoe, tijd, plaats en geld meewegend.
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Gebruikersavatar
Erwinn
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 769
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 16:11
Locatie: Dedemsvaart

Re: RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

di jan 18, 2011 13:09

Stel dat ze overal een enquete voor zouden hebben en iets meer dan 50% zou zeggen, "doe maar niet" dan zouden we in theorie het boek vereeuwigd kunnen mislopen. Ik heb zoiets, verras me maar en ik bepaal zelf waar ik aan meedoe, tijd, plaats en geld meewegend.
Dat is zo. Maar ik geef alleen aan de hier aangehaalde enquete niet waardevol is in de discussie (waar ik me overigens buiten houd) ;) Ik kan me ook in jou standpunten vinden. Maar zodra er 'problemen' zijn, alsin... te weinig opkomst bijvoorbeeld dan kan het nuttig zijn om een enquete te houden.
*Alfa Romeo GT JTD 16v 2004

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

di jan 18, 2011 14:04

Jammer dat zo gauw de conclusie wordt getrokken dat de organisatie niet openstaat voor kritiek. Wat is er mis mee om gewoon eens contact opnemen met de organisatoren en van gedachten wisselen?

Of heeft iemand Gerrit en Nicole al gebeld en werd na een kortaf 'daar heb ik geen zin in!' de hoorn op de haak gegooid?

Ander voorbeeld: na afloop van de Oud- en Nieuwlandrit was er hier nogal wat kritiek op de vragen/antwoorden/puntentelling. Maar na de prijsuitreiking was er niemand die de organisatie persoonlijk aansprak om te laten weten moeite te hebben met het verloop. Op de enquête-formulieren nauwelijks enige kritiek. Ik vind deze gang van zaken eerlijk gezegd unfair jegens de rit-uitzetters. Kritiek is prima, daar leer je als organisator van, maar durf het dan ook de organisator in zijn of haar gezicht te zeggen.

Het klopt dat een enquête onder deelnemers z'n beperkingen heeft, je hoort niet waarom andere leden niet-deelnemer zijn aan bijvoorbeeld een BLR. Een enquête gekoppeld aan het KB vergt een grote inspanning en levert te weinig respons op (ervaring uit verleden!) Om die reden hebben we de afgelopen twee jaar op het Spettacolo bezoekers persoonlijk aangesproken en een vragenlijst afgewerkt. In 2009 betrof dat het Spettacolo zelf. Belangrijkste conclusie was dat de procedure tijdens en na binnenkomst van het circuitterrein niet duidelijk was. Dat is door de SSAR-organisatie opgepakt en in 2010 is een grote verbetering gerealiseerd.

De enquête van 2010 ging over de andere evenementen, de ritten, NJR, TC-meetings, register-activiteiten, etc. De BLR zat daar niet bij. Om de simpele reden dat de vragenlijst te lang zou worden. Het kan dus heel goed zijn dat we dit jaar op het Spettacolo de leden daar over aan de tand gaan voelen. Zo komen ook degenen niet meegaan een keer aan het woord. Als er mensen graag willen assisteren met de enquête, zowel bij opstellen van de vragenlijst, het enquêteren zelf als het uitwerken van de antwoorden: laat het even per PB weten.

Gebruikersavatar
Alfa-talia
Full Member
Full Member
Berichten: 253
Lid geworden op: do jul 29, 2010 19:29
Locatie: Enschede

RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

di jan 18, 2011 17:20

Okay kan ik inkomen.
Maar wat betreft een vraag/mening etc. aan het bestuur of voorzitter?
Doornbos Jr. - 'International'' Alfa Romeo 75 register

Volvo v70 2.4 "01
Alfa Romeo giulia 1.6 "76
Alfa Romeo Alfetta gtv 2000 "81

Ex: AR 33's / AR 145 / AR 75's TS/ AR 155's / AR 156's / AR 166's / Non BMW 318i E46.

Gebruikersavatar
kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3916
Lid geworden op: di dec 28, 2004 16:38
Locatie: Leidschendam

RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

zo feb 27, 2011 15:10

Heeft iemand al bericht gehad over zijn/haar inschrijving? 1 maart is het tenslotte al bijna!
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1184
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

ma feb 28, 2011 08:25

Nee hier ook nog niets, zitten we er niet bij :schrik:
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
Alfa Romeo Miniatura Fer
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 960
Lid geworden op: zo dec 04, 2005 21:37
Locatie: Capelle aan den IJssel
Contacteer: Website

Re: RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

di mar 01, 2011 23:46

Nee hier ook nog niets, zitten we er niet bij :schrik:
Dit schreef Gerrit Mobach 28 Febr.
Geachte Buitenlandrit deelnemer,
Wij hadden u beloofd dat u voor 1 maart van ons een bevestiging zou ontvangen voor uw deelname. Wij zitten op dit moment nog te wachten op enkele antwoorden van het hotel, waardoor wij de officiële bevestiging nog niet kunnen sturen en doen ons best om deze week antwoorden van hen te krijgen.
Wel kan ik u mededelen dat een ieder die zich heeft ingeschreven kan deelnemen aan de rit, voor het geval u vrije dagen moet gaan regelen.
Wij hopen u deze week de officiële bevestiging te kunnen sturen (mits uw aanbetaling is voldaan)
Met vriendelijke groet,
Stichting Club van Alfa Romeo Bezitters
Gerrit & Nicole Mobach
Organisatie Buitenlandrit
SCARB no 00575
Alfa Romeo Registro Miniatura, since 1992.
http://alfaromeominiatura.nl
Alfa GT 1.9 JTDm trackday
Alfa Giulietta Sprint 1.4 TCT 2016 rosso
*driving Alfa Romeo since 1975

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1184
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

wo mar 02, 2011 10:21

Had de mail idd ook netjes ontvangen...
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
TSL
Newbie
Newbie
Berichten: 30
Lid geworden op: ma aug 11, 2008 09:48
Contacteer: Website

RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

di mar 08, 2011 10:29

Iedereen die zich heeft ingeschreven mag mee, goed nieuws dus!!
My ride:
Alfa romeo 156 VMR30 Granturismo Autodelta


Niet Meer: Alfa Romeo Spider 3.0 V6 12V

Gebruikersavatar
JeeJee
Member
Member
Berichten: 169
Lid geworden op: wo jan 19, 2005 19:15
Locatie: Esslingen am Neckar (D)

RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

di mar 08, 2011 23:06

Het zou mij niet verbazen, als er nog plaatjes over zijn....
Giulia Super 1.3, 1974, Verde Olivia Metallico
2000 Spider Veloce, 1976, Nero
GTV6 2.5, 1986, Rosso Alfa
Spider 2.0 TS Edizione Elegante, 2003, Nero Metallico
159 Sportwagon, 2009, Grigio Indaco
:driving:

Gebruikersavatar
simp
Member
Member
Berichten: 111
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 11:02

RE: Inschrijfformulier BLR 2011 25ste naar België?

za apr 02, 2011 14:31

Start nummer 31 is het geworden voor dit jaar. Dat is een mooi excuus om de Spider vandaag eens te gaan poetsen. Ik hoop niet dat we sneeuw tegen komen zoals jorig jaar, dat was toch wel erg koud in een zomerjasje... :wink:

Vorig jaar veel plezier gehad in de Bertone (rechts op de foto), dit jaar wordt het dakloos rijden in een Spider.
Afbeelding
Alfa Romeo 4C Spider
Abarth 124 Spider

Terug naar “Evenementen”