Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3952
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

WRC Trier, 24 t/m 27 augustus

do aug 11, 2005 20:43

Wie o wie gaan er naar de WRC in Trier eind deze maand?
Ik zal met een groepje mede-Alfisti vanaf woensdagavond 24 augustus bij Trier aanwezig zijn.
Vanaf donderdag zijn de verkenningen te bekijken, de WRC kanonnen worden in het stadscentrum van Trier opgesteld en vanaf vrijdag zit je met je neus bovenop het parcours, heerlijk! Mooier (mijn mening) dan F1, eigenlijk onvergelijkbaar. Heerlijk benzinesnuiven in de service-area en steentjes happen langs het parcours en uiteraard de showstart in Trier
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
'05 156 1,9 JTD
33 SW corsa
Iets Japans

ErwinV6

RE: WRC Trier, 24 t/m 27 augustus

do aug 11, 2005 21:36

Heb er over zitten denken maar doe het niet... :?
Ben in januari naar WRC Monte Carlo geweest en dat was zo gaaf dat ik bang ben een klap in mijn gezicht te krijgen, hoor dat je niet echt dicht bij de auto's op de proeven kunt komen in Dld (ivm.veiligheid maarja dat is in Nederland ook zo, moet je een verrekijker meenemen om een auto te zien)en dat is nou juist wat WRC gaaf maakt, in Monaco reden ze de veters uit je schoenen en zo hoort het ook!
Gruwelijk kicke \:D/
Maargoed ik denk dat het misschien toch wel leuk is maar je kunt ook niet overal heen he? :wink:

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3952
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

RE: WRC Trier, 24 t/m 27 augustus

do aug 11, 2005 22:16

@ErwinV6: ja kan enorm dicht op de proeven komen in Duitsland, zover dat je, als je je hand zou uitsteken, de auto's aan kan raken, maar je moet de plekken weten.
Het zegt genoeg lijkt mij als ik vertel dat ik vorig jaar een kiezel tegen mijn achterhoofd gekregen heb tijdens het nakijken van een passerende Lancer.

Trier is echt fantastisch! 10 minuten voor destart nog even over het parcours lopen en de baan filmen. Heeft iemand online webruimte voor filmpjes? Dan kan ik een paar tapes uploaden!
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
'05 156 1,9 JTD
33 SW corsa
Iets Japans

Rees Cees

Re: RE: WRC Trier, 24 t/m 27 augustus

do aug 11, 2005 23:22

@ErwinV6: ja kan enorm dicht op de proeven komen in Duitsland, zover dat je, als je je hand zou uitsteken, de auto's aan kan raken, maar je moet de plekken weten.
Het zegt genoeg lijkt mij als ik vertel dat ik vorig jaar een kiezel tegen mijn achterhoofd gekregen heb tijdens het nakijken van een passerende Lancer.

Trier is echt fantastisch! 10 minuten voor destart nog even over het parcours lopen en de baan filmen. Heeft iemand online webruimte voor filmpjes? Dan kan ik een paar tapes uploaden!
zo dicht bij dat je de auto´s kan aanraken?

ergens anders op dit forum kwamen de auto´s ook naar je toe (in de woestijn)

Pas toch op Sergio (net ander werk enz....)

lex thissen

RE: WRC Trier, 24 t/m 27 augustus

vr aug 12, 2005 01:02

Hee Sergio.

Ik ben vorig jaar hier geweest


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Dit was de Acropolis Rally, echt super gaaf.
Was dit jaar weer van plan te gaan, maar is niet gelukt wegens de planning.....dus misschien moet ik maar naar Trier komen om dit te compenseren 8)

ff kijken hoe mijn planning er de komende weken uit ziet ( wil ook graag naar spettacolo dusss) Heb nu nog vakantie :wink:

Ik laat je wel weten.

Ps jij zit daar niet zo ver vandaan he.

Lex.

Terug naar “Evenementen”