Gebruikersavatar
sudman1500
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 662
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 10:02

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

ma dec 06, 2010 17:43

Dit is toch wel met stip het meest trieste forum en ga maar eens wat anders zoeken. :x
Laat je niet gek maken 8) . Is elk jaar weer dezelfde discussie, erg vermakelijk :)

Snap niet dat men denkt dat er niet geluisterd wordt in de EC? Waar is dat op gebaseerd? In vergaderingen wordt elk evenement uitvoerig besproken, zoveel mogelijk geluiden van leden meegenomen van zowel de dag zelf als de media die verder nog commentaar leveren. En het forum is dan zeker een belangrijke informatiebron. De evaluatie van het SSAR is zelfs erg uitvoering en daar wordt enorm veel repons in meegenomen van uit de leden. Dus niet luisteren is pure aanname!

Misschien dat een enkeling het jammer vindt dat zijn naam niet genoemd wordt met zijn mening. Ja, dan eens, dan wordt er idd niet geluisterd naar dat ene specifieke lid. Lijkt me ook beetje lastig met 4000 leden en dito meningen

Stel dat het nu in Assen zou zijn geweest? Is er dan geluisterd door de EC? En waar zijn dan al die meningen die graag weer naar Zandvoort gaan en die mijns inziens nog veel meer meningen van de mensen die het gewoon een fantastisch evenement vinden en sowieso gaan. Eender waar het is. En blij zijn dat we met zijn allen dit door donaties, leden, sponsoren, bestuur, enz ueberhaupt elk jaar weer voor elkaar krijgen.

Mijn bescheiden mening....

PS Voor de liefhebbers van bereikbaarheid Assen. Ik kan mij herinneren dat bij het laatste Assen Spettacolo velen van ons in een prachtige maar buitengewoon lange Alfa file hebben gestaan....


Groet Sudman
Jeder Popel fährt 'nen Opel
Jeder Affe fährt 'nen Ford
Jeder Blödmann fährt 'nen Porsche
jeder Arsch 'nen Audi Sport
Jeder Spinner fährt 'nen Manta
jeder Dödel Jaguar
Nur Genießer fahren Alfa
und sind immer schneller da

Gebruikersavatar
Harry Tijssen
Guru
Guru
Berichten: 1385
Lid geworden op: di dec 28, 2004 21:40
Locatie: Hansweert
Contacteer: Website

RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

ma dec 06, 2010 18:52

Need i say more. Ik vind het jammer dat sommige mensen het gevoel hebben dat wij erop uit zijn om leden
te pesten met de jaarlijkse keuze voor een circuit. :cry: Je kan het niet voor alle donateurs goed doen.
Waar het SSAR ook is, het is ieder jaar een geweldig feest.
Harry Tijssen

Heb: 166 2.4 JTD 20v "03, 156 1.8 16v "03
Had: 75 2.0 carb. "86, 155 1.8 8v "93, 33 1.7 16v QV "92, 155 2.5 V6 12v EVO "95,145 1.4 16v "00, 155 2.0 16v "97,166 2.4 JTD "00

Gebruikersavatar
Patrick
Guru
Guru
Berichten: 1161
Lid geworden op: za mar 18, 2006 14:12
Locatie: Nijmegen
Contacteer: Website

RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

ma dec 06, 2010 19:10

Organiseer editie 2012 maar in België, dat is wel zo netjes naar alle Belgen hier op het forum toe.
Die hoor ik nooit als er discussie over de SSAR-locatie is.
Bijkomend voordeel is dan dat direct meetbaar is hoeveel liefhebbers de moeite willen nemen
naar Belgenland af te reizen.......

Jammer dat zoveel vrijwillige arbeid van de organisatie zo ter discussie moet staan.
Waar het SSAR ook is, het is ieder jaar een geweldig feest.
Juist Harry, in één enkele zin is alles gezegd.

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....



.

Andretti Molletti

RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

ma dec 06, 2010 19:13

Het is op zijn minst opmerkelijk dat op de simpele vragen zoals "welke punten gaan mee de vergadering in" en geef dan eens wat voorbeelden van redenen onm dit maal voor CPZ te kiezen" niet gereageerd wordt.

Andretti Molletti

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

ma dec 06, 2010 19:19

Organiseer editie 2012 maar in België, dat is wel zo netjes naar alle Belgen hier op het forum toe.
Die hoor ik nooit als er discussie over de SSAR-locatie is.
Bijkomend voordeel is dan dat direct meetbaar is hoeveel liefhebbers de moeite willen nemen
naar Belgenland af te reizen.......
Patrick.
Daarvoor is de Belgische club.
Dat de Belgen hier lid worden is omdat er in Belgie geen (grote)club van de grond komt. Dat wil niet omgekeerd zeggen dat wij maar naar Belgie moeten met onze NL licenties en helemaal kort door de bocht is de vermeende meetbaarheid van liefhebbers...
Ik ben liefhebber ondanks jouw insinuaties, al voordat jij Alfa kon schrijven, of ik wel of niet naar Belgie reis staat daar natuurlijk geheel los van.
Overigens is de Liefhebbersclub de VARLN, hier zijn we Bezitters! (dus liefhebben is niet noodzakelijk) :wink:

Gebruikersavatar
Patrick
Guru
Guru
Berichten: 1161
Lid geworden op: za mar 18, 2006 14:12
Locatie: Nijmegen
Contacteer: Website

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

ma dec 06, 2010 19:26

Het is op zijn minst opmerkelijk dat op de simpele vragen zoals "welke punten gaan mee de vergadering in" en geef dan eens wat voorbeelden van redenen onm dit maal voor CPZ te kiezen" niet gereageerd wordt.
Dat hoeft ook helemaal niet.
Waar gaat het om, een paar tientjes lidmaatschapsgeld? Daar krijg je 4 maal per jaar een glossy telefoonboekdik magazine
vol Alfa artikelen voor in de bus.
Voor die paar tientjes wil jij medezeggenschap? Je meent toch niet echt dat het bestuur openheid van zaken moet geven
omtrent de locatiekeuze of vergaderpunten? Wat wil je daar dan mee?
KIjk eens hoeveel leden deze club telt, geloof me, die hebben allemaal een mening en belangen.
Dit topic ontaard al in een grote discussie, stel je voor als het bestuur daar aan mee zou gaan doen.
Ik ben het ook niet altijd eens met het beleid hier hoor, maar ik geloof wel dat de meeste vrijwillige medewerkers van het SCARB
met beste bedoelingen opereren.

Waarom meldt je jezelf niet aan voor een functie in het bestuur? Dan kun je altijd meebeslissen.

Patrick.
Don Bubbles! = Patrick.

Teveel Alfa's, een mid-life Harley, en veel te weinig tijd....



.

Andretti Molletti

RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

ma dec 06, 2010 19:36

In plaats van te ontaarden in een nutteloze discussie lijkt mij de opmerking en bijbehorende vraag van pagina 3 gewoon normaal en niets bijzonders.
Dus ik wacht even op een onderbouwing voor de keuze op CPZ.
Wat ik al zei, uit nieuwsgierigheid en interesse. Laat de rest maar lullen.

Gebruikersavatar
kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3916
Lid geworden op: di dec 28, 2004 16:38
Locatie: Leidschendam

RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

ma dec 06, 2010 20:24

Ik denk hier dat het forum (of dit topic gedomineerd wordt) door een paar figuren die de scarb geen warm hart (meer) toedragen. Prima, zeg je donateurschap op en stop met opruiende opmerkingen. Het forum is voor alfa-liefhebbers gelieerd aan de scarb. Er zijn genoeg fora waar je zonder scarb-donateurschap ook je alfa-liefhebberij kunt delen, zoek het daar dan en niet hier en neem afscheid.

*no offense en niet op de man gespeeld*
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Gebruikersavatar
Theo Romeo
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 852
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:38
Locatie: Spui / Blow Down City

RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

ma dec 06, 2010 20:30

IK zal er zijn, al is het in Assen, Belgie of Duitsland. Ben graag van de partij en ik ben erg blij dat er zoveel vrijwilligers zijn, die elk jaar weer een gigantisch mooi Alfa feest organiseren. Hulde!
Theo Romeo
Afbeelding

Andretti Molletti

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

ma dec 06, 2010 20:40

Ik denk hier dat het forum (of dit topic gedomineerd wordt) door een paar figuren die de scarb geen warm hart (meer) toedragen. Prima, zeg je donateurschap op en stop met opruiende opmerkingen. Het forum is voor alfa-liefhebbers gelieerd aan de scarb. Er zijn genoeg fora waar je zonder scarb-donateurschap ook je alfa-liefhebberij kunt delen, zoek het daar dan en niet hier en neem afscheid.

*no offense en niet op de man gespeeld*
Kees, je zegt dus dat het SCARBforum voor de donateurs is en de NIET SCARBleden moeten opzouten Kees?
Duidelijke taal Kees, alleen ben ik het totaal niet met je eens en heeft je opmerking verder geen toegevoegde waarde, probeer eens positief/opbouwend mee te doen ipv veroordelend.

Gebruikersavatar
kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3916
Lid geworden op: di dec 28, 2004 16:38
Locatie: Leidschendam

RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

ma dec 06, 2010 21:24

Ik schrijf dat een aantal mensen het niet eens zijn met de richting/mening die die de scarb voor ogen heeft niet altijd wordt omarmd door forumleden. Dat is prima maar als je het niet eens bent met wat de scarb doet (of je donateur bent of niet), prima maar zoek dan je plezier bij een forum wat niet aan de scarb gelieerd is. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven. Gelieerd aan de scarb geldt niet dat zij donateur moeten zijn/worden; maar reageren in een omgeving die door scarb wordt gesteund en betaald en alleen scarb negatief benaderen dat lijkt me niet gepast. Uiteraard mag iedereen punten van kritiek hebben en suggesties geven hoe het beter kan, daar leert iedereen van.

Je voelt je kennelijk aangesproken, maar goed ik ga niet op de man spelen zoals ik eerder heb gepost. Uiteraard zal je technische kennis een absoluut gemis zijn, mocht je dit forum ooit verlaten, want ook ik heb daar net als velen veel van opgestoken.
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Andretti Molletti

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

ma dec 06, 2010 21:40

Je voelt je kennelijk aangesproken, maar goed ik ga niet op de man spelen zoals ik eerder heb gepost. Uiteraard zal je technische kennis een absoluut gemis zijn, mocht je dit forum ooit verlaten, want ook ik heb daar net als velen veel van opgestoken.
Dat is dan twee keer op de man gespeeld... :roll:

Gebruikersavatar
giardinetta
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 918
Lid geworden op: vr jan 30, 2009 09:54
Locatie: fine del bosco

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

ma dec 06, 2010 21:44

Heren, .......Er spelen zoveel zaken mee waar mensen geen idee van hebben..
Vertel, noem eens3 zaken dan die meespelen om juist voor Zandvoort te kiezen en niet voor Assen?
Ik ben oprecht benieuwd (en de evt dames ook ;)).
Nou,want dit is natuurlijk ook een erg opruiende tekst.
Volgens mij een gewone vraag waar erg omheen gedraaid wordt met diverse rare opmerkingen.

Andretti Molletti

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

ma dec 06, 2010 21:49

Heren, .......Er spelen zoveel zaken mee waar mensen geen idee van hebben..
Vertel, noem eens3 zaken dan die meespelen om juist voor Zandvoort te kiezen en niet voor Assen?
Ik ben oprecht benieuwd (en de evt dames ook ;)).
Nou,want dit is natuurlijk ook een erg opruiende tekst.
Volgens mij een gewone vraag waar erg omheen gedraaid wordt met diverse rare opmerkingen.
Dank je voor je bijval!!
het is inderdaad gewoon normaal eerlijk bedoeldt maar nu komt het over alsof ik Piech ben van VW die Alfa wil overnemen... :roll: ...
Ik dacht als er een paar goede redenen voor zijn is dat voor iedereen beter te begrijpen/accepteren... niets meer niet minder...

Gebruikersavatar
stephen
Guru
Guru
Berichten: 1764
Lid geworden op: ma jan 09, 2006 20:21
Locatie: warmenhuizen

RE: Spettacolo Sportivo 2011, 17-18/09/2011 op Zandvoort

ma dec 06, 2010 22:57

waarom reageren een aantal mensen idd. zo fel ? :oops:

meng me liever niet in dit soort discussies, en ben allang blij dat er zo'n mooi evenement is en ga heen als ik kan ongeacht waar ,maar de vraag waarom er voor een bepaalde locatie gekozen wordt is natuurlijk helemaal niet zo gek en de EC wordt hiermee ook niet ter verantwoording geroepen, wat sommigen misschien wel zo ervaren :roll:

redenen zouden heel simpel kunnen zijn, bv.
-beschikbaarheid
-geboden mogelijkheden/hoe graag wil circuit de Scarb binnen hebben
-prijsstelling
-voorkeur bestuur/sponsors/merendeel leden

ervan uitgaande dat niemand de exacte details wil weten, want die zijn niet relevant voor de gewone leden die heengaan, en maken het voor de EC alleen lastiger bij vervolg onderhandelingen :wink:

medio september kan wel al koud zijn voor de mensen die willen kamperen :lol:

just my 2 cents
Nu:
Giulietta Berlina TI 1960
Giulia 2000 Ti '70
Berlina 1750 TwinSpark '71
Giulia 1750 super '72
Alfetta 1.6 '76 1.8 Turbo
75 T.S. 1.8 Turbo
75 1.8 ie 1990

non alfa
vw spijlbus '64-2.0
vw variant 1972 2.0
scarb 5082

Terug naar “Evenementen”