Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

RE: 29-31 juli Spa Franchorchamps ; 24u race en WTCC

di aug 02, 2005 15:09

Ik kan me best voorstellen dat zo`n hobby aan je gaat vreten. Een normale baan, en dan ook nog eens in het weekend van huis weg. Daar sta je dan 24 uur per dag klaar, zo ongeveer. Stress, weinig slaap. En thuis een gezin dat aandacht vraagt. Best leuk allemaal, maar zoiets lijkt mij slopend. Een hobby moet leuk blijven tenslotte. Veel geluk verder. `Sommige beslissingen worden op het juiste moment genomen.` :thumbs:

kroehlur

RE: 29-31 juli Spa Franchorchamps ; 24u race en WTCC

di aug 02, 2005 16:22

Ik heb me langer afgevraagd hoe je dat alles van elkaar kreeg, Dre. Een gezin, baan, je auto hobby en dan nog racerij. Niet dus.

Een zeer moedige en ook goede beslissing om een deel weg te snijden voordat het je allemaal te veel wordt. Als je jezelf over te veel spreidt wordt het maar een heel dun laagje en daar heeft uitendelijk niemand iets aan, en je wordt zelf maar een schaduw van jezelf.

Dan is het beter om de oppervlakte wat minder te maken en je inzet te verdikken. Ik hoop voor je dat alles nu wat rustiger aan kan en dat je geluk vindt in je "nieuwe" leven. :thumbs:


Andretti Molletti

RE: 29-31 juli Spa Franchorchamps ; 24u race en WTCC

do aug 04, 2005 17:54

Misschien moet ik het even omdraaien en zijn jullie het wel die respect verdienen..
Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat het forum een grote steun is .. zowel op Alfa gebied alsmede op het persoonlijke vlak!
Respect wederzijds dus!

=D>

Gebruikersavatar
@lfa@lgra
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5998
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:09
Locatie: Nabij Friesland
Contacteer: Website

RE: 29-31 juli Spa Franchorchamps ; 24u race en WTCC

do aug 04, 2005 18:07

@Dre: Je volgt je hart en das altijd goed... :wink:
? ? ? ? ? ? ? ?
BMW 325 CI Cabrio
NEW MINI 2014

Terug naar “Evenementen”