Gebruikersavatar
marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 949
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 15:16
Locatie: Lochem

RE: Italia Zandvoort

zo jun 19, 2005 22:10

@Edwin: Errug mooie fotos! Blij dat daar mijn auto nog onbeschadigd was

@Danny: Inderdaad, dat was mooi dat ik die kon lenen. Mijn gril was niet meer teruggekomen van de baancommissarissen. Hangt waarschijnlijk nu als trofee (een heleboel deelnemers hadden m in de luyendijk zien liggen, maar hij is niet meer terug gekomen). Was dan ook een hele mooie met blauwe nier...Ik maak weer een nieuwe!
Alfa romeo: The art of the machine!

Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

RE: Italia Zandvoort

zo jun 19, 2005 22:23

@ Richard. Geweldige mooie foto`s man. Super. :thumbs:

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Italia Zandvoort

zo jun 19, 2005 22:39

Zeker mooie foto's van Richard!

Nog wat amateurwerk: :wink:

Klassieke schoonheid:

Afbeelding

"Koppeltje" PK-beulen:

Afbeelding

Doorkijkje:

Afbeelding

Gebruikersavatar
edwin
Junior Member
Junior Member
Berichten: 70
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:10
Locatie: Hoofddorp
Contacteer: Website

RE: Italia Zandvoort

zo jun 19, 2005 23:07

vind dat hier de achtergrond storend werkt, maar het zijn mijn eerste foto's op zandvoort waar ik beweging in heb weten te krijgen door zelf mijn sluitertijden aan te passen.

Moet in ieder geval nog veel oefenen. :lol:

op klein formaat komt het niet goed over, zal van de week de foto's aanpassen, kijken of er nog wat mee te doen valt.

@ marc7eleven, ik zal de andere foto's dan maar ritueel (ver)branden. Heb er nog een paar van race 2

@Dink mooie foto's ik weet welke pk-beul ik wil, vinden mijn buren alleen niet leuk, en moet ik weer een rijbewijs halen :(


Afbeelding
Dennis
Afbeelding


link:http://www.xs4all.nl/~enugtere/iz05.html

Alfasassie

RE: Italia Zandvoort

zo jun 19, 2005 23:32

Ik heb ook genoten.. heerlijk wat rondgelopen.. de nodige mensen weer gezien van de cluben forum heerlijk ook om dennis vogel weer te zien vliegen over de baan!

Nog lekkerder dat het weer een weekend was die ik lang gemist heb.. lekker kunnen doen en laten wat ik wil ;)

Groetjes Saskia

Andretti Molletti

RE: Italia Zandvoort

zo jun 19, 2005 23:47

Woow mooie foto's zeg!!
Kben net terug en helemaal kapot.. mooi verhaal volgt,
maar één ding wil ik alvast verklappen...
1ste plek in onze klasse Italiaans historisch..
3e en n 4e plek overall in de Trofeo met de 147...
We hadden tevens "sponsordag", wat een succes was!

Maar belangrijkste is dat we onze trofeo vrienden weer terugzagen na lange tijd
en dat we op een of andere manier weer wat snelheid in de 147 heb kunnen vinden,
waardoor ik in de ogen van Dennis weer een glinstering zag .... eentje van YESS!!

En "Thats where it's all about!!

Topweekend! :thumbs:

Gebruikersavatar
cor
Guru
Guru
Berichten: 1811
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:50
Locatie: Groningen

RE: Italia Zandvoort

ma jun 20, 2005 00:09

zier er inderdaad mooi uit, zowel de foto's als de prestatie van team Vogel :D :D, Dello's type L gemonteerd Dré?? :wink: :wink:
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

Gebruikersavatar
Danny
Guru
Guru
Berichten: 1080
Lid geworden op: di mar 29, 2005 16:00
Locatie: Purmerend
Contacteer: Website

Re: RE: Italia Zandvoort

ma jun 20, 2005 07:38

Woow mooie foto's zeg!!
Kben net terug en helemaal kapot.. mooi verhaal volgt,
maar één ding wil ik alvast verklappen...
1ste plek in onze klasse Italiaans historisch..
3e en n 4e plek overall in de Trofeo met de 147...
We hadden tevens "sponsordag", wat een succes was!

Maar belangrijkste is dat we onze trofeo vrienden weer terugzagen na lange tijd
en dat we op een of andere manier weer wat snelheid in de 147 heb kunnen vinden,
waardoor ik in de ogen van Dennis weer een glinstering zag .... eentje van YESS!!

En "Thats where it's all about!!

Topweekend! :thumbs:
Wat gebeurde er met Dennis z'n bertone?
Precies op de finishlijn zag ik een flinke rookwolk,hoop niet al te veel schade.
Alfa historie:sud 1.5ti, 33 1.5qv, 33 1.5ti, 33 1.7qv, 75 1.8 carb, 75 1.8ie, 75 indy, 33 imola, 33 1.7 16v sqv(Stef Visser getuned), 155 1.8ts,giulia 2.1 ltr 164 super nu 156SW en 159 sw
SCARB nr 697

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Italia Zandvoort

ma jun 20, 2005 08:06

Afdichtring van het oliefilter als ik het goed onthouden heb. Schijnt er bij te horen als je Bizzarrini's opjaagt ;)

Gebruikersavatar
Bartman
Guru
Guru
Berichten: 1138
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 11:45
Locatie: Vorden

RE: Italia Zandvoort

ma jun 20, 2005 08:26

@dink: Ja, dat was 't.

Gebruikersavatar
marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 949
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 15:16
Locatie: Lochem

RE: Italia Zandvoort

ma jun 20, 2005 08:34

@Edwin: Iedere race-actie vind ik mooi, met of zonder 'racetape', dus verbrand ze nog maar even niet!
Alfa romeo: The art of the machine!

Andretti Molletti

RE: Italia Zandvoort

ma jun 20, 2005 18:31

hee bovenstaander ;)

Ik heb zo eens gekeken maar je kan een aardig potje sturen!!!
:thumbs:

Gebruikersavatar
marc7eleven
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 949
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 15:16
Locatie: Lochem

RE: Italia Zandvoort

ma jun 20, 2005 18:49

@Dré: Errug leuk om te horen!!!

Vind t zelf ook onwijs genieten om die auto echt op de grens te rijden, da's zo'n feest! Ik ga er ook wel 1s ietsje overheen, maar ja, anders weet je ook niet waar de grens ligt.

Baal wel van die schade, nr 2 buiten mijn schuld om. Men zegt dan 'that's racing'. Gelukkig kreeg ik van de Meyers 2 linkerportieren na Spa. Deze schade gaan we met eigen (nog te vinden) donordelen repareren.
Alfa romeo: The art of the machine!

Andretti Molletti

RE: Italia Zandvoort

ma jun 20, 2005 20:04

Donderdag ochtend 9 uur sta ik bij Giacomini naar de Bertone &147 van Dennis te kijken...
Beetje kleppen en ouwehoeren... daarna sluit mijn zoontje even aan omdat i vrij is die ochtend... samen prutsen en praten we wat.. De bertone is al voorzien van verse olio en remblokken ..
de rest vd donderdag tot en met de avond sleutel ik wat aan beide auto's om ze klaar te maken voor Zandvoort... lekker gegeten met Pascal en toen nog doorgegaan tot laat...
Vrijdag Komt al vroeg Pepijn mij helpen... de wielophangingen etc van de 147 worden gedaan en op t laatste moment regelen we nog nwe remschijven voor de 147GTA.. Tussendoor kan ik t niet laten om even mee te kijken met Gianni hoe een distributie van een 146 2.0TS doet.. altijd leuk om een vakman te zien sleutelen ...
omstreeks 2 a 3 uur arriveren er wat manschappen van ons team!! Dennis, Harry en ook Rik met de HD (soort brommer maar meer cc's ;) ) we doen gezamelijk nog wat dingen..(koffie en andere bijzaken... Rik flits er nog een raam in en Pep en ik lijnen de bert en de 147 nog even...

Op het circuit aangekomen staat de tent al (pep en ik moesten nog naar een BBQ)
Daar we ook een incentive hadden voor Generali was de aankleding van het geheel wat meer werk dan normaal. De tent stond er strak bij en goed verzorgd!!
We hebben die avond onze oude vrienden van het Challenge gebeuren de hand gedrukt en weer herrinneringen opgehaald ... das echt genieten!!!
Toen om middernacht iedereen weg was zijn Pepijn en ik maar wat gaan sleutelen... schijven erop blokken gedaan etc etc.. Toen even als betweters bij Tim de Leeuw en Team van Steven gaan kletsen.. kwam er een van Jadbala langs en nog een en we wisten het zoals altijd allemaal beter.. gewoon gezellig en lachen dus!!
Zaterdag was de dag van keueren (probleemloos ?!!!!) en testen ...vrij rijden... klassificeren...
leuk akkefietje was de 147 met een lekke voorband ..(jaja Michelin ;) )
Pep en ik stonden aan de bert te sleutelen want die moest na de vrije training van de 147 direct de baan op... zegt pep we kijken heel effe hoe i doorkomt kwa wegligging.. goed plan... 1ste keer kijken vroaaaap... beetje stuiteren nog maar veel minder dan vorige keer ... 2e doorkomst blauwe rook van t remmen.. klap ... band... stuk...
Wij een slick gepakt de krik etc en in de 75 (ja die is sneller dan een 147 1,6... ik geef t toe pep ;)) en race naar de pitlane... Zit Rik te bellen naar ons want die wilde service.. ik tik um op zun schouder JOEHOE we zijn er al :lol: :lol: Rik: :shock:
Dat wa wel leuk dat was kwik fit.. dus voordat i t doorhad en begreep hadden we een nwe band erop liggen HA!

iedereen blij :thumbs:

Dennis: :driving:

Concurentie: :schrik:

Rest vd dag ging soepel...goede tijden, tweede 147 in het veld!! en de bert had een tweede tijd overall
Zaterdagnacht op zondag de hele achterwiel ophanging vd 147 omgezet naar Uniballs... dempers uitgesorteerd.. en de boel gelijnd met een touwtje en uitlijnapparatuur van Henny (autosport uithoorn) Bert uitgelijnd...geleerd hoe je graden en mm toespoor door elkaar kan gooien en ervaren dat toespoor ook werkt op een voorwiel aangedreven 147!!!
laat, heel laat.. de boel aankant en Rikkie zorgde dat alles er piekfijn uitzag voor de
gasten de volgende dag...


Zondag 8 uur staat Edwin ons te roepen dat we wakker moeten worden.. affin.. we bewogen ..kraakten en er kwam schot in de zaak... nadat er koffie gedronken was...
:x :P :evil: :lol: :arrow:

Dennis ontving de gasten... we deden de laatste check ups... en toen mocht ik een technisch praatje naar de gasten houden?!?!?!

:lol:
Racen is emotie.. als je je goed voelt ga je hard.. als je je slecht voelt ging je te langzaam ;) alles uit de doeken gedaan van hoe we met Dennis omgingen .. hoe ik hem heb leren kennen.. en ook nog wat over de auto's... kgeloof wel dat het aansloeg want ze hebben gelachen en konden het team wel waarderen :thumbs:
Daarna heeft Dennis de kroon op het werk gezet met een 3e plaats overall in de Chalenge (147) en een 1e plaats in de bertone (in zijn klasse van het Italiaans Historisch) met het mooie feit dat i gewoon achteraan haakte bij de Bizzarini en die 12 rondjes het vuur aan de schenen legde... 8) 8) American V8 sucks!!!!!!!!
:wink:
Dennis zijn motor was net zoals in de F1 exact berekend.. niets teveel en niets te weinig.. goede motoren gaan precies een wedstrijd mee... Dennis reed 12 rondjes en EXACT op start-finish plofte de ring tussen het oliefilter en de motor... [-o<
De schade valt wel mee... waarschijnlijk veroorzaakt door te hoge oliedruk (dus olio overdrukventiel zit denk ik vast)... hij heeft um op tijd uit gezet
Eerst dachten we nog dat die gek voor de show op de finisch vol remde en de voorwielen blokkeerde..maar toen i richting muur ging en niet stopte met roken wist ik dat het goed fout zat... gelukkig wist i de boel netjes te parkeren...pfff :D

Daarna nogmaals Chalenge en net buiten de prijzen met een mooie 4e plaats overall!!
Nooit gehoopt dat we de 75's van het Magnum team konden verslaan ;)
Nieuwenhuis met zijn 155 was zowaar sneller dan de m.i. verder doorontwikkelde 156!!

tja we hadden dit nodig na ons European verhaal en ik denk dat het hele team net zo gelukkig was met de resultaten als ik.

Kort samen gevat:
Oliefilter 5 euro
Velg: 200 euro
Setje slicks:1000 Euro

Gezicht van Dennis op het podium ONBETAALBAAR :thumbs:

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: Italia Zandvoort

ma jun 20, 2005 20:15

OK! :thumbs: Mooi verhaal weer, en je praatje bij de beide auto's was zeker leuk :!:

Terug naar “Evenementen”