Spectacollo Sportivo in 2006 op:

Spa
59%
26
Zandvoort
18%
8
Assen
23%
10
 
Totaal aantal stemmen: 44
Gebruikersavatar
ARGTV3V6TB
Guru
Guru
Berichten: 1314
Lid geworden op: ma mar 14, 2005 18:47
Locatie: hellevoetsluis
Contacteer: Yahoo! Messenger

RE: Spa Italia, wie is er van hier?

ma mei 30, 2005 20:34

jongens geluid hard aan boxen naast je harses (dan klinkt het ongeveer zoals wij het hebben ervaren :mrgreen: )


www.alfa164register.nl/mischa/MOV00962.MPG
Afbeelding
De flaterfoon, net als een alfa klinkt heel bruut :D (speciaal voor dink ;-) )

Gebruikersavatar
Woody34
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 562
Lid geworden op: di jan 04, 2005 17:20
Locatie: Capelle a/d IJssel

Re: RE: Spa Italia, wie is er van hier?

ma mei 30, 2005 21:29


Moooooie foto's. Ik ben enorm blij dat je mij 2 maal hebt vastgelegd.
Dus daar waren die draden of t-rippies die Forza toch niet nodig bleek te hebben..

Je had Woody ermee vast gelegd ed :roll:

Groetjes Saskia
:oops: :wink:
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

Gebruikersavatar
TURBODELTA-116
Member
Member
Berichten: 193
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 21:40
Locatie: Beekbergen

Re: RE: Spa Italia, wie is er van hier?

ma mei 30, 2005 22:06

http://www.xs4all.nl/~enugtere/spa05.html

Beetje grote foto's ik verklein ze van de week nog, dan zet ik meteen de rest erop :D

Zitten geloof ik aardig wat forumers bij.

Zijn mijn eerste circuit-foto's met mijn spiegelreflexcam

Ed
Ja dat klopt, bedankt voor je super mooie en haarscherpe foto's van de Turbodelta en voor het eerst een foto met het hele gezin !!!! Mijn zoon kijkt zelfs recht in de lens. :thumbs: Is inderdaad geen knaken toestelletje :jumping: Bedankt !!
Alfa 159 2.4 Autm
Alfa 147 1.6 TS G3
GTV Spider 916 3.0 V6 12 v 1996
Alfasud 1.2 L 1977
Alfasud 1.5 super 1979
Alfasud 1.5 Valentino 1981

Gebruikersavatar
alfaromeocars
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4239
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 19:17
Locatie: Antwerpen
Contacteer: Website

RE: Spa Italia, wie is er van hier?

ma mei 30, 2005 22:22

Hier zijn nog wat foto's.

http://www.mijnalbum.nl/Album=YY3BPKQG

Ps, de foto's zijn in het originele formaat scherper. Laat me gerust iets weten als jullie ze willen.

Oh, ja, en mochten jullie foto's van ons tegenkomen, mag je ook een seintje geven :D
We hadden een wit nummer 52

http://www.mijnalbum.nl/Album=YY3BPKQG
Alfa Romeo Spider 2000 '73
Alfa Romeo Giulia 1300 Ti ‘69

SCARB nr.:2385

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3952
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

RE: Spa Italia, wie is er van hier?

ma mei 30, 2005 22:27

Ik ben net ook terug met de Spider uit het belgische, met een dgje vertraging ivm een omweg ;). Op de heenweg reed ik mee met het groepje met Tommaso met de 33, nog twee 33's, een Sud en een Bertone.
We hadden, denk ik, van iedereen hier de allermooiste route naar Spa. Via Geleen en Aachen helemaal binnendoor naar Spa, een rit die om 10u bij Eindhoven startte en om 14.30u bij Spa eindigde, wat was die rit mooi!! Ik had nog het mooiste uitzicht onderweg, voor mij een bertone met daarvoor nog 4 Alfa's, met de kap open zodat ik alles goed hoorde, en op een gegeven moment reed er iets roods met een machtig mooi geluid achter mij door de haarspelden.
Het bleek een Ferrari Dino te zijn, ooooh wat mooi, zo in 'het wild'. We reden een fors tempo en de Dino bleef ons een tijd volgen. Daarvoor kwamen we in een Duits plaatsje al een zeer oude Alfa tegen, geen idee wat voor type, maar het was en bruinrode cabriolet waarvan het (Duitse) kenteken met een K (Koln) begon.
Bij aankomst had ik de Spider demonstratief buiten het hek geparkeerd in de veronderstelling dat ik 40 Euro moest betalen om de recordpoging te laten slagen.... Niet dus, de opstelling bleek op de parkeerplaats net voor de tunnel te zijn.... We mochten gratis naar binnen omdat de polsbandjes op waren, mooie deal dus ;) waarna we binnen hebben rondgestruind.
Eindelijk Erik een handje gegeven (kon niet missen, hij was de velgjes van de TurboDelta aan het poetsen) en om 15.05 u was ik bij La Source bij het hek, maar zag geen blikken van herkenning van de aanwezigen, dus ws. hebben we wel met een aantal forummers bij elkaar gestaan maar elkaar niet durven aanspreken?;) Ik had een rode polo aan.. Misschien schrokken mijn witte blote benen jullie af? :?

Forza 33: geen problemen met de motor gehad? Ik zag je in sessie 3 de baan verlaten en dacht een ratel te horen. Daarna wilde ik naar je pitbox gaan (ik wist toen waar je moest staan...) maar zag je opeens door de tunnel wegrijden:?

De Spider heeft zich prima gehouden, vandaag met de kap dicht door de regen vanuit belgie naar huis. In principe ga ik volgend jaar gewoon weer naar SpaItalia hoor, maar ik ben inderdaad blij dat ik niet (met dat slakketempo) heb gereden op de baan.
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
'05 156 1,9 JTD
33 SW corsa
Iets Japans

Rees Cees

RE: Spa Italia, wie is er van hier?

ma mei 30, 2005 22:39

@ Sergio:

We werden vriendelijk verzocht de baan en circuit te verlaten omdat ik te hard gereden had op de baan. :driving:
te gevaarlijk of zo............(ik heb daar die dag debielen gezien en gefilmd vanuit de auto.....) en alles is nog heel.

Gebruikersavatar
Woody34
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 562
Lid geworden op: di jan 04, 2005 17:20
Locatie: Capelle a/d IJssel

RE: Spa Italia, wie is er van hier?

ma mei 30, 2005 22:41

Het moet niet gekker worden.
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12101
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

Re: RE: Spa Italia, wie is er van hier?

ma mei 30, 2005 22:46

Bij aankomst had ik de Spider demonstratief buiten het hek geparkeerd in de veronderstelling dat ik 40 Euro moest betalen om de recordpoging te laten slagen.... Niet dus, de opstelling bleek op de parkeerplaats net voor de tunnel te zijn....
PARDON?? Dus ik mocht 40 euro aftikken om op een gratis parkeerplek te staan???? Wat een WAARDELOZE organisatie!!!! Stelletje amateurs!

Alfasassie

Re: RE: Spa Italia, wie is er van hier?

ma mei 30, 2005 22:49


PARDON?? Dus ik mocht 40 euro aftikken om op een gratis parkeerplek te staan???? Wat een WAARDELOZE organisatie!!!! Stelletje amateurs!
:D tja, en dat tunneltje kon je ook gewoon lopend naar binnen zonder controlle ;)

Gelukkig hebben ed en ik het voor je goed gemaakt door liftend gratis naar binnen te kunnen... engelsen zijn zo gek nog niet :D

@Sergio.. ik zat tegen 15.00 aan de Senseo bij Forza 33 denk ik...

Had geen idee meer waar we hadden afgesproken?????? :?
En zat wel lekker koel daar :D

Groetjes Saskia

Rees Cees

Re: RE: Spa Italia, wie is er van hier?

ma mei 30, 2005 22:51

Bij aankomst had ik de Spider demonstratief buiten het hek geparkeerd in de veronderstelling dat ik 40 Euro moest betalen om de recordpoging te laten slagen.... Niet dus, de opstelling bleek op de parkeerplaats net voor de tunnel te zijn....
PARDON?? Dus ik mocht 40 euro aftikken om op een gratis parkeerplek te staan???? Wat een WAARDELOZE organisatie!!!! Stelletje amateurs!
kijk het is een waanzinnig circuit en het doet me denken dat we iets moeten gaan doen daar ipv bijvoorbeeld op Zandvoort. het SS op SPA even een poll maken (en nieuw topic misschien?)

Gebruikersavatar
AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8220
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:20
Locatie: Alfetta Transaxle Forum
Contacteer: Website

Re: RE: Spa Italia, wie is er van hier?

ma mei 30, 2005 22:57

En dr stond maar eentje om de plosbandjes uit te delen
Maar die mocht dan ook gezien worden ! :mrgreen:
Ja aardige chick he :biggrin:

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3952
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

RE: Spa Italia, wie is er van hier?

ma mei 30, 2005 23:00

@ forza: ik ben blij dat er niets mis was, ik maakte mij er echt zorgen om. Jammer dat ik niet meer heb kunnen rijden, maarja, om nou met zo'n aso mee t rijden;) Hmm, had je mij toch moetne laten rijden, was je misschien niet van de baan gehaald wegens te hard rijden...:? Maarreeh, was het nu een serieus aanbod????


@ Alfasassie: jouw keuze was zo gek nog niet denk ik :)

@ AlfettaOwner: Foto's??!!! Als Alfist deel je dit soort dingen met elkaar!! Wij waren dan wel gratis binnen gekomen, maar zo te lezen heb ik dan ook wel wat gemist....
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
'05 156 1,9 JTD
33 SW corsa
Iets Japans

Rees Cees

RE: Spa Italia, wie is er van hier?

ma mei 30, 2005 23:02

@ Sergio:
JA

dan had ik namelijk een bakkie kunnen doen in de box met alfasassie

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3952
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

RE: Spa Italia, wie is er van hier?

ma mei 30, 2005 23:03

tsssss:) Volgende keer? We waren pas om 14.30u bij Spa....... Maar ik heb wel de mooiste toertocht uit mijn leven gemaakt......
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
'05 156 1,9 JTD
33 SW corsa
Iets Japans

Rees Cees

Re: RE: Spa Italia, wie is er van hier?

ma mei 30, 2005 23:05

tsssss:) Volgende keer? We waren pas om 14.30u bij Spa....... Maar ik heb wel de mooiste toertocht uit mijn leven gemaakt......
nee want er komt een nieuwe motor in (om langzamer te kunnen rijden :lol: :lol: )

Terug naar “Evenementen”