Zou je graag een Tuning en Onderstel workshop georganiseerd willen zien voor de boxer-Alfa's?

Ja, ik wil nog meer van mijn boxer kunnen genieten!!
78%
35
Nee, mijn boxertje is al perfect
2%
1
Boxer? Mijn hond blaft al hard genoeg....
20%
9
 
Totaal aantal stemmen: 45
Rees Cees

RE: Heb je interesse in een Boxer-Tuning en Onderstel worksh

wo jul 27, 2005 11:59

Ik wil wel vragen of het bij een Alfa dealer bij mij in de buurt kan: omgeving Rotterdam. (De organisatie door mij gaat dan alleen buiten de club om)

Gebruikersavatar
reijnaje
Guru
Guru
Berichten: 1918
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:17
Locatie: Prinsenbeek

RE: Heb je interesse in een Boxer-Tuning en Onderstel worksh

wo jul 27, 2005 13:09

Het een sluit het ander natuurlijk niet uit.

@Forza33: ik denk dat jij ons veel kan leren over het tunen van onze 33 op zowel motorisch als onderstel technisch vlak dus als jij wat tijd kan vrij maken om daarover wat te vertellen dan erg graag.

Maar dat sluit natuurlijk niet uit dat ook de SCARB een meeting kan organiseren.... misschien dan meer "reguliere" zaken zoals afstellen van carburateurs. Een onderdeel "waar op te letten bij aanschaf" is ook leuk natuurlijk. Zoals we de 75 van Pepijn van achter tot voor op de brug hebben bekeken bij Giacomini kan natuurlijk ook bij een 33 of Sud.
1983 Alfasud Sprint 16V
1992 Alfa 33 16V

alfaRob33

RE: Heb je interesse in een Boxer-Tuning en Onderstel worksh

wo jul 27, 2005 13:32

Kom maar op :!: klinkt goed .....de veerspanners liggen in de kast al te genieten

Groeten Robert
( die weer I-net heeft en hard gaat werken voor wat meer van die klavertjes :whistle: )

Gebruikersavatar
jer
Full Member
Full Member
Berichten: 320
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:18
Locatie: Den Haag

RE: Heb je interesse in een Boxer-Tuning en Onderstel worksh

wo jul 27, 2005 20:00

lijk mij ook wel leerzaam, heb dan wel net mijn 33 afgehaald van de garage met nieuwe veren (16v, de standaard waren niet meer leverbaar), rode koni's, race remschijven en slangen, nieuwe veerpoot en binnenkort misschien een nieuwe stabilisatorstang, maar er kan nog van alles bij :D
insta: @Black_dragon_159sw

159 1.8 mpi sw Daily
147 1.6 TS
33 1.7i 8v ProjectAR33

#33 1.3s #146 1.4 #146 1.6 #156 1.8 sw

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

Re: RE: Heb je interesse in een Boxer-Tuning en Onderstel wo

wo jul 27, 2005 20:40

lijk mij ook wel leerzaam, heb dan wel net mijn 33 afgehaald van de garage met nieuwe veren (16v, de standaard waren niet meer leverbaar), rode koni's, race remschijven en slangen, nieuwe veerpoot en binnenkort misschien een nieuwe stabilisatorstang, maar er kan nog van alles bij :D
mooi, kunnen we meteen terug uit elkaar halen dan ! :twisted:
om te zien hoe 't juist zat ! ;) 8)
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Terug naar “Evenementen”