Andretti Molletti

RE: opstarten nieuwe raceklasse?

vr feb 18, 2005 19:36

COLA!



(PS kom maar brengen ;) )

Gebruikersavatar
Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2916
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:58
Locatie: Utrecht

RE: opstarten nieuwe raceklasse?

vr feb 18, 2005 19:48

Tja nou kan ik er niet onderuit.

Hoe raad jij dat zo ? :roll:

Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: opstarten nieuwe raceklasse?

zo feb 20, 2005 22:46

Dat is niet de Berlina van Hans Vooys. Die is geel met antraciet en VEEEEEEL mooier.
Die wil ik idd wel weer eens zien rijden. Die witte is een verhaal apart, maar wel een leuke wagen. Heb ik nog door mijn handen gehad.
Man, wat was de Trofeo cq Squadra destijds een leuke club.
Juist omdat dat nu niet meer zo is ben ik ook gestopt met daar sleutelen. K vind de sfeer niet leuk meer. Destijds, met een campertje, onder een partytentje sleutelen en verhoudingsgewijs serieus hard gaan, DAT was fun. op de terugweg van Zandvoort met mijn toenmalige Alfetta achter een deelnemer , kom niet meer op zijn naam, met een lichtgroene Alfetta, MET kenteken, bijna 200 op de A9.... Als je weet hoeveel flitspalen daar staan.....maar FUN gehad!!!! Slapen in de Squadra tent, in de verschraalde bierlucht. De tent die nu van Ko en co is ....
Ik bedoel, je gaat toch racen omdat t LEUK is? niet dan? En de randverschijnselen moeten toch ook leuk zijn?
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Gebruikersavatar
berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2815
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 12:57
Locatie: Utreg city
Contacteer: Website

RE: opstarten nieuwe raceklasse?

zo feb 20, 2005 22:49

o, sorry,
dus OOK die van Vooys, foto kwam traag binnen, zag eerst die witte.....
MOOIE wagen!!!! Zou k niet verkeerd vinden. Mijn eerste racewagen was ook een Berlina....een rode! Cool!!! Zwarte wolfrace eronder, in de 6j tijd.....
Zucht.....
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5576
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: opstarten nieuwe raceklasse?

vr mar 11, 2005 18:25

Vanavond weer vergadering! de lijst belangstellenden is nu 35 man lang.

Voor diegenen die zich nog niet hebben aangemeld, maar het nog steeds voelen kriebelen: mail mij!!
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5576
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: opstarten nieuwe raceklasse?

ma mar 28, 2005 16:12

De mails met de inschrijfformulieren voor onze demo op Viva Italia zijn verstuurd!!

Willen diegenen die zich hadden opgegeven als (potentieel) deelnemer en nu geen bericht hebben gehad zich alsnog aanmelden via mijn mailadres met jullie complete NAW gegevens, telefoonnummers, eventueel licentienummer, (potentiele) raceauto, mailadres etc wat je maar kunt bedenken, zodat je voor ons altijd bereikbaar bent!!

@ Barend Aarts, graag bericht, want op 2 mailadressen krijg ik een volle mailbox....


reacties op tbr98@xs4all.nl !!!
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5576
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

RE: opstarten nieuwe raceklasse?

vr apr 29, 2005 19:10

Voor de eerste demo op Viva Italia Assen 16 mei a.s. hebben we nu zo`n kleine 20 inschrijvingen ((75% Alfa).

Voor mensen die (alsnog ) interesse hgekregen hebben: er zijn nog plaatsen vrij!
Tevens mogen er passagiers meegenomen worden.

Tevens zal er die dag op het circuit een rijdersvergadering gehouden worden voor Squadra Italia in oprichting!

Nader tijdstip volgt!
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Rees Cees

RE: opstarten nieuwe raceklasse?

di mei 03, 2005 17:14

Stand van zaken:
We naderen de 50 deelnemers.
Op Assen 16 mei een rijdersvergadering en demo
Volgend jaar ws 5 races (3x Z´voort en 2x Assen)

Meer volgt


Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

RE: opstarten nieuwe raceklasse?

di mei 10, 2005 18:56

Mooi, daar zou je een oplage voor losse verkoop van moeten maken. Ik denk dat daar wel belangstelling voor is.

Rees Cees

Re: RE: opstarten nieuwe raceklasse?

di mei 10, 2005 19:33

Mooi, daar zou je een oplage voor losse verkoop van moeten maken. Ik denk dat daar wel belangstelling voor is.
ik heb er nog 49 die moeten op racers geplakt worden. voor niet racers even een PB sturen.

Rees Cees

RE: opstarten nieuwe raceklasse?

di mei 17, 2005 10:40

zo dat was lekker op Viva Italia, lekker scheuren met een auto of 20.
@ Dré ik heb je op de video staan. :oops: :oops: :lol: :shock:

Andretti Molletti

RE: opstarten nieuwe raceklasse?

di mei 17, 2005 11:13

Reed ik dan voor je Kees??

:lol: :lol:

Zeker maar een kort stukje dan? ;)

Gebruikersavatar
John
Junior Member
Junior Member
Berichten: 52
Lid geworden op: wo jan 05, 2005 00:25
Locatie: Arnhem

RE: opstarten nieuwe raceklasse?

di mei 17, 2005 11:18

Hier vast een foto.
Afbeelding

Gebruikersavatar
juultje
Guru
Guru
Berichten: 1156
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 07:48
Locatie: Rijsbergen
Contacteer: Website

RE: opstarten nieuwe raceklasse?

di mei 17, 2005 13:31

Cees heb je een overzicht van mensen die willen gaan rijden volgend jaar en met wat voor auto's. Leuk om te weten als je nog iets moet gaan kiezen/bouwen je dat op de concurrentie af kunt stemmen.
heb je overigens nog een mail gestuurd over e.e.a.

Heeft iemand de regelementen van de ZAC op de site zijn ze niet actueel meer.

Terug naar “Evenementen”