156FM

RE: SCARB 17 mei: Pronkjewail rit

za mei 09, 2009 23:10

Bij een thuiswedstijd moet je eigenlijk geen verstek laten gaan....

Hoop dat er meer noorderlingen deze zin gaan onthouden.

Vandaag bij de "opendag" van Lukas de Vries geen noorderling gezien, allen (was nauwelijks volk) kwamen van ver.
Jammer weer een noorderlijk "evenement" welke op verdwijnen staat.

Schaam :oops: me om als noorderling te moeten concluderen dat de "rest van Nederland" onze dagen hier moeten vullen terwijl wij noordelijke liefhebbers massaal de eigen georganiseerde evenementen staan te boycotten cq negeren.
En achteraf lees je diverse berichten op forums van: ja sorry kon niet, m'n schoonmoeder wilde me op haar schoot of meer van dit soort loze argumenten. :(

Hoop dat er toch vele liefhebbers zullen afkomen op de Groningenrit, hulde organisatie voor het organiseren van een rit in het noorden.
156FM

ALFAHEIDA
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

Re: RE: SCARB 17 mei: Pronkjewail rit

zo mei 10, 2009 08:39

Bij een thuiswedstijd moet je eigenlijk geen verstek laten gaan....

Hoop dat er meer noorderlingen deze zin gaan onthouden.

Vandaag bij de "opendag" van Lukas de Vries geen noorderling gezien, allen (was nauwelijks volk) kwamen van ver.
Jammer weer een noorderlijk "evenement" welke op verdwijnen staat.

Schaam :oops: me om als noorderling te moeten concluderen dat de "rest van Nederland" onze dagen hier moeten vullen terwijl wij noordelijke liefhebbers massaal de eigen georganiseerde evenementen staan te boycotten cq negeren.
En achteraf lees je diverse berichten op forums van: ja sorry kon niet, m'n schoonmoeder wilde me op haar schoot of meer van dit soort loze argumenten. :(

Hoop dat er toch vele liefhebbers zullen afkomen op de Groningenrit, hulde organisatie voor het organiseren van een rit in het noorden.
156FM
Hoe moet je nu weten dat Lucas de Vries een opendag heeft.......
-164 Aut. 3.0 12v

steve artc143
Full Member
Full Member

zo mei 10, 2009 09:26

Als ik geweten had dat lucas een open dag had was ik niet naar Berlikum gegaan hij heeft hier ook niet s in de kranten gezet. terwijl hij voorheen toch echt wel wat via de media deed.
The absolut expression of italian technology

Was driving a 156 2.4 JTD Berline

Was driving a 156 1.9 jtd sw squadra equiped

Now driving 166 2.0 twin spark

japio
Member
Member

zo mei 10, 2009 10:37

Had ik het maar geweten. Had ik de status van onze Juul kunnen bekijken die inmiddels anderhalf jaar bij Lukas voor restauratie staat. :roll:
Voorzitter Alfa Romeo 147 Club

postbus31
Member
Member

zo mei 10, 2009 13:40

.....Hoop dat er toch vele liefhebbers zullen afkomen op de Groningenrit, hulde organisatie voor het organiseren van een rit in het noorden.
156FM
Ik zal mijn stinkende best doen erbij te zijn. Ligt er wel aan of mijn radioactieve-stralingsniveau tegen die tijd genoeg gedaald is. Wil jullie niet onbedoeld besmetten. :-)

Peter75
Member
Member

zo mei 10, 2009 20:00

goede reclame geweest denk ik. Nergens op het forum voorbij zien komen (zal wel aan mij liggen)
Nu, giulia veloce
Gehad A12 ladderwagen
Gehad 159 1.7 turbo
Gehad Brera 1.7 turbo
Gehad 147 2.0ts
Gehad 75 3.0 v6
Gehad 33 1.4

ALFAHEIDA
Advanced Member
Advanced Member
Contacteer: Website

zo mei 10, 2009 20:08

Als ik geweten had dat lucas een open dag had was ik niet naar Berlikum gegaan hij heeft hier ook niet s in de kranten gezet. terwijl hij voorheen toch echt wel wat via de media deed.
:?: Wat was er in Berlikum dan...?
-164 Aut. 3.0 12v

156FM

zo mei 10, 2009 21:19

Helaas zijn er 2 grote alfaclubs (Scarb en Varln) persoonlijk vindt ik dit volstrekte onzin maar goed er zal destijds wel weer wat "gebeurd" zijn.
Ben zelf nog lid van de Scarb en heb de Varln gedag gezegt, niet omdat dit mij niet voldeed maar meer om de dagen die men organiseerde (met kids en Alfa naar een pretpark bijv.) Overigens vindt ik wel dat je bij de Scarb er nog steeds moeilijk tussen komt erg afstandelijk en groepjes vorming.
In al die jaren dat wij alfa's hebben zijn er heel veel subclubs opgestaan, zo heb je bijv. 2 (of meerdere?) Giuliaclubs ook weer ontstaan uit Scarb enerzijds en Varln anderzijds, erg jammer dat dit zo moet gaan.
Vindt dat we gezamenlijk het Alfa gebeuren moeten ondersteunen, echter er zijn clubs die het toch weer elke keer klaarkrijgen om een flinke rij type's bijelkaar te krijgen (bijv. het GTV register, meld evenement en boem 30 tot 50 aanmeldingen)
Maar! er zijn ook clubs (mijn eigen 156 club bijv.) waar het heel snel bergafwaarts gaat.

De dag bij Lukas was georganiseerd via de Varln en echte alfa liefhebbers (die niet lid van zijn van de Varln) kijken altijd even naar hun site en andere of er iets te doen is in de eigen omgeving, mij maakt het niets uit wie wat organiseerd.
Dat Lukas maar niet lukraak advertenties heeft gezet kan te maken hebben met de financieele sores die er momenteel leeft in autoland, zeker bij oltimers is de markt volledig stil komen te liggen.
Overigens komt naast Lukas de Vries, Montagne nog te zitten, dus we krijgen weer een "straatjë van alfa", welliswaar in Heerenveen en niet meer in Grou.
Ook de verhalen die te ronde doen dat Lukas de Vries bij Montagne gaat horen is volstrekte onzin, beidde gaan als geheel zelfstandig door.

Voor degene die zijn Giulia graag klaar wil zien, weet dat Lukas daar mee bezig is, alles lag klaar voor opbouw. (met nog een bertoontje)

156FM

zo mei 10, 2009 21:31

Weet de organisatie volgende week zeker dat er geen "vertragingen" zijn rond Groningen?
Hebben vandaag een uur werk gehad om door Groningen te komen, dit omdat ze op diverse zijden met de wegen bezig zijn.
Leek wel dat er overal wegafsluitingen om omleidingen waren???
Men zij gewaarschuwd :(
156FM

We zijn (bij toeval) vandaag terecht gekomen bij de restaurant boerderij van Imca Marina die daar als gastvrouw present was, best leuk optrekje. :wink:

steve artc143
Full Member
Full Member

zo mei 10, 2009 22:56

Als je goed leest in dit topic zie je dat dinky aan geeft dat er wel zeker vertagingen zullen zijn, met name op de terugweg de A7 richting Heerenveen.

Robkg
Guru Duplice
Guru Duplice

zo mei 10, 2009 23:03

Nu weer verder on-topic.

Heb een heel leuk B&B gereserveerd tussen t centrum en de startlocatie in. Ideaal :D
La meccanica delle emozioni
Daily: 166 2.4 JTDm 20v Sportronic - 2004 / 916 Spider 2.0 T.S. - 1999
Gehad: Alfa 33, 75, 146, 155 (2x), 156, Volvo 340, 440, Lancia Delta, Kappa Coupe & SW, Mazda MX-5.

wobbut
Advanced Member
Advanced Member

ma mei 11, 2009 19:15

Nu weer verder on-topic.

Heb een heel leuk B&B gereserveerd tussen t centrum en de startlocatie in. Ideaal :D
Kijk es an. Zoiets hebben wij ook gedaan, maar dan in het pittoreske Gieten (hoewel, dat moet nog blijken :lol: )
Mito 1.4 MA TCT '10

alfagrl
Member
Member

ma mei 11, 2009 19:57

Ik ga ook maar iets dichter bij overnachten. . . pension Us Mem :wink:
Ergens aan de plas in Friesland, met zoveel muggen als de 147 op kan \:D/

cor
Guru
Guru

ma mei 11, 2009 20:53

Zag net het weerbericht op RTL 4: het beste weer wordt deze week en komend weekend in het noorden verwacht :D :D

Dat wordt stoe'em @@ :wink: :wink:
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

steve artc143
Full Member
Full Member

ma mei 11, 2009 20:57

Vandaag definitief te horen gekregen dat we niet hoeven te rijden voor arriba arriba naar rotjeknor dus.......................

We komen naar grun en nemen een andere beker mee..

Schilder hem maar vast zilver dinky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug naar “Evenementen”