Gemene opmerking, vind je niet?Het regende 's ochtens dus ik denk dat die andere opgelost zijn
Ach, hij kan zomaar eens gelijk hebben. Je weet hoe de Sudjes zijn....als ze er nog zijnGemene opmerking, vind je niet?Het regende 's ochtens dus ik denk dat die andere opgelost zijn
*ahum* Paul...wat deed jij daar eigenlijk ? Mocht jij eigenlijk tot 20 mei NIET knarren in je zelfontbrander
Ach, hij kan zomaar eens gelijk hebben. Je weet hoe de Sudjes zijn....als ze er nog zijn
Helaas had de verpleegkundige het fout en mocht ik na 4 weken de diesel weer aanslingeren*ahum* Paul...wat deed jij daar eigenlijk ? Mocht jij eigenlijk tot 20 mei NIET knarren in je zelfontbrander
Ach, hij kan zomaar eens gelijk hebben. Je weet hoe de Sudjes zijn....als ze er nog zijn
Enne...niet alle sudjes zijn opgelost hoor...as a matter of fact...de leukste sud van Nederland was allerlei passen aan het bedwingen in
Zwitserland vorige week en heeft daarbij sneeuw en allerlei ontberingen doorstaanBovendien heeft ze enorm genoten van de Mille Miglia en een hele "dikke vette" soortgenoot ontmoet
![]()
@ Jens: +1
Groetjes, Miranda
Helaas had de verpleegkundige het fout en mocht ik na 4 weken de diesel weer aanslingeren![]()
Ben zelfs vandaag weer voor het eerst aan het werk geweest, 2a3 uurtjes de komende twee weken, gaat dus lekker.
Ik neem aan dat de trip mooi is geweest? Binnenkort maar ff bijpraten.
Ontopic: waren idd wat weinig sudjes maar begrijpelijk dat je die binnenlaat als er regen dreigt.
Paul
Niet echt, als een Sud hebt dan moet je daar maar tegen kunnen. Hoe vaak word je bij verjaardagen ed er niet mee gepest als ze er achter komen dat je ook nog een Sud hebt? Is mij vaak genoeg over komen en voor zover ik kan nagaan heb ik er niks aan over gehouden.Gemene opmerking, vind je niet?Het regende 's ochtens dus ik denk dat die andere opgelost zijn
21 mei op de RM veiling tijdens het Villa d Este concours ging deze unieke Giulia TZ no41 voor €uro 627.200Goave ploat!Eenzaam in de regen.....