Het oliespoor dat door de gele Giulia was neergelegd verraste ons allebei, op die snelheid zie je dat niet aankomen..... Verder niks gebeurd.
Dat was de broer van Juultje... ik zat net op zijn "bumper" (met Dennis als Tomtom

) toen zijn motor plofte...
Niks glad op dat moment, alleen zag ik nog geen meter ver.. gashouden en kijken waar hij opdook...ineens remlichten op een meter, ik zat toen al een metertje rechts naast de ideale, terplekke was rechts van de ideale lijn de hele dag al geen pretje (lees gladjes) om te rijden ivm pickup(af) en andere rommel....... dus naar de binnenkant gestuurd en zowaar daar waren weer opklaringen

.. naar later bleek zat er een gat in de zuiger en wat klepjes ed... in een paar seconde dus 5-10 liter koelvloeistof de baan op/lucht in...maar geen olie zover ik weet????(ik had er iig geen last van)
Later die dag reed Edward Cox wel (ook?) een giga oliespoor van baanpost 1 tot 20 oid... en dat lag ondanks de korrels erg vervelend op de ideale lijn.. daar heb ik nog wel een paar keer even met de billetjes dichtgeknepen overheen gegleden...