156FM is al heel wat jaren mijn forumnaam, sommige kennen mij van de 156club waar we diverse ritten ed. mee zijn geweest.
Tijdgebrek is een beetje de boosdoender, vandaar weinig aanwezig, laatste rit de Scarbrit Noord Holland met de 156.
Ook wij gaan liever in de Giulia een ritje rijden.
De bijeenkomst van 10 april was weer eens erg ver weg voor ons, wij moeten meestal 2 uurtjes rijden voor we ergens zijn, vandaar wij keuzes moeten maken bij een weekend met overnachting en een rit rijden (Noord Hollandrit dus)
De 105club pland elke keer alles ver beneden het zuiden dus die valt af.
Komt er ooit eens weer iets in het noorden?
Mijn voorkeur gaat uit naar achterelkaar aan rijden en ergens een tussenstop maken .
Sleutelen laat ik liever doen en ben dan ook niet geinteresseerd in dat soort zaken en karten? doe ik liever in prive.
Zou zeggen hou het simpel.
De mooiste dag met onze 156 was de dag van Doe een Wens (Delft?) meer dan 50 156ers, wat een opkomst.
www.myspace.com toets daar: doe een wens en dan de video's.
Heb zelf geen gepimpte 156 (beetje verlaagd..) maar heb daar geen enkel probleem mee, de jongeren vinden dat leuk en zoals eerder gezegt ze hebben het Alfa-viris.
Zelf hebben we 4 Alfa's op het erf + a.s.? schoondochter heeft inmiddels een 145 en flink enthousiast.
Nu mijn dochter nog een Alfa en het rijtje is compleet....
Zet mij maar op de lijst van leden.
Met groeten,
156FM