Na een aantal keren een meeting georganiseerd te hebben voor Engelse als ook voor Italiaanse automobielen loop ik al een tijdje rond met het idee om een weekendje met een groep klassiekers en Cabrio's etc richting de Moezel (D) te rijden. Wellicht iets lastiger om te plannen maar alles is natuurlijk mogelijke vandaar dat ik het balletje toch eens op zou willen gooien om te kijken of er hier leden bezitters zijn die het leuk zouden vinden. Ik weet een heel leuk hotel aan de Panoramastrasse bij Piesport (Moezel) wat eigelijk voor Nederlandse begrippen heel goedkoop is, wat op een werkelijk schitterende locatie ligt en wat een ruime parkeer mogelijkheid heeft. Website van het hotel: http://www.hotel-moselpanorama.de/
Waar ik dan aan denk is op een vrijdag bij Kleve/Nijmegen te verzamelen, dan de snelste weg richting Moezel te rijden, de zaterdag daar een mooie route te rijden, en zondag weer via een leuke route richting Nederland terug.
Dus hierbij mij vraag, is hier intresse voor?
Deze vraag heb ik ook op het Jaguar forum (waar ik lid van ben en waar een hele leuke gezellige groep autoliefhebbers zit) gesteld om zo wellichte en leuke mix te krijgen van Italiaans en Engels klassiek en speciaal.

Ik hoor graag reacties, tips, ideeen etc.
Ciao Roy