pstruijk
Newbie
Newbie

Via Flaminia Pre War 2011 21 t/m 28 mei

ma apr 18, 2011 15:52

Bart Kleyn organiseert een unieke toerrally door de mooiste gebieden van Italie, speciaal voor vooroorlogse auto's.
Als echte Alfa Romeo gek en Bart's chauffeur, hoop ik echt dat er nog een paar voor oorlogse Alfa Romeo's mee gaan.
De rally's van Bart zijn altijd uniek. Je komt op de mooiste plaatsen, mag op dorpspleinen parkeren en ook het verzorgde eten is groots.
Wel zijn de routes moeilijk en wordt er veel gereden, maar de competitie is vriendelijk en meer een aanmoediging dan iets anders.
Dus heb je tijd van 21 t/m 28 mei en ben je in het bezit van een vooroorlogse Alfa Romeo, is dit zeker de moeite waard.

Informatie:
Op de site: www.via-flaminia.com is meer informatie te vinden. Ook alsje niet deel neemt maar wel in de buurt bent, is het een schouwspel om zeker naar te gaan kijken.

Semi-commecieel
Ik ben de laatste zes jaar Bart's chauffeur geweest, en ook dit jaar mag ik weer mee. Ik wordt er alleen in dat opzicht beter van. Bart organiseerd de rally, maar verdioent er nagenoeg niets aan. Ook voor hem is het organiseren de kik. Hopelijk blijft de aankondiging van de rally dan ook even staan. :)[/b]
Leef je droom, ook al is het een Italiaanse :)

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Via Flaminia Pre War 2011 21 t/m 28 mei

di apr 19, 2011 15:19

Dirk - Giulia2000TS

Terug naar “Evenementen”