Zo even een paar foto's van de bouw van de spidertttttttthhh
Zo nu ben ik het copy paste even zat
Veel mensen twijfelden toch wel een beetje aan de stijfheid van de carros, nou ik heb in me leven al heel veel van dit soort gekke projecten gedaan, maar ik ben nog nooit een auto tegen gekomen waarvan de torrsie stijfheid zo groot is als bij de 164!!!!!!
Hiervoor heb ik wel een paar antwoorden, we nemen eerst het subframe het subframe draagt niet alleen de motor het vangt durf ik te zeggen 80% van de aandrijf en remvertraag krachten op, anders als bij de meeste auto's is de koets van de 164 over de motor heen "gehangen" en vastgebout op het subframe.
De kokerbalken links en recht zijn van vrij dik plaatmateriaal en van een niet te misselijk formaat, en in het midden loopt de tunnel, maar dan wel met een dubbel wandige bodem plaat, net als het dak maar wat even op vakantie is naar de schredder
Arjen kan wel denk ik wat rekenen wat een single geprofileerde bodem plaat en een double geprofileerde bodemplaat in waarden verschillen van stijfheid, het is in elk geval niet 2x...maar iets meer dan dat.
Ook kreeg ik de vraag hoe doet hij het met zeg maar iets van salom, het is geen verassing dat ik er toen het dak af was 100 meter wat testjes heb gedaan op acceptable snelheid om vervolgens met 4000 rpm voluit langs de trieste meubelwinkel heen te bulderen, en mensen even stonden te kijken van what the F$%^ck is dat......mooi he

, heb ik die sukkels even laten zien dat er meer is in het leven dan onbegrijpbare bouwtekeningen en inbus sleuteltjes die na 12 schroefjes volledig onbruikbaar zijn en je nog 20 schroeven moet, maar ja je hebt die *** kast op zaterdag gekocht, 10 uur in de file gestaan om alleen de parkeer plaats af te komen en op zondag is de bouwmarkt dicht en je de rest van de week weer moet werken en je dus 7 dagen bouw plezier van je zweedse kruiswoord kast plezier hebt, jippie
De 164 is zo wie zo althans mijn two tone en deze vind ik ook vrij slap geveerd, dus ik kon niet echt merken dat hij slap was geworden.
Dit moet je lezen als ik ga binnen kort net zolang proeven nemen tot de bodem plaat op de grond ligt, en ik voorspel nu al dat dat niet zal gaan meevallen, het is een 164 en geen auto van karton
Ga wel kijken of ik type goedkeuring zou kunnen krijgen (geen middel wordt dus geschuwd om het te krijgen..\
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Was gesproken Jeroen aka Kanarie Q4..de Bouwer van dit geinige project!!!!!!!
Whizzman is uitgesloten van discussie
En dat zeg ik als 164 Registerleider....