Ruud33 16V

Iemand heeft mijn 33 beschadigd.... aanrijding

do jan 27, 2005 11:25

Wat een KL&%&% zooi weer. Werd vanochtend wakker. Ik wilde met de hond gaan wandelen want er lag een mooi pakje sneeuw. Moest gisteravond helaas mijn auto aan het einde van een Tsplitsing parkeren want nergens anders was plek. Het is gewoon een parkeerplaats maar normaal zet ik hem daar nooit neer... Wilde de hond het riempje om doen en hoorde opeens een klap buiten. Ik denk: NEE HE!!!! En jawel. Een of andere man met een mazda 626 op mijn mooie Bella Machina. Ik naar buiten vliegen met schadeformulier. De man van de mazda stond er al bij en riep dat er niks aan de hand was maar ik zag het al. Bumper scheef en het linkerscherm iets naar binnen gevouwen. Valt allemaal wel mee maar leuk is anders. Die meneer wilde geen politeie erbij want hij moest naar een crematie. Mijn vriendin was inmiddels wakker en riep vanuit de raam dat ik de politie maar moest bellen. Die ouwe man vond dus weer dat we maar vertrouwen moesten hebben en hij zou vanmiddag wel terugkomen voor het formulier in te vullen. Hij er dus weer vandoor. Nou toen heb ik dus zelf maar de politie gebeld. Ik had inmiddels wel de naam, tel nr, en kentekennummer van de bestuurder van de mazda. De politie is dus langsgeweest en heeft er notitie van gemaakt. Dit meer om een eventuele onaangename verrassing te voorkomen. Tja weet ik veel... voor hetzelfde geld heeft die man straks alleen maar zijn voicemail erop staan en laat hij nooit niks meer horen.Nouja dat hoop ik dus niet.

Ik heb ook foto's van de auto en de situatie gemaakt maar ik kan ze niet op de site plaatsen helaas.

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3951
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

RE: Iemand heeft mijn 33 beschadigd.... aanrijding

do jan 27, 2005 11:30

Balen! heb je wel meteen zijn telefoonnummer gecontroleerd? Waren er getuigen bij? Wat altijd helpt als iemand meteen weg wil is melden dat dat een misdrijf is. Natuurlijk, als de man echt naar een crematie moet is dat enorm vervelend, maar jij weet dat niet zeker.

De schade lijkt dus alleen oppervlakkig te zijn? Achter het voorscherm zit relatief veel lucht, dus de kans is redelijk groot dat je geluk hebt, een auto richten verbetert je auto nooit.


Succes
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
'05 156 1,9 JTD
33 SW corsa
Iets Japans

Ruud33 16V

RE: Iemand heeft mijn 33 beschadigd.... aanrijding

do jan 27, 2005 11:38

Ik heb in zoverre zijn tel nummer gecontroleerd dat hij mij gebeld heeft en dat toen bij mij de mobiel afging zodat ik zijn nummer zou hebben.

Gebruikersavatar
Raimon
Guru
Guru
Berichten: 1316
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:14
Locatie: Nieuwegein

RE: Iemand heeft mijn 33 beschadigd.... aanrijding

do jan 27, 2005 15:37

Erg vervelend allemaal! Maar je moet zo'n kerel natuurlijk NOOOOOOOOIT weg laten gaan! Zou ik in ieder geval niet doen... Heel erg vervelend dat ie daardoor misschien te laat komt op een crematie (als die er uberhaupt al was...), maar goed, het is zijn schuld dat ie in die situatie beland is en dus moet hij ook de verantwoordelijkheid nemen om het direct (en zoals het hoort) af te handelen... Straks hoor je niks meer van die kerel; van telefoonnummer wisselen is altijd goedkoper dan een schade afhandelen en/of je no-claim verliezen.. Enige garantie die je nu hebt, is het kenteken, maar het is de vraag of je daar wat aan hebt als je geen getuigen hebt... Laten we maar gewoon hopen dat de goede man terugkomt!

Ruud33 16V

RE: Iemand heeft mijn 33 beschadigd.... aanrijding

do jan 27, 2005 15:48

Nou gelukkig is hij terug gekomen en heeft hij het schadeformulier ingevuld. Nu dus even langs de schadehersteller om een indicatie te vragen van wat het gaat kosten.

Gebruikersavatar
Raimon
Guru
Guru
Berichten: 1316
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:14
Locatie: Nieuwegein

RE: Iemand heeft mijn 33 beschadigd.... aanrijding

do jan 27, 2005 16:17

Gelukkig maar, man! Dat scheelt je een hoop ellende!

Gebruikersavatar
Sergio
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3951
Lid geworden op: do jan 06, 2005 08:55
Locatie: Balen (B)

RE: Iemand heeft mijn 33 beschadigd.... aanrijding

do jan 27, 2005 16:17

Gelukkig maar Ruud!

Succes verder, en misschien kan je een paar foto's posten icm het geschatte schadebedrag? Interessant om te zien. (niet dat ik graag 33's met schade zie....)
La meccanica delle emozioni
'79 Spider 2000 Veloce
'88 33 1.7 QV
'93 33 1.7 iE S 16v SW Q4
'05 156 1,9 JTD
33 SW corsa
Iets Japans

Ruud33 16V

RE: Iemand heeft mijn 33 beschadigd.... aanrijding

do jan 27, 2005 17:01

Ahum.......... kom net van de schadehersteller af voor een indicatie... Om en nabij de 800 euro zou het moeten gaan kosten.. Pfffff dat was effe schrikken zeg. Maar goed. Scherm en bumper demonteren strak zetten, schuren en spuiten waren ongeveer 350 euro. Materiaal, nieuwe bumpersteun schatte hij op 150 euro. BTW en nog wat kleine dingen plus wat richtwerk... rond de 800 euro. Mijn vraag is dus of die auto dan niet economisch totall loss is...

Maar dat kon de schadehersteller niet een twee drie beantwoorden en hij raadde mij aan even contact op te nemen met de verzekeraar om een expert langs te sturen. Dus we wachten maar af. De meneer die tegen mijn auto aan is gereden overwoog nog om het zelf te betalen ivm met no claim maar als hij dit hoort zal hij er wel anders over denken neem ik aan. we wachten af. Oja, foto's posten wil niet omdat ik geen webruimte heb om ze op te zetten. Heb ze wel op de computer staan maar dat gaat hier niet toch??

Gebruikersavatar
Raimon
Guru
Guru
Berichten: 1316
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:14
Locatie: Nieuwegein

Re: RE: Iemand heeft mijn 33 beschadigd.... aanrijding

do jan 27, 2005 17:04

Ahum.......... kom net van de schadehersteller af voor een indicatie... Om en nabij de 800 euro zou het moeten gaan kosten.. Pfffff dat was effe schrikken zeg. Maar goed. Scherm en bumper demonteren strak zetten, schuren en spuiten waren ongeveer 350 euro. Materiaal, nieuwe bumpersteun schatte hij op 150 euro. BTW en nog wat kleine dingen plus wat richtwerk... rond de 800 euro. Mijn vraag is dus of die auto dan niet economisch totall loss is...

Maar dat kon de schadehersteller niet een twee drie beantwoorden en hij raadde mij aan even contact op te nemen met de verzekeraar om een expert langs te sturen. Dus we wachten maar af. De meneer die tegen mijn auto aan is gereden overwoog nog om het zelf te betalen ivm met no claim maar als hij dit hoort zal hij er wel anders over denken neem ik aan. we wachten af. Oja, foto's posten wil niet omdat ik geen webruimte heb om ze op te zetten. Heb ze wel op de computer staan maar dat gaat hier niet toch??
Met 800 Euro is ie waarschijnlijk nog net niet total loss... Ik zou van het bedrag niet teveel schrikken, aangezien je het zelf toch niet hoeft te betalen... :lol: Maar ja, voor het weer gefixed is allemaal.. Eerst moet die expert weer langs komen, enz. enz.

Gebruikersavatar
Sinus 2600 Spider
Guru
Guru
Berichten: 1075
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:32
Locatie: Hooge Zwaluwe

RE: Iemand heeft mijn 33 beschadigd.... aanrijding

do jan 27, 2005 19:30

Oei das balen Ruud. Hopelijk komt het allemaal weer geod met de 33.

Webruimte kun je hieronder gebruiken (vindt dink vast niet erg). Wel even lid worden en de beginpagia lezen.

http://groups.msn.com/dinkyboy61

Sterkte ermee!!
SCARB-Lid: 1719
BMW 520d M
AR Spider 3.2 V6 Q4 Q-tronic (2007)

Gebruikersavatar
roberto
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 965
Lid geworden op: di dec 28, 2004 08:19
Locatie: Hengelo Ov
Contacteer: Website

RE: Iemand heeft mijn 33 beschadigd.... aanrijding

do jan 27, 2005 19:40

Inderdaad stevig balen. Met die gladheid is het wel verstandig om te kijken waar je je auto parkeerd, zodat er niemand tegen aan kan glijden. Succes verder.
Nu: 33 1.7QV '89, 147 1.9JTDm 16v '08.
Gehad: 33 1.3 Junior '87, 33 1.7ie '91, 145 1.4TS '99, 75 1.8ie Imola '92, GTV6 '81, 156 SW 1.9JTD 8v '03, 147 1.9JTD 8v '06.

Gebruikersavatar
Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5074
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:46
Locatie: Mijn paddestoel. IK HAAT EGELS

RE: Iemand heeft mijn 33 beschadigd.... aanrijding

do jan 27, 2005 19:43

Rot voor je ! Gelukkig is die vent terug opgedoken !
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Gebruikersavatar
KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6020
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 19:16
Locatie: Drenthe

RE: Iemand heeft mijn 33 beschadigd.... aanrijding

do jan 27, 2005 22:27

Als je een beetje handig bent dan liet ik het geldbedrag op je rekening storten en repareer je de schade zelf. Dan houdt je nog iets van dat geld over. Dat is dan de vergoeding voor de schrik.

Andretti Molletti

RE: Iemand heeft mijn 33 beschadigd.... aanrijding

vr jan 28, 2005 00:16

Hee ruud, erg is het wel, maar wees trots op jezelf dat je de man vertrouwde!! Stel dat i echt naar een crematie moest?!?!?! Die ouwe Alfa is maar blik... het zijn wel zijn dierbare!!
Je hebt goed gehandeld en je medemens vertrouwd!! Dat is je in dank afgenomen en gelukkig goed uit gepakt! Dat is ook wat waard!
Die schade kom je nu wel uit ... even afwegen of je wel of geen geld wil overhouden...
Ooit gevraagd of die man nog op tijd was bij de crematie :?:

Gebruikersavatar
aso69
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 720
Lid geworden op: di dec 28, 2004 10:09
Locatie: rotterdam
Contacteer: Website

RE: Iemand heeft mijn 33 beschadigd.... aanrijding

vr jan 28, 2005 07:57

vertrouwen in de medemens moeten we zeker houden!!!
ik kwam maandag bij de plek waar ik mijn M3 geparkeerd had en die is door een van onze goede medemensen maar even voor me meegenomen (zonder toestemming van mij).
hele zaak heeft een voordeel; ik moet nu weer in mijn Giulia op pad!

Terug naar “Het Forum Café”