Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

Re: RE: Roy wil zich voorstellen

ma jan 02, 2006 10:07

ik heb mediaplayer en hij gaf een foutmelding mbt codec nog iets...

Ik heb er zelf geen verstand van maar zal eens een keer de realplayer ergens downloaden. Kijken offie dan werkt, ben namelijk wel nieuwsgierig naar het filmpje :roll:
Hallo Ruud,
Ik ben zelf ook niet zo'n video crack :needcoffee: maar ik zal het je iets makkelijker maken.

Ik heb versie 10.5 van RP hieronder staan Klik hier. 10 MB
Ook heb ik het bestand van 280 MB even van de site gehaald omdat ik een datalimiet van 40 GB heb. Met 50 keer downloaden + overige werkzaamheden zit ik er al aan.
Als er eventueel nog interesse voor is zet ik het eind van de maand er weer op tot de data limiet.
Hoop dat het nu lukt Ruud : :thumbs:
Het kan zijn dat je nog even naar updates moet zoeken maar dat gaat bijna automatisch.
Als het werkt: GELUID HARD!!

Kan ik hier ergens op het Forum ook vragen stellen hoe ik van een 7 Gigabyte Videobestand 1 minuut aan het begin kan wegknippen (een soort splitter dus) zonder resolutie te verliezen.
Studio 7 en Moviemaker, MPGCen kunnen dat niet. Die passen de resolutie meteen aan naar beneden.

Jorix

Re: RE: Roy wil zich voorstellen

ma jan 02, 2006 10:51

...Kan ik hier ergens op het Forum ook vragen stellen hoe ik van een 7 Gigabyte Videobestand 1 minuut aan het begin kan wegknippen (een soort splitter dus) zonder resolutie te verliezen.
Studio 7 en Moviemaker, MPGCen kunnen dat niet. Die passen de resolutie meteen aan naar beneden.
Ik zou een tool gebruiken als Avid, je kunt dan gewoon in de timeline stukken croppen.

Greetz,
Jorix

Ruud33 16V

RE: Roy wil zich voorstellen

ma jan 02, 2006 12:22

Nou Roy in ieder geval bedankt. zit nu op het werk maar zal als ik straks thuis ben RP installeren en dan hoop ik mee te kunnen praten vooral mee te kunnen genieten haha

_Pieter_
Guru
Guru
Berichten: 1514
Lid geworden op: do mar 31, 2005 21:57
Locatie: Leidschendam

RE: Roy wil zich voorstellen

vr jan 06, 2006 10:29

Roy,

Welkom op het forum en wat een gaaf filmpje! Kreeg echt de kriebels van het racen, in 2006 ga ik zeker de baan op!

Groeten,
SCARB # 4710

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

RE: Roy wil zich voorstellen

vr jan 06, 2006 12:48

He?? :?
Hoe kan dat nou, ik heb het filmpje al een paar dagen van het web gehaald.
Had je hem al eerder gedownload? :shock:

Leuk, dat je zo enthousiast bent. En lekker gassen volgend jaar (wel heelhouden) :driving:

Veel 33 rijders! Wat heb jij gedaan om je 33 te verbeteren?
Ik weet uit ervaring dat die dingen een geweldige wegligging hebben.

Roy

_Pieter_
Guru
Guru
Berichten: 1514
Lid geworden op: do mar 31, 2005 21:57
Locatie: Leidschendam

Re: RE: Roy wil zich voorstellen

vr jan 06, 2006 17:08

He?? :?
Hoe kan dat nou, ik heb het filmpje al een paar dagen van het web gehaald.
Had je hem al eerder gedownload? :shock:

Leuk, dat je zo enthousiast bent. En lekker gassen volgend jaar (wel heelhouden) :driving:

Veel 33 rijders! Wat heb jij gedaan om je 33 te verbeteren?
Ik weet uit ervaring dat die dingen een geweldige wegligging hebben.

Roy
Roy, het filmpje anders noemen is niet hetzelfde als weghalen :wink: http://www.adinfotech.nl/ducati/sz-ss-05-backup.mpg :D
Dit jaar zeker gassen op het Spettacolo, ik neem wel een extra setje remblokjes mee...

De verbeteringen die ik heb aangebracht zijn vooral cosmetisch, dwz terugbrengen naar origineel. Ik had 195/55/R15 OZ velgen maar ben teruggegaan naar originele 185/60/R14 Speedlines vanwege de enorme 'bump steer' (NL term weet ik niet) doordat de geometrie niet echt blij wordt van bredere banden. Hij gaat ietsjes minder door de bochten, maar het rijgedrag is wel aanzienlijk verbeterd.

Er is een zeer pittige chip gemonteerd door Rees Cees (een speciale :evil: squadra chip uit zijn oude racer), en ik heb nog wat rode koni's klaarliggen voor achter. Verder ga ik eens kijken of er nog iets te fabrieken is voor luchtaanvoer naar de motor. Lekker bezig dus, jij nog plannen?

Groeten,
SCARB # 4710

_Pieter_
Guru
Guru
Berichten: 1514
Lid geworden op: do mar 31, 2005 21:57
Locatie: Leidschendam

Re: RE: Roy wil zich voorstellen

vr jan 06, 2006 17:54

ik heb mediaplayer en hij gaf een foutmelding mbt codec nog iets...

Ik heb er zelf geen verstand van maar zal eens een keer de realplayer ergens downloaden. Kijken offie dan werkt, ben namelijk wel nieuwsgierig naar het filmpje :roll:
Het ligt niet aan de player, maar aan de codec. In Windows Media Player werkte voor mij deze codec perfect:

http://www.free-codecs.com/download_sof ... =1085&s=69

Installeren en gaaaan!

Geen garanties over de verdere werking, maar het filmpje deed het super!

Groeten,
SCARB # 4710

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

Re: RE: Roy wil zich voorstellen

vr jan 06, 2006 19:01


Roy, het filmpje anders noemen is niet hetzelfde als weghalen :wink: http://www.adinfotech.nl/ducati/sz-ss-05-backup.mpg :D
Dit jaar zeker gassen op het Spettacolo, ik neem wel een extra setje remblokjes mee...
,
OOOH..... wat ben jij een slimmerd zeg [-X
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen, ben ik dan zo lek als een mandje of was het gok de goals? Dan hoor of lees ik dat graag van je!
En tevens hoe ik dat moet verbeteren.
De verbeteringen die ik heb aangebracht zijn vooral cosmetisch, dwz terugbrengen naar origineel. Ik had 195/55/R15 OZ velgen maar ben teruggegaan naar originele 185/60/R14 Speedlines vanwege de enorme 'bump steer' (NL term weet ik niet) doordat de geometrie niet echt blij wordt van bredere banden. Hij gaat ietsjes minder door de bochten, maar het rijgedrag is wel aanzienlijk verbeterd.
Ligt dat niet aan de ET waarde van je velgen. Waarschijnlijk staan ze teveel naar buiten zodat ze snellen gaan mee sturen! Dat moet Rees Cees toch wel weten.
Ik had 195-50-15 Michelin Pilot Sport eronder, zonder stuurbekrachtiging maar dat reed als op rails!
Waar ik wel last van had was zwabberen van de achterkant in de bocht. Dit heb ik opgelost door het vervangen van de achterdempers door gas dempers van Monroe.
Hoogstwaarschijnlijk konden de standaard demperes (van Boge) het niet meer bijbenen omdat de banden minder meegaven.
Er is een zeer pittige chip gemonteerd door Rees Cees (een speciale :evil: squadra chip uit zijn oude racer), en ik heb nog wat rode koni's klaarliggen voor achter. Verder ga ik eens kijken of er nog iets te fabrieken is voor luchtaanvoer naar de motor. Lekker bezig dus, jij nog plannen?
Groeten,
Nou mischien ook wel een chip. Ik weet het niet zeker want dan zit je wel aan benzine met Octaangetal 98 vast. Dat schijnt steeds moeilijker te kopen te zijn.
Ik heb inmiddels erg veel achterstalling onderhoud teruggewerkt en ga binnen een paar dagen de remmen opwaarderen met nieuwe schijven, blokken, remolie en leidingen.
Dat zal hem leren mij in de steek te laten voor de Tarzan :blue_lol:

Rees Cees

RE: Roy wil zich voorstellen

vr jan 06, 2006 19:18

Nou dat 15 inch verhaal heeft meer met de te brede banden te maken dan met hoe ver de banden naar buiten staan. een 33 op 195/50/15 is gewoon zoekeriger dan op 185/60/14

en octaan 98 is nog gewoon te koop hoor zelfs bij ons in het dorp.

Maare Roy: Zit Jaco van JS Racing nou door dat geluid van je motor heen te lullen of niet? op dat filmpje.

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3274
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 16:58

Re: RE: Roy wil zich voorstellen

vr jan 06, 2006 19:44

en octaan 98 is nog gewoon te koop hoor zelfs bij ons in het dorp.

Maare Roy: Zit Jaco van JS Racing nou door dat geluid van je motor heen te lullen of niet? op dat filmpje.
Hallo Cees,
Je hebt het goed gehoord, ik heb mijn best gedaan om alles wat zou kunnen linken naar Jaco, uit het filmpje te knippen.
Blijkbaar heeft Jaco een zodanig karakteriserend stemgeluid dat jij hem met gemak uit het filmpje haalde. :thumbs: =D>
Ik heb het pas een paar dagen geleden aan Jaco verteld dat dit filmpje op het web staat en hij moest er hard om lachen.
Ik neem aan dat hij het niet erg vindt dat nu algemeen bekend is geworden wie "The mysterie men" was.

Oh ja, ik laat het dan van Jaco afhangen of er nog een chip bijkan. Ik vind dat de motor nu netjes ronddraait.

Ligt er niet wat van jou bij JS?

Gebruikersavatar
gtj1600
Guru
Guru
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:06
Locatie: klein zundert

RE: Roy wil zich voorstellen

vr jan 06, 2006 19:56

ook welkom op het forum :wink:
groetjes uit klein zundert, donnr. 381
gehad : 75 1.8ie , spider 2000 veloce , giulia super
nu : 75 ts , gt1600 junior

Jorix

Re: RE: Roy wil zich voorstellen

vr jan 06, 2006 19:58


Roy, het filmpje anders noemen is niet hetzelfde als weghalen :wink: http://www.adinfotech.nl/ducati/sz-ss-05-backup.mpg :D
Dit jaar zeker gassen op het Spettacolo, ik neem wel een extra setje remblokjes mee...
,
OOOH..... wat ben jij een slimmerd zeg [-X
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen, ben ik dan zo lek als een mandje of was het gok de goals? Dan hoor of lees ik dat graag van je!
En tevens hoe ik dat moet verbeteren.
Je kunt door je directory bladeren: http://www.adinfotech.nl/ducati/ (een zogenaamde 'Open Dir')

Aan de hand van de informatie van NetCraft kan ik zien dat je website draait op een FreeBSD server met Apache 1.3.3.

Maak een bestandje '.htaccess' in de directory /ducati en zet daarin de volgende regel (of indien het bestand al bestaat, voeg je de regel toe. Bestaat de regel al, dan vervang je 'm)

Code: Selecteer alles

IndexIgnore */*
Hierna zou je bij het oproepen van http://www.adinfotech.nl/ducati/ niet meer de files zien, maar een Listing Denied foutmelding krijgen.

(Meer informatie over sommige mogelijkheden van .htaccess vind je hier)

Succes ermee.

Greetz,
Jorix

Rees Cees

RE: Roy wil zich voorstellen

vr jan 06, 2006 21:39

Roy:

Ik ken die rare ook wel uit moerkapelle (Hij is een motor voor me aan he bouwen..............)

_Pieter_
Guru
Guru
Berichten: 1514
Lid geworden op: do mar 31, 2005 21:57
Locatie: Leidschendam

Re: RE: Roy wil zich voorstellen

za jan 07, 2006 14:45


Nou mischien ook wel een chip. Ik weet het niet zeker want dan zit je wel aan benzine met Octaangetal 98 vast. Dat schijnt steeds moeilijker te kopen te zijn.
Nou dat valt best mee, ik tank gewoon 95 als voorheen. Wellicht als het warm wordt in de zomer eens 98 gaan tanken. Wel is hij iets dorstiger, maar voor wat hoort wat. Gelukkig krijg ik 20% korting aan de pomp :-)
Ik heb inmiddels erg veel achterstalling onderhoud teruggewerkt en ga binnen een paar dagen de remmen opwaarderen met nieuwe schijven, blokken, remolie en leidingen.
Dat zal hem leren mij in de steek te laten voor de Tarzan :blue_lol:
Dat staat bij mij ook op de 'todo'. Vandaag bij Rees Cees wat cosmetisch spul opgehaald, zodra het weer iets warmer wordt ga ik weer eens wat grotere klusjes tacklen!
Veel succes en laat ons meegenieten van je projecten!

Groeten,
SCARB # 4710

Gebruikersavatar
diele
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2180
Lid geworden op: wo okt 19, 2005 21:39
Locatie: Trans-Axel City 130 km van Zolder.
Contacteer: Website

RE: Roy wil zich voorstellen

za jan 07, 2006 22:30

welkom :thumbs:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Terug naar “Het Forum Café”