Silvio246
Junior Member
Junior Member
Berichten: 65
Lid geworden op: vr aug 21, 2015 10:16
Locatie: Dilsen

Eindelijk eens voorstellen

zo jan 06, 2019 15:11

Hallo mede-alfisten,

Ik heb me al enige tijd geregistreerd als lid van dit mooie forum, maar heb me nog niet voorgesteld (foei, ik weet het 😆). Daar wil ik nu verandering in brengen.

Mijn naam is Silvio en ik woon in het o zo mooie Dilsen, net over de grens in België. Ik ben 53 jaar en heb al heel wat auto's mogen rijden. Van Golf tot Passat, van Sierra tot Transit, Chrysler, Citroen, Opel, Renault en Seat zijn wel de belangrijkste geweest. Op een gegeven moment, nu bijna 15 jaar geleden, kwam ik per toeval bij een handelaar die een 146 1.4 boxer had staan. Met de nodige overtuigingskracht heb ik die gekocht. Hij wilde haar niet aan mij verkopen omdat hij problemen verwachtte. Het was immers een Alfa en tot overmaat van ramp ook nog ene op lpg.... Ik daarentegen was onmiddellijk weg van mijn Bella. Natuurlijk had ze af en toe kuren maar ik had nog nooit een auto gehad waarin ik de radio vrijwillig uit liet om van het motorgeluid te genieten. Het was ook meteen het begin van een afkeer van (bepaalde) dealers....

Na de 146 kocht ik een 166 jtd en nog een en nog een (tussendoor een 166 op lpg maar dat was geen succes). Nu heb ik nog steeds een 166 jtd, de 175 pk versie uit 2003. Door omstandigheden heb ik er ook nog een spider 1.8 uit 2000 bij voorbde fun.... Dat is echter nog niet genoeg, ik wil graag een oudere spider en heb nu een Amerikaans exemplaar uit 1979 op het oog. Tijd voor een nieuw project dus :-)

Twee van mijn kinderen rijden inmiddels ook Alfa, een van mijn schoonzonen ook. Het virus gaat dus gewoon over van generatie naar generatie.

Ik hoop mijn bijdrage aan het forum te kunnen leveren, maar ook gebruik te mogen maken van de aanwezige kennis(sen).
Als je niet iets positiefs kunt zeggen, denk dan tien tellen na voor je zwijgt

Scalino
Full Member
Full Member
Berichten: 470
Lid geworden op: zo jan 18, 2015 23:03

Re: Eindelijk eens voorstellen

ma jan 07, 2019 19:38

Ha Silvio, welkom! Het gaat de goede kant op met de collectie en het verspreiden van het virus :mrgreen:
Tim

'66 1600 Ti
'69 GT 1300 Junior
'03 156 GTA SW

Gebruikersavatar
Coniglio
Full Member
Full Member
Berichten: 387
Lid geworden op: vr jan 22, 2010 23:07
Locatie: Limburg (B)

Re: Eindelijk eens voorstellen

wo jan 09, 2019 19:13

Welkom Silvio. Wellicht zien we elkaar ooit rijden want Dilsen kom ik wel eens door gereden (mooie weggetjes daar) :)

Zijn er eigenlijk mensen met maar 1 Alfa? :lol:
I nostri sogni sono sempre presenti.

Terug naar “Het Forum Café”