Gebruikersavatar
H.Vedder
Junior Member
Junior Member
Berichten: 55
Lid geworden op: vr jul 10, 2009 00:50
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

do aug 23, 2018 11:13

Goedendag bestuur van de SCRAB en register voorzitter van het 916 register,

Op het forum van het 916 register heb ik enkele dagen geleden gelezen dat het niet goed gaat met de communicatie tussen het bestuur van de SCARB en de voorzitter van het 916 register.
Helaas kan ik op dit moment niets terug lezen wat er gaande is.
Ik denk dat vele 916 registerleden willen weten waar ze aan toe zijn.
Een aparte afdeling en afscheiding van de SCARP is voor mij geen optie.
Als het gerucht waar is, wil ik als register lid volledig op de hoogte worden gesteld en wel door twee kanten, het bestuur en de voorzitter van het 916 register.
Mijn hoop is dat alle geruchten niet waar zijn en dat het 916 register gewoon onder de SCARB paraplu blijft.
Een tweedeling geeft volgens mij alleen maar verliezers.

Register 916 lid nummer 033
SCARB lid 3436

Met vriendelijke groet,
Henk Vedder

Gebruikersavatar
Alfistroel
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 669
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 09:37
Locatie: Oosterhout
Contacteer: Website

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

do aug 23, 2018 11:55

Beste Henk,

ik snap je vragen echter is dit niet het medium om duidelijkheid te verkrijgen.

In het Klaverblaadje staan de contactgegevens van de betrokken personen, ik zou even persoonlijk contact opnemen.

succes!
Registerleider 155
alfa155register.nl

Alfa Romeo 155 V6 W.B Bianco Argento
807 Buske voor alle jong
Zakelijk accuding
Ooit:
Alfasud 1.5 TI 82
Alfetta 2.0 83
75 2.0 T.S 87
164 3.0 24V 94
155 2.5 V6 12V 94
33 S.W 1.5 94
33 S.W 1.7 94
155 2.5 V6 W.B 96

Gebruikersavatar
AValfa
Member
Member
Berichten: 128
Lid geworden op: vr dec 21, 2012 14:20
Locatie: Zwolle

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

do aug 23, 2018 17:39

In die zin sluit ik mij aan bij de heer Verder.

Onlangs heeft er een korte uitleg gestaan op het 916 register, welke later in het kader van een topic opschonen (het was ook een redelijk off-topic item geworden) weer verdwenen is.

Met ons zijn er denk ik vele anderen die inderdaad wel enige opheldering kunnen waarderen.

Uiteraard werd ook direct vermeld dat persoonlijke toelichting geen enkel probleem is. Maar ik kan mij ook weer niet voorstellen dat het gewenst is dat beide partijen door tientallen ( of meer) mensen worden benaderd voor een persoonlijke uitleg.

Ik deel de mening dat een open forum topic pertinent geen geschikte plek is voor het verhelderen van de situatie.

Wat ik me wel kan voorstellen is dat er bijvoorbeeld in het volgende klaverblaadje in ieder geval vanuit het scarb bestuur, en het zou fijn zijn, ook vanuit de 916 registerleider ongecensureerd, Duidelijkheid wordt verschaft, zodat iedereen op de hoogte is van een situatie die gevolgen heeft voor meer dan twee personen .

Een mededeling dat deze uitleg in het klaverblaadje zal staan, kan dan weer prima hier worden vermeld lijkt me? Om zo in ieder geval te laten weten wat er hoe gecommuniceerd gaat worden, en wij als 916 register en scarb leden, ook weten wat er aan de hand is.

Ik probeer hier vooral niemand voor het hoofd te stoten, sta vooralsnog neutraal in deze discussie, maar het zou wel prettig zijn als hier over een dialoog mogelijk is, zonder het gegeven zoals het is dood te zwijgen.
Ik zal zelf tijdens het aanstaande SS ook de betreffende personen pogen op te zoeken om het persoonlijk aan te horen, desalniettemin is het fijn als er in ieder geval gecommuniceerd waar de ze info voor iedereen beschikbaar kan komen.

147 1.6 eco distinctive 2011-2019
916 spider 3.0L 2014-heden (chronisch project)
159 1.75tbi 2019-heden

Gebruikersavatar
Floor
Guru
Guru
Berichten: 1348
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:37
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

do aug 23, 2018 18:57

Beste Henk,

ik snap je vragen echter is dit niet het medium om duidelijkheid te verkrijgen.

In het Klaverblaadje staan de contactgegevens van de betrokken personen, ik zou even persoonlijk contact opnemen.

succes!
Ik snap de strekking van het antwoord, maar je gaat erg makkelijk voorbij aan de vraag.

Als het hier niet kan zal er ergens anders toch een beter antwoord moeten komen, je kunt niet verwachten dat iedereen even persoonlijk contact op gaat nemen. Daar zitten de partijen niet op te wachten.
Oo==v==oO
Gib mir Benzin

Es fließt durch meine Venen
Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren
Herz und Nieren sind Motoren

Gebruikersavatar
butt head
Full Member
Full Member
Berichten: 272
Lid geworden op: wo feb 15, 2012 13:34
Locatie: terborg

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

do aug 23, 2018 21:04

@hans je zal vast ook wel dit topic hebben gelezen.


https://www.alfa916register.nl/forum/vi ... =6&t=14446


dus gewoon even wachten en de heren die hier over gaan aanspreken en of even op bellen zo als aangegeven.
916 3,0 12v (tijdelijk 3.0 24v) spider
33 1.7 8v > savali a like?

Gebruikersavatar
Yvo
Guru
Guru
Berichten: 1566
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:39
Locatie: Enschede
Contacteer: Website

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

di aug 28, 2018 11:29

Wat een geheimzinnigheid allemaal.... :?
- Alfa Spider 3.0 V6 1999 nero
- Giulia Super 2020 nero volcano
Bertone modellen verzamelaar.

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4145
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

di aug 28, 2018 15:23

Als ik het zo even kort mag samenvatten: 2 mensen hebben ruzie en 10 forumbezoekers hebben daar straks last van?

Gebruikersavatar
Floor
Guru
Guru
Berichten: 1348
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:37
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

di aug 28, 2018 19:20

Als ik het zo even kort mag samenvatten: 2 mensen hebben ruzie en 10 forumbezoekers hebben daar straks last van?
Dat is het giswerk dat je wilt voorkomen met een uitleg.
Oo==v==oO
Gib mir Benzin

Es fließt durch meine Venen
Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren
Herz und Nieren sind Motoren

Gebruikersavatar
butt head
Full Member
Full Member
Berichten: 272
Lid geworden op: wo feb 15, 2012 13:34
Locatie: terborg

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

di aug 28, 2018 20:36

Als ik het zo even kort mag samenvatten: 2 mensen hebben ruzie en 10 forumbezoekers hebben daar straks last van?
Dat is het giswerk dat je wilt voorkomen met een uitleg.
ik denk niet dat mensen daar op het forum achter gaan komen.

die mensen die er last van hebben moeten het zelf maar vragen aan de mensen die er over gaan.
916 3,0 12v (tijdelijk 3.0 24v) spider
33 1.7 8v > savali a like?

Gebruikersavatar
Michel75
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice
Berichten: 4145
Lid geworden op: do jan 18, 2007 20:08
Locatie: Roelofarendsveen

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

di aug 28, 2018 20:49

Het lijkt mij sterk dat veel mensen er last van hebben... ik heb een tijdje geprobeerd om daar wat te posten en spulletjes te zoeken. Maar dat is kansloos omdat er niemand komt.

Maar het is ook lastig om een cynische ondertoon in een berichtje te herkennen natuurlijk.

Gebruikersavatar
Floor
Guru
Guru
Berichten: 1348
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:37
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

di aug 28, 2018 22:10

Maar het is ook lastig om een cynische ondertoon in een berichtje te herkennen natuurlijk.
Nee hoor :)
Ik vind het wel lastig dat een scarb onderdeel stilletjes onder het kleed wordt geschoven.
Oo==v==oO
Gib mir Benzin

Es fließt durch meine Venen
Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren
Herz und Nieren sind Motoren

Gebruikersavatar
savali33
Full Member
Full Member
Berichten: 291
Lid geworden op: ma jan 24, 2005 20:50

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

ma sep 03, 2018 17:00

Ik heb vernomen dat meerdere registers zich niet al te happy voelen met de huidige bestuur/scarb...!
Als je als registerleider voor diverse zaken uitgesloten wordt omdat die bepaalde type niet interessant genoeg is kun je verwachten dat het op den duur gaat rommelen. Althans dat is wat ik diverse malen gehoord heb.
Alfa 33 1.7 16v QV Savali
Alfa 164 3.0 V6 24v Aut.

Exit: Alfa: 164 FL, 164 Super, 145 IE, 146 Junior, Gtv TS, Spider TS, 166 Jtd, 147 Jtd, Gtv 3.0 V6 24v L

Gebruikersavatar
vV
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5574
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 10:27
Locatie: Overasselt

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

di sep 04, 2018 16:30

""ik heb vernomen dat" is altijd een leuke...van wie, waar, in welke context? kan je alle kanten mee op, en draagt niet echt bij aan een vruchtbare discussie m.i.

Zonder positie voor deze of gene te willen kiezen, ik heb geen flauw benul van de discussie of inhoud ervan:
Heb geen 916 , wel de nodige alfa`s gehad, en op clubgebied sinds 1987 (aanschaf eerste Alfa) veel zien gebeuren. ook negatief, en meestal veroorzaakt door te grote ego`s en botsen daarvan, en niets te maken hebbende met het echte onderwerp. . Enige wat ik kwijt wil is dat ik mij kan voorstellen dat mensen zich gepasseerd voelen wanneer een type niet welkom is ergens voor. En aan de andere kant, wanneer dat iets is wat gericht is op oudere types kan ik mij ook weer voorstellen dat nieuwere daar niet voor uitgenodigd worden. Blijven toch 2 kanten aan zitten... Lijkt mij dat een automerkenclub alle type registers dient te koesteren, ook al lijkt de ene minder actief dan de andere, wat niet is kan nog komen. Daar ben je merkenclub voor.

Dus een welgemeend advies deze discussie verder buiten dit forum te houden, zeker waar het alleen allerlei aannames en geruchten betreft, niets vervelenders voor diegenen die de echte discussie met elkaar moeten voeren (registerleiders en SCARb bestuur) dan dit soort ruis.
Is ook niet goed voor de uitkomst ervan.
Wanneer er wat belangrijks komt zal dat ongetwijfeld op de juiste manier en moment gecommuniceerd worden.

edit: ik zie dat er een vacature registerleider is.
gehad o.a.: GT junior 1600, Alfetta GTV 2000, ALfa Sei 2,5i, Maserati 425, spider 1979, spider 1980,Thema 8.32, GTV2000, Alfetta GTV racer,159 2.4 SW Ti Q4 Bianco. Nu Jeep Grand Cherokee 3.0D, GT junior racer met TS, GTam in opbouw.

Gebruikersavatar
H.Vedder
Junior Member
Junior Member
Berichten: 55
Lid geworden op: vr jul 10, 2009 00:50
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

vr sep 07, 2018 12:30

Opnieuw 3 mensen die hun functie binnen de SCARB neerleggen.

De 147 registerleider Martijn van Maaren en uit het bestuur zijn Eric en Jarnien opgestapt.

Er moet wel heel wat fout zitten.

Henk Vedder

Tonio
Guru
Guru
Berichten: 1723
Lid geworden op: za nov 25, 2006 08:34

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

vr sep 07, 2018 18:09

Henk,
In het SCARB bestuur zit helemaal geen Jarnien.... Wel een Eric maar die is beslist niet opgestapt.
In het bestuur is helemaal niemand opgestapt. Dus waar heb je het over.
Gevalletje van klok en klepel??

Neem nou het welgemeende advies van vV (zie hierboven) ter harte s.v.p.
Dan is het voor iedereen correcter en prettiger, beter dan dit soort blabla op het www te zetten.

Terug naar “Het Forum Café”