Gebruikersavatar
H.Vedder
Junior Member
Junior Member
Berichten: 55
Lid geworden op: vr jul 10, 2009 00:50
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

di okt 30, 2018 13:47

Wederom een registerleider die zijn functie heeft neergelegd.

Ook het 166 register is zijn registerleider kwijt namelijk Jan Posthuma.

Zouden ze binnen het bestuur van onze S.C.A.R.B. liggen te slapen of interesseert ze het niet.

Groet, Henk

Gebruikersavatar
arjz1300
Full Member
Full Member
Berichten: 421
Lid geworden op: wo sep 03, 2008 19:49

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

wo okt 31, 2018 16:54

Misschien kan het bestuur of een andere verantwoordelijke functionaris binnen het SCARB reageren?
Ik ga ervanuit dat die ook meelezen.

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6683
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

do nov 01, 2018 09:18

Denk je dat dat duidelijkheid zou geven, of geeft dat voeding voor de vermoedens die hier gedeeld worden?
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Xceed '19

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1184
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

vr nov 02, 2018 12:39

Ik denk dat toelichting en het delen van de visie en missie van SCARB wel op zijn plaats is richting leden. Transparant zijn biedt meestal prima soelaas. Dat kan zonder privé informatie of situaties te hoeven delen.
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6683
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

vr nov 02, 2018 20:13

Volgens mij is het primaire communicatiemiddel van de organisatie het Klaverblaadje. Daarin staan ook de benodigde bestuursmededelingen.

Het ligt op de weg van degene die op zoek is naar meer informatie, om daarvoor contact te leggen met het bestuur.
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Xceed '19

Gebruikersavatar
butt head
Full Member
Full Member
Berichten: 272
Lid geworden op: wo feb 15, 2012 13:34
Locatie: terborg

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

vr nov 02, 2018 21:14

Volgens mij is het primaire communicatiemiddel van de organisatie het Klaverblaadje. Daarin staan ook de benodigde bestuursmededelingen.

Het ligt op de weg van degene die op zoek is naar meer informatie, om daarvoor contact te leggen met het bestuur.
als het klaverblaadje het primaire communicatiemiddel is waarom staat het daar dan niet in....

dat is wel het perfecte middel er voor. mensen lezen het maar kunnen er geen discussie over voeren. maar die discussie zal dan hier gevoerd gaan worden.


ze hoeven het natuurlijk niet tot in de puntjes te beschrijven maar ze zouden op hun minst een beetje tekst en uitleg over kunnen geven over hoe en wat.

helemaal niets zeggen is ook niet de uitkomst. daar van ga je alleen maar spook verhalen krijgen met de kans dat er leden gaan lopen. en die leden heb je nodig voor grote evenementen te organiseren en een mooi club blad neer te leggen.
916 3,0 12v (tijdelijk 3.0 24v) spider
33 1.7 8v > savali a like?

Gebruikersavatar
AValfa
Member
Member
Berichten: 128
Lid geworden op: vr dec 21, 2012 14:20
Locatie: Zwolle

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

za nov 03, 2018 15:29

Volgens mij is het primaire communicatiemiddel van de organisatie het Klaverblaadje. Daarin staan ook de benodigde bestuursmededelingen.

Het ligt op de weg van degene die op zoek is naar meer informatie, om daarvoor contact te leggen met het bestuur.
als het klaverblaadje het primaire communicatiemiddel is waarom staat het daar dan niet in....

dat is wel het perfecte middel er voor. mensen lezen het maar kunnen er geen discussie over voeren. maar die discussie zal dan hier gevoerd gaan worden.


ze hoeven het natuurlijk niet tot in de puntjes te beschrijven maar ze zouden op hun minst een beetje tekst en uitleg over kunnen geven over hoe en wat.

helemaal niets zeggen is ook niet de uitkomst. daar van ga je alleen maar spook verhalen krijgen met de kans dat er leden gaan lopen. en die leden heb je nodig voor grote evenementen te organiseren en een mooi club blad neer te leggen.

+1 =D>

147 1.6 eco distinctive 2011-2019
916 spider 3.0L 2014-heden (chronisch project)
159 1.75tbi 2019-heden

fasani
Full Member
Full Member
Berichten: 250
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 20:20

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

vr nov 23, 2018 00:00

Denk je dat dat duidelijkheid zou geven, of geeft dat voeding voor de vermoedens die hier gedeeld worden?
Wat heeft men liever binnen de club?? duidelijkheid of vermoedens delen. Als je duidelijkheid geeft dan hebben de vermoedens ook geen kans van slagen.

Misschien durft men de duidelijkheid niet te geven, ja ik ben ook 1 van de opgestapte registerleiders (al weer 2 jr) mijn besluit om te stoppen als vrijwilliger is de wijze waarop personen binnen het bestuur met vrijwilligers om gaan, er zijn vrijwilligers vertrokken bij de SCARB die hun ziel en zaligheid er jaren in hebben gestoken en er kan niet een bedankje van af, daarnaast zijn er veel worden vrijwilligers geweigerd/verzocht om niet te verschijnen bij vergaderingen omdat men deelneemt, aanwezig is of helpt bij een andere "club" of opkomt voor mede vrijwilligers.

Gebruikersavatar
Floor
Guru
Guru
Berichten: 1348
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:37
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

vr nov 23, 2018 13:18

Dank je voor de reactie. Nu zijn eerdere vermoedens wel duidelijk geworden. De vraag is of ik hier nog wel lid van wil blijven. Kennelijk maakt dat het bestuur geen moer uit, ik heb hier nog geen normale reactie over gelezen van ze.

De truttige reactie om maar een verhaaltje in het club blad af te wachten heb ik nu wel genoeg gezien.
Laatst gewijzigd door Floor op za nov 24, 2018 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Oo==v==oO
Gib mir Benzin

Es fließt durch meine Venen
Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren
Herz und Nieren sind Motoren

Gebruikersavatar
brolli21
Moderator
Moderator
Berichten: 3438
Lid geworden op: di jun 26, 2007 18:30
Locatie: Obdam
Contacteer: Website

Re: Gaat het 916 register scheiden van S.C.A.R.B. ?

vr nov 23, 2018 22:41

Het ligt op de weg van degene die op zoek is naar meer informatie, om daarvoor contact te leggen met het bestuur.
Ik zou zeggen,waag er eens een mailtje aan.
There is a fine line between Brilliant and Insane
Alfa 75 Imola-TB '92
Fiat 500 1.4 16v sport '08
Audi A4 Avant 1.8t quattro '05

Terug naar “Het Forum Café”