Gebruikersavatar
alfaromeo333
Newbie
Newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: za aug 18, 2018 00:07
Contacteer: Website Facebook

Voorstel rondje

wo aug 22, 2018 23:28

Dag Alfaclub leden, Ik ben Maarten Westerduin en al een oud gediende binnen de alfa Fora.
Helaas weet ik mijn oude gebruikersgegevens dus maar een nieuw account na jaren inactief te zijn op fora door het rijden van saaie lease auto's.

Ik ben Maarten Westerduin 34 jaar oud en vader van twee kids. Ik ben altijd al een gigantische Alfa freak geweest en op mijn 17 was mijn eerste aankoop een Alfa Romeo 33 1.5 Boxer. Deze auto heb ik helemaal opgeknapt en anderhalf jaar lang staan poetsen totdat ik mijn roze papiertje had. Ook ben ik in het bezit geweest van een Alfa Romeo 145 en 146 en nu ben ik opzoek naar een nieuw exemplaar =D> .

Van weekend heb ik mijn oog laten vallen op een Juul 2.0 jtdm uit 2011 met net geen 2 ton op de teller. Helaas mannen het is een diesel maar met 50k per jaar is het voor mij niet te doen om in een benzine rond te tuffen. Wel moet ik zeggen dat de Juul niet voelt als de standaard diesels er zit een heerlijk rijgevoel in de auto wat auto rijden weer leuk maakt.

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6684
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

Re: Voorstel rondje

do aug 23, 2018 15:10

Welkom Maarten,

Met eveneens ervaring in de 33's, 145 en 146 bevalt de Giul meer dan prima :thumbs:

Groeten, Hylke
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Xceed '19

Terug naar “Het Forum Café”