fasani
Full Member
Full Member
Berichten: 250
Lid geworden op: zo feb 28, 2010 20:20

Waarom mag een meeting niet vermeld worden??

ma aug 06, 2018 00:21

Om het evenementen topic niet te vervuilen en hier de ruimte is voor discussies plaats ik het hier maar.

Beste moderators,

Het verbaast mij enigszins dat de Alfisti Nederland Meeting van het evenementen topic verwijderd is, in een PB krijg ik als argument "Het is niet de bedoeling dat er reclame gemaakt wordt voor (betaalde) evenementen van andere clubs hier op het forum".

1. Er staan meerdere evenementen in het topic die van andere clubs zijn waar reclame voor gemaakt wordt. Wat te denken van
Ierland rit in okt met de Ierse alfa romeo club?
concorso d'eleganza villa d'este (eerst een vraag waar het te vinden is en 2 topics verder volledige uitleg over dit evenement en is ook betalend.
Noord Hollands Oldtimer Festival Venhuizen 2018
Classic Rally Heeze 7e Editie

2. Bij deelname aan een evenement zijn over het algemeen kosten verbonden, in het geval van de Alfisti Nederland meeting hebben wij dit direct maar vermeld.
3. Het is een evenement voor Alfisten waar net als de V.AR.L.N en diverse FB pagina's ook SCARB forum leden welkom zijn.

Wat is de daadwerkelijke reden dat het Alfisti Nederland evenement niet geplaatst mag worden??
Door het niet mogen plaatsen onthouden jullie forumleden die wel interesse hebben in deze meeting de mogelijkheid om deel te nemen.


Hendrik

Gebruikersavatar
savali33
Full Member
Full Member
Berichten: 291
Lid geworden op: ma jan 24, 2005 20:50

Re: Waarom mag een meeting niet vermeld worden??

vr aug 31, 2018 14:25

En een antwoord bleef uit....
Ach wat maakt het uit Hendrik, zoveel leven zit er toch niet meer op dit forum. :mrgreen:
Alfa 33 1.7 16v QV Savali
Alfa 164 3.0 V6 24v Aut.

Exit: Alfa: 164 FL, 164 Super, 145 IE, 146 Junior, Gtv TS, Spider TS, 166 Jtd, 147 Jtd, Gtv 3.0 V6 24v L

Gebruikersavatar
Performa
Guru
Guru
Berichten: 1190
Lid geworden op: di dec 18, 2007 01:11
Locatie: Antwerpen

Re: Waarom mag een meeting niet vermeld worden??

vr aug 31, 2018 21:16

Ik vind het een triestige move van de moderators als er wel degelijk alleen reclame werd gemaakt voor een evenement. Als er "plat" een ledenverzoek bij kwam dan heb ik er wel begrip voor.
->146<-->GTV6<-->75<->MiTo<-->159SW<-->'66 Giulia TI<-

Gebruikersavatar
Floor
Guru
Guru
Berichten: 1348
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 14:37
Locatie: Omg. Rotterdam

Re: Waarom mag een meeting niet vermeld worden??

vr aug 31, 2018 21:32

Ik vind het een triestige move van de moderators als er wel degelijk alleen reclame werd gemaakt voor een evenement. Als er "plat" een ledenverzoek bij kwam dan heb ik er wel begrip voor.
Het wordt hier inderdaad steeds triester.
Oo==v==oO
Gib mir Benzin

Es fließt durch meine Venen
Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren
Herz und Nieren sind Motoren

Terug naar “Het Forum Café”