Salvamia
Newbie
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: vr jul 06, 2018 17:54

Ik ben Salvatore en rijd een Guilia Bertone 2000 GTV

wo jul 11, 2018 08:36

Hallo Alfisten,

Ik ben sinds 2 weken de trotse bezitter van een mooie gerestaureerde Guilia uit 1972 destijds in Nederland op kenteken gezet.

https://photos.app.goo.gl/PmW9osjnYJjQc1jN7

Hoewel de vorige eigenaar heel mooi werk heeft geleverd (en veel) zijn er nog ene paar puntjes.

1. De carbarateurs zijn toe aan revisie dus deze wil ik nog vervangen.
2. De achteras heeft spelling en moet nog nagekeken worden.
3. De achteraam heeft geen werkende verwarming dus wil ik nog maken.
4. De voorstoelen zijn gerefurbisched met SKAI en dat wil ik samen met het tapijt nog ene keer aanpakken.
4. Bij de versnellingsbak lekt nog ene beetje olie en dat vind men oprit niet fijn dus wil ik ook nog nakijken.
5. De schokbrekers en veren wil ik ook een keer upgraden maar voor nu nog prima te doen.

Tips zijn welkom :D

Met vriendelijke groetjes,

Salvatore Orlando uit Eindhoven

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1184
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

Re: Ik ben Salvatore en rijd een Guilia Bertone 2000 GTV

wo jul 11, 2018 08:51

Prachtige Bert in één van de fraaiere kleuren voor de Giulia GTV. Met de bekleding en stoelen lijkt me op de foto's niet veel mis, bovendien is hij wss standaard ook met Skai (leer was optie) geleverd.

De eerste serie foto's zijn wss van d vorige eigenaar die de restauratie op zich heeft genomen? Daar zie ik ook fraaie velgen er op zitten, heb je die er ook bij? Ben persoonlijk niet zo'n fan van de replica GTA wielen die iedereen schijnt te willen hebben :oops: Lijken op die restauratie foto's toch ook al goede KONI geel schokbrekers op te zitten (kan het niet goed zien of zijn dit geverfde originele?), of zijn die inmiddels weer aan vervanging toe omdat die op je lijstje staan?

Heel veel plezier en welkom bij de club, fijn weer een oldtimer liefhebber er bij :thumbs:
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Salvamia
Newbie
Newbie
Berichten: 11
Lid geworden op: vr jul 06, 2018 17:54

Re: Ik ben Salvatore en rijd een Guilia Bertone 2000 GTV

wo jul 11, 2018 09:13

Bedankt ben er ook erg blij mee. Persoonlijk ben ik ook fan van de GTA velgen de originele staan in de schuur en bewaar ik voor als ik de auto ga stallen in de garage. De voorstoelen zijn voorzien van nieuwe skai hoesjes maar de rest is echt leer en heeft mijn voorkeur maar het ziet er prima uit inderdaad. De schokdempers en veren zijn gespoten dus waarschijnlijk nog originele exemplaren. De huidige originele carburateurs tikken op de smoorklep en zijn aan revisie toe, dus ben op zoek naar een revisieset delortos of webers. Maar tot die tijd lekker rijden en genieten.

J..
Junior Member
Junior Member
Berichten: 89
Lid geworden op: vr mei 07, 2010 17:07
Locatie: Haarlemmermeer

Re: Ik ben Salvatore en rijd een Guilia Bertone 2000 GTV

zo jul 15, 2018 19:57

ziet er zeker niet verkeerd uit!
It's crap that bores the crap out of crap

Gebruikersavatar
fly-by
Member
Member
Berichten: 187
Lid geworden op: di jun 22, 2010 17:44
Locatie: Waregem (BE)

Re: Ik ben Salvatore en rijd een Guilia Bertone 2000 GTV

za sep 08, 2018 21:20

Stoelen bijkleuren met lederverf van bv. HG. Dan zal je je er wss minder aan storen. Voor de rest vind ik de stoelen eigenlijk super.
gelieve niet op mijn bella te zeveren!

Terug naar “Het Forum Café”