Jayyzz
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di nov 14, 2017 18:26

Introductie Jayyzz

do nov 16, 2017 12:26

Goedendag beste Forumleden,

Mijn naam is Jay en ik ben momenteel op zoek naar mijn eerste eigen alfa! Mijn plan is om op zoek te gaan naar een Alfa Romeo GTV 1750 om te restaureren. Ik dacht mijzelf alvast aan te melden voor het forum, om flink wat informatie te verschaffen hierover :mrgreen: (heb al wat mooie topics gezien), en de mogelijkheid te kunnen hebben om vragen te stellen.

Wat auto-geschiedenis:
Mijn eerste auto is een Mercedes-Benz 190e 2.3 Liter, en is mijn enige auto tot nu toe. Deze gaat binnenkort de verkoop in, vanwege een lease van de zaak. Omdat ik nogal een autofanaat ben (en al helemaal een alfa fanaat), wil ik een 2e auto voor de leuke ritjes in het weekend, nadat ik flink wat weekenden eraan heb gesleuteld :P .

Hoe ben ik dan een alfist, vragen jullie? Mijn vader is een giga alfist, en heeft mij daar enorm in meegetrokken. Hij bezat een 156 die die vlekkeloos hield, en elk weekend wel zat aan te sleutelen. Ook vaak samen met hem naar alfa meets gegaan en zo heb ik dus tijdens mijn opvoeding de "alfa bug" meegekregen :wink:

Dus officieel nog geen Alfa Romeo bezitter, maar hopelijk snel wel!

Scalino
Full Member
Full Member
Berichten: 470
Lid geworden op: zo jan 18, 2015 23:03

Re: Introductie Jayyzz

do nov 16, 2017 17:16

Welkom Jay! Je bent op de goede plek beland. Ik weet niet in hoeverre je al een studie hebt gedaan, maar verkijk je niet op hoe erg het in de papieren kan lopen aangaande de roestduivel (zoals bij elke klassieker), tenzij je dat natuurlijk zelf gaat aanpakken :wink:

Succes met de zoektocht naar een exemplaar dat naar wens is en zodra het zover is; kijk ik uit naar het project topic :thumbs:
Tim

'66 1600 Ti
'69 GT 1300 Junior
'03 156 GTA SW

Jayyzz
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: di nov 14, 2017 18:26

Re: Introductie Jayyzz

do nov 16, 2017 18:31

Welkom Jay! Je bent op de goede plek beland. Ik weet niet in hoeverre je al een studie hebt gedaan, maar verkijk je niet op hoe erg het in de papieren kan lopen aangaande de roestduivel (zoals bij elke klassieker), tenzij je dat natuurlijk zelf gaat aanpakken :wink:

Succes met de zoektocht naar een exemplaar dat naar wens is en zodra het zover is; kijk ik uit naar het project topic :thumbs:
Heel erg bedankt!
Ja ik weet dit maar al te goed, maar ik ken gelukkig wat mensen persoonlijk die al langer restaureren, en hebben me al aangeboden om mij wat dingen te leren, waaronder lassen :wink:

Terug naar “Het Forum Café”