Gebruikersavatar
Sportiva
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: vr okt 13, 2017 12:04
Locatie: Zuid Holland

Buongiorno Alfa rijders!

vr okt 27, 2017 10:35

En goedemorgen. Mijn naam is Marco. Ik ben 48 en sinds 1 week de zeer trotse eigenaar van een prachtige Giulietta Sportiva uit 2014.
De eerste langere ritten zijn gemaakt en het was even wennen aan een TCT automaat. Maar wat een wagen! Het is nog 170pk maar tegen het voorjaar mag Ronald Vermeulen er mee aan de slag 8)
Er is bijzonder goed voor de Alfa gezorgd, het interieur was perfect en goed verzorgd en na het verwijderen van 3 portier deukjes en het geheel opnieuw coaten van de velgen ziet ze er perfect uit. Als extra heb ik de koplampjes laten vervangen door LED. Ze stralen met exact dezelfde kleur als de drl.
Ik ben vooral blij met het dakraam en het dakraam achter. Mijn zoon vindt het al helemaal geweldig en zo ook de midden armsteun met 'geheim' opbergvak :P

Als auto geschiedenis heb ik hiervoor een FIAT 500X Lounge gehad (1,5 jaar en het was gewoon niet mijn type auto..), daarvóór een ABARTH Punto Evo (5 jaar en dat was wél mijn type auto), een FIAT Punto Sport (3 jaar probleemloos veel plezier mee gehad) , FIAT BRAVA ELX (een topper bij de toenmalige FIAT club) en ben eens begonnen met een Suzuki Swift GA. Japans scheurijzertje waar je van kan houden :D

Ik ben getrouwd, heb een zoon en een maffe labrador. Dagelijks bestaan vul ik naast echtgenoot en papa zijn met mijn werk als IT Proces Coördinator.

Uiteraard hoop ik tzt jullie te kunnen ontmoeten bij een meeting o.i.d. Hieronder wat plaatjes en iedereen alvast een fijn weekend en veilige kilometers!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Rij nooit harder dan dat je beschermengel kan vliegen :wink:

Gebruikersavatar
Jens Hoorn
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2305
Lid geworden op: ma jun 04, 2007 17:43
Locatie: Wanneperveen

Re: Buongiorno Alfa rijders!

vr okt 27, 2017 19:43

Leuk, je eerste Alfa! Welkom op dit forum
''Drive tastefully''

Gebruikersavatar
Giel
Guru
Guru
Berichten: 1624
Lid geworden op: vr jan 07, 2005 22:10
Locatie: Kwintsheul (Westland)
Contacteer: Website

Re: Buongiorno Alfa rijders!

wo nov 01, 2017 22:15

Mooi 26 nov een rit :thumbs:
GT 1300 Junior (1975)
Alfa Stelvio (2019)

Autotrailer nodig stuur een pb 1e dag €50,- dagen er na €25,-

Bri.van.die.alfa147
Newbie
Newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: do nov 09, 2017 20:10

Re: Buongiorno Alfa rijders!

wo nov 15, 2017 17:34

Prachtige wagen man! Ik wou bij mij ook een foto plaatsen alleen moet ik nog ff achter halen hoe dat precies moet!

Gebruikersavatar
ebbr
Guru
Guru
Berichten: 1184
Lid geworden op: do dec 06, 2007 11:00
Locatie: Azewijn

Re: Buongiorno Alfa rijders!

wo nov 29, 2017 16:10

Gaaf! Ik heb dezelfde incl. dat fijne dak: maar dan 1ste fase met vollederen stoelen welliswaar, maar niet deze nieuwere navigatie. Jaartje ouder dus 2013 en na nu 4jr sturen weinig probleempjes en nog steeds zeer tevreden.

Deze brembo kits op die sportiva's (van de QV) zijn met name echt geweldig, eindelijk een alfa met fatsoenlijke remmen :D
4C Black Edition
Giulia 1300 super (2000 Nord)
Spider 3 2.0 QV
75 2.0 Twin Spark Squadra
Giulia 2.2D Squadra Veloce

Terug naar “Het Forum Café”