Zo na 14 jaar SCARB lid maar eens voorstellen hier. Ooit begonnen met een opel corsa a gt(wat een drama), deze met spoed ingeruild op een fiat uno70ie uit 92(veel plezier aan gehad). Toen stond het voor mij vast er moest weer een Italiaan komen in de vorm van een 145, uiteindelijk een boxer 1.4 op gas aangeschaft en SCARB lid geworden. Deze auto had ik een beetje een haat liefde verhouding mee gehad, gas werkte niet helemaal lekker en daarom moest er een andere 145 komen en ditmaal 1.6 ts. Deze auto heb ik uiteindelijk voorzien van een andere sportuitlaat, openluchtfilter en mooie multispaak velgen. Na twee jaar naar volle tevredenheid een zwarte 156 1.9 jtd gekocht met sportpakket, deze heb ik 6 jaar in mijn bezit gehad en van 108.000 naar bijna 3 ton gestuurd. Miste wel een beetje het Alfa gevoel met de 156, vond deze een beetje loom. Uiteindelijk een leuke zwarte 147 phase 2 uitgezocht 115pk en getuned door Squadra, met beige leer en 17 inch tristar wielen. Uiteindelijk de auto nog 3,5 cm laten verlagen en Blackline spiegelkappen gekocht. Uiteindelijk wilde mijn vriendin ook een eigen auto en ging mijn 147 naar 1,5 jaar de deur uit. Aangezien ik op de fiets naar mijn werk ga, wilde ik graag iets leuks. Naar een tijdje een hele mooie gtv 916 in de schitterende kleur combinatie gevonden Azurro Nuvola met een blustyle interieur en 17 inch teledails gevonden. Na 1,5 jaar sturen begon deze te vervelen, dus weer een gtv 916 gekocht alleen nu 3.0 24v in de kleur blu vela en weer een blustyle interieur en deze gaat niet weg, anders krijg ik ruzie thuis