Gebruikersavatar
tommie
Guru
Guru
Berichten: 1063
Lid geworden op: di sep 27, 2005 21:51
Locatie: Doetinchem

RE: ff voorstellen Mellow Yellow

ma okt 17, 2005 21:51

er zijn naar mijn mening inderdaad ook veel meer mooie en fijne auto's dan alleen maar alfa's

vandaag nog in een volvo S80 6 cilinder Bi-Turbo gereden (een T6) nou.. dat wil ook wel :)

ben trouwens na een ritje in een audi A6 2.7 Bi-Turbo en een iets uitgebreidere rit in een audi S2 cabrio met dezelfde motor (330 pk) ook aardig blij geworden van de prestaties hiervan!


maar... ik rij het liefst in mijn eigen Alfa Romeo 75! blijft toch van jezelf he :)
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

Mellow Yellow

RE: ff voorstellen Mellow Yellow

di okt 18, 2005 00:11

Zo is het,het is bij mij ook niet alleen maar volvo wat de klok slaat,ik ben ook geinteresseerd in andere merken.Ik vind Alfa`s ook ontzettend mooi,sterker nog ik denk dat Alfa de laatste jaren qua design de mooiste auto`s op de markt zet......Alfa GT :thumbs:
Maar ook de 155 V6 loop ik warm voor en de GTV oude model,heel erg mooie wagens

Groeten MY

Gebruikersavatar
tommie
Guru
Guru
Berichten: 1063
Lid geworden op: di sep 27, 2005 21:51
Locatie: Doetinchem

RE: ff voorstellen Mellow Yellow

wo okt 19, 2005 23:22

vind die facelift erg mooi van de 156/166

vorige week moet k ff tanken op mn stage met een S80 en toen stond er ook een 166 facelift, blijft mooi :)


en om jou nog ff weer n beetje te pesten mellow yellow.. vanmiddag ff zitten blazen met een C70 convertible met turbo én nog verder getuned tot 310 pk..

ziet er wel grappig uit om met dit weer met t dak eraf rond te rijden.. had gelukkig wel een onwijs dikke trui aan en stoelverwarming :) anders was t met 160 niet echt meer uit te houden geweest denk ik..
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

Terug naar “Het Forum Café”