Gebruikersavatar
Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3034
Lid geworden op: ma feb 06, 2006 19:46
Locatie: Bourgondistan

Re: RE: Lang leve PostNL

do mar 22, 2012 08:56

Het is lekker weer, verdorie.
Ik voel een rokjes topic aankomen :twisted:

Gebruikersavatar
Erwin83
Member
Member
Berichten: 149
Lid geworden op: do jul 27, 2006 09:38
Locatie: Nijmegen

Re: RE: Lang leve PostNL

do mar 22, 2012 09:06

Het is lekker weer, verdorie.
Ik voel een rokjes topic aankomen :twisted:
Prima! Ik trap af:

Afbeelding

Iets te klagen?

:lol:
Rosso Tonale Edizione Speciale (Sep-22)
Ex: Giulia, 916 Spider, 147, Alfasud Sprint QV, 75, 33

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6691
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

RE: Lang leve PostNL

do mar 22, 2012 09:08

Zoiets?

Afbeelding
(ondanks dat het eigenlijk geen rokje is)
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Xceed '19

Gebruikersavatar
Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3034
Lid geworden op: ma feb 06, 2006 19:46
Locatie: Bourgondistan

Re: RE: Lang leve PostNL

do mar 22, 2012 10:24

Iets te klagen?

:lol:
Ja, maar ik zal hiervoor wel mijn eigen topic openen :roll:

Gebruikersavatar
yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8820
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:03
Locatie: Eindhoven

RE: Lang leve PostNL

do mar 22, 2012 10:40

Over het begintopic: Wat een gemauw. Get a life.
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Gebruikersavatar
Brul(tm)
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3034
Lid geworden op: ma feb 06, 2006 19:46
Locatie: Bourgondistan

Re: RE: Lang leve PostNL

do mar 22, 2012 10:45

Over het begintopic: Wat een gemauw. Get a life.
Hoe kan dat nou Yuri, je staat uit :wink:

Gebruikersavatar
groschl
Full Member
Full Member
Berichten: 403
Lid geworden op: di jul 19, 2005 14:26

RE: Lang leve PostNL

do mar 22, 2012 10:58

Hm.....beetje vreemde reacties hier, ik moet Shoppy helaas wel gelijk geven.
De service van TNT Post is de laatste jaren gewoon zwaar onder de maat maar vinden we het gek? De oude vertrouwde postbodes worden aan de kant gezet en daar komen 16 jarige jongens en meisjes voor in de plaats zonder liefde voor het vak!
Dus daar mag best wel wat over gezegd worden.
Beetje jammer dus al die negatieve reacties hierop, je hoeft tenslotte een topic niet te lezen en/of erop te reageren als je dat niet zint.
Giulietta 1.4 en Spider 2.0 QV

Historie: Sud 1.3, Giulietta 2.0, 75 1.8 Epoca, 155 1.8 TS 16V, 156 1.9JTD en nog wat vreemde merken.

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6691
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

RE: Lang leve PostNL

do mar 22, 2012 11:05

Volgens mij staat het eenieder vrij om te reageren op een topic, het kan dus best zijn dat de meningen en ervaringen mijlenver uitelkaar liggen. De +1, kudo's en alleen-reageren-als-je-het-eens-bent cultuur heeft hier gelukkig niet de overhand.
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Xceed '19

Gebruikersavatar
yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 8820
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:03
Locatie: Eindhoven

Re: RE: Lang leve PostNL

do mar 22, 2012 11:07

Over het begintopic: Wat een gemauw. Get a life.
Hoe kan dat nou Yuri, je staat uit :wink:
Klopt, maar dit vind ik zo tenenkrommend dat ik spontaan uit de slaapstand kom.

Stel je toch voor dat dít de problemen zijn waar je mee te maken hebt. Dat is op zich natuurlijk verheugend, want échte problemen heb je dan niet. Je zou dan enerzijds je zegeningen kunnen tellen en van het voorjaar kunnen gaan genieten.

Anderzijds zou je, als dit nu echt je levensvreugde in onacceptabele mate bederft, logischerwijs doelgericht naar een oplossing gaan zoeken zodat je leven weer draaglijk wordt. Nu weet ik niet wat de topicstarter eventueel nog meer in het werk heeft gesteld om tot een oplossing te komen, maar het plaatsen van een klaag-topic op een Alfa Romeo-forum over een PostNL-gerelateerd probleem lijkt mij een niet erg voor de hand liggende methode met een vrij geringe kans op succes.

Bedenk dat er meer manieren zijn om spullen van A naar B te (laten) verplaatsen dan PostNL en trek je conclusies.

Daarbij: in welke mate lever jij iedere dag perfect werk, waar niemand over zal klagen?
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Gebruikersavatar
groschl
Full Member
Full Member
Berichten: 403
Lid geworden op: di jul 19, 2005 14:26

RE: Lang leve PostNL

do mar 22, 2012 11:13

Goh.....jullie zijn wel erg bekrompen, komt er eens een leuk iemand bij op het forum (Shoppy dus) die ook leuke verhalen te vertellen heeft wordt ie hier gewoon neergesabeld.
Man man man....waar gaat het heen met de wereld.
En blijkbaar ben ik niet de enige die het opvalt hier, ga maar eens op andere Fora lezen hoe er gedacht wordt over de mentaliteit hier.
Kom op mensen, neem toch eens niet alles zo serieus of ga er toch niet zo serieus op in.

Back on topic vind ik dat Shoppy wel degelijk een punt heeft en hier gewoon zijn verhaal neerzet, mag zoiets dan ook al niet meer hier? Dan blijft er nog maar weinig over vrees ik.
Giulietta 1.4 en Spider 2.0 QV

Historie: Sud 1.3, Giulietta 2.0, 75 1.8 Epoca, 155 1.8 TS 16V, 156 1.9JTD en nog wat vreemde merken.

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: Lang leve PostNL

do mar 22, 2012 11:19

Volgens mij staat het eenieder vrij om te reageren op een topic, het kan dus best zijn dat de meningen en ervaringen mijlenver uitelkaar liggen. De +1, kudo's en alleen-reageren-als-je-het-eens-bent cultuur heeft hier gelukkig niet de overhand.
En dat geldt dus ook voor Groschl :wink:

Je hoeft het niet met TS eens te zijn, maar ik ben het met met Groschl eens dat er nu wel heel massaal over wordt gevallen. De term "afsabelen" was bij mij ook al naar boven gekomen, da's toch niet nodig? Just my 2 cents...
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Gebruikersavatar
Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2916
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 08:58
Locatie: Utrecht

RE: Lang leve PostNL

do mar 22, 2012 20:02

Ik dacht dat pakketjesbezorgers tegenwoordig 'ZZPers' zijn die per bezorgd pakketje betaald worden?

Gebruikersavatar
Martin H
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 609
Lid geworden op: di jul 18, 2006 20:00
Locatie: Achterhoek
Contacteer: Website

RE: Lang leve PostNL

do mar 22, 2012 20:13

Nou, pakketdiensten hebben mij al (te) vaak stress opgeleverd. Als deelname aan een wedstrijd afhankt van het laatste onderdeeltje, is dat niet goed voor je gemoedrust. Er is dan dag- en nacht gewerkt om de auto af te krijgen, inschrijfgeld betaald, hotel geboekt zonder annuleringsmogelijkheid en dan wachten op het laatste vitale onderdeeltje. Je kunt regelen dat mensen aan de andere kant van de wereld in actie komen om een onderdeeltje in te pakken, vervolgens via vrachtwagens, vliegtuig, sorteercentra, bezorgbusjes komt het jouw kant op.....en net bij de deurbel gaat het mis. Gekmakend. ](*,)

Overigens ook wel verrassende dingen meegemaakt met de pakketjes bezorger; mijn broer komt thuis, vindt een briefje op de deurmat "het pakketje ligt op het zadel van de motor". He? blijkt dat de bezorger de inloopdeur van de garage had geprobeerd en die bleek per ongeluk open te zijn. Blijkbaar vond hij het handig om het pakketje op de motorfiets te leggen.
Zelf kwam ik een keer thuis en vond een briefje met daarop "het pakketje ligt onder de klep van de kolenkist". Aan huis had ik een gemetselde kolenkist aan de achterzijde met een zware deksel. Schijnbaar een handig plekje om het pakket droog achter te laten.

Gebruikersavatar
@PM
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2991
Lid geworden op: vr mar 24, 2006 01:37
Locatie: IRL

RE: Lang leve PostNL

do mar 22, 2012 20:31

In de kliko kan-ie ook!
Alfa Romeo Alfetta GT 2.0
Alfa Romeo GT 3.2 V6
Škoda Octavia combi D 110 kW
SCARB 4835

Gebruikersavatar
Hylke
Moderator
Moderator
Berichten: 6691
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:43
Locatie: Zwartebroek
Contacteer: Website

RE: Lang leve PostNL

vr mar 23, 2012 06:51

Of op de kliko, naast de kliko, achter de kliko, óf op de bestuurdersstoel van je race-auto (kennelijk stond de garagedeur open :lol: )
Il silenzio notturno è stato disturbato bruttamente dalla musica del mio cuore sportivo!

1290 SD '14
Xceed '19

Terug naar “Het Forum Café”