Schumacher had niet terug moeten keren in de F-1?

eens
36%
9
oneens
64%
16
 
Totaal aantal stemmen: 25
Gebruikersavatar
MDP
Guru
Guru
Berichten: 1313
Lid geworden op: vr dec 22, 2006 02:36
Locatie: Zuid-Limburg
Contacteer: Website Twitter

RE: Geen fan van schumacher ????

zo mei 23, 2010 21:37

Ging Benetton niet in verweer omdat Hakkinen Alesi ook passeerde tijdens de opwarmronde maar dit onbestraft bleef? Hakinnen deed namelijk exact het zelfde als Schumacher deed, echter kreeg Hakinnen geen S&G. Beetje raar en terecht dat Benetton destijds in verweer ging. Of beide straf of beide geen straf. Niet de één wel maar de ander niet. Dat schept onduidelijkheid wat betreft de regels.

Gebruikersavatar
Alfavaganza
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3768
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 02:02
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: RE: Geen fan van schumacher ????

zo mei 23, 2010 23:14

al kom je met nog meer tegen argumenten en verhalen,het blijft gewoon de waarheid over schoenmaker
Tjonge jonge, wat een zwaktebod. :? Jij hebt volledig recht op je eigen mening. Zelfs wanneer je finaal de hoek in bent geluld, hoef je die nog niet te veranderen. Maar ga nou niet je standpunt proberen te verdedigen met dit soort onzin. Discussiëren doe je op basis van argumenten. Sorry, maar zo werkt het nou eenmaal.
Verleden: Sud 1.3, Sud Sprint 1.5 Veloce, 75 1.8, 164 2.5 TD, 164 2.5 TD Super, 145 1.6 TS, 159 SW 1.9 JTD
Heden: Alfaloos :cry:

Gebruikersavatar
alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 7446
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 17:31
Locatie: Bleiswijk

RE: Geen fan van schumacher ????

zo mei 23, 2010 23:31

dat je geen fan bent van schumacher kan ik me goed voorstellen, alleen niet door de manier van rijden lijkt mij...

dat hij een winnaar is geeft ook een toegevoegde waarde, laat ik het anders stellen: denk je dat een andere coureur Ferrari zo snel en vaak wereldkampioen heeft kunnen maken?
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

Gebruikersavatar
giuliettaevo
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 6834
Lid geworden op: za feb 19, 2005 15:31
Locatie: Cuijk

RE: Geen fan van schumacher ????

ma mei 24, 2010 00:26

Als al jullie F1-fans eens fijn samen naar de volgende wedstrijd gaan kijken en daar dan samen commentaar gaan staan geven.... :?

Ik lees hier nu al in drie topics dezelfde dingen terug, met alleen kleine verschillen in bewoording en ik kan niet zeggen dat jullie er netjes met elkaar over discussieren. :( Gun elkaar een mening zou ik zeggen.

Het is net als bij voetbal, de beste stuurlui staan weer eens aan de wal. :lol:
"kan niet" ligt op het kerkhof....

Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.

Gebruikersavatar
marcoloco
Full Member
Full Member
Berichten: 463
Lid geworden op: zo apr 11, 2010 19:34

Re: RE: Geen fan van schumacher ????

ma mei 24, 2010 09:24

dat je geen fan bent van schumacher kan ik me goed voorstellen, alleen niet door de manier van rijden lijkt mij...

dat hij een winnaar is geeft ook een toegevoegde waarde, laat ik het anders stellen: denk je dat een andere coureur Ferrari zo snel en vaak wereldkampioen heeft kunnen maken?
het is/was zeker 1 van de beste van zijn tijd. dat hem dat bij ferrari is gelukt komt ook doordat het alles maar dan ook alles om hem draaide.
en niet verdeeld over 2 rijders,daar was het echt: schumacher voor alles.
vraag maar aan barrichello.
ik vond dat helemaal niks.
het gebeurd natuurlijk vaker bij de teams maar bij ferrari lag het er toen zo dik op.
AR 156 sportwagon V6 2.5 24V Q-system.
Audi RS4 avant 4.2 V8 Quattro. MTM (530pk)

Gebruikersavatar
Ron GS
Full Member
Full Member
Berichten: 444
Lid geworden op: ma sep 17, 2007 14:23

Re: RE: Geen fan van schumacher ????

ma mei 24, 2010 21:53

dat je geen fan bent van schumacher kan ik me goed voorstellen, alleen niet door de manier van rijden lijkt mij...

dat hij een winnaar is geeft ook een toegevoegde waarde, laat ik het anders stellen: denk je dat een andere coureur Ferrari zo snel en vaak wereldkampioen heeft kunnen maken?
het is/was zeker 1 van de beste van zijn tijd. dat hem dat bij ferrari is gelukt komt ook doordat het alles maar dan ook alles om hem draaide.
en niet verdeeld over 2 rijders,daar was het echt: schumacher voor alles.
vraag maar aan barrichello.
ik vond dat helemaal niks.
het gebeurd natuurlijk vaker bij de teams maar bij ferrari lag het er toen zo dik op.
Hoe lang heeft Barrichello eigenlijk bij Ferrari gereden ? Hij zal zijn salaris kennelijk belangrijker hebben gevonden............... dus die moet niet mauwen kiest ie zelf voor. Ik kijk graag naar de F1, ben geen fan van welke rijder dan ook, ik geniet gewoon van elke wedstrijd. Een winnaarsmentaliteit hoort ook bij topsport, zou wat wezen als er ook daar nog gepolderd zou moeten worden........... gaan, af en toe risico en niet zeiken als je het deksel een keetje op je neus krijgt.

gr Ron

SCARB moderators
Moderator
Moderator
Berichten: 195
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 22:47

RE: Geen fan van schumacher ????

di mei 25, 2010 08:12

Er is al een Schumacher-topic. Svp niet steeds nieuwe topics over hetzelfde onderwerp starten.
'SCARB moderators' is een gemeenschappelijk account van de moderators. Email en PB's aan dit account gericht worden niet dagelijks gelezen.

Terug naar “Het Forum Café”